Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Randers - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Randers - OB

    Så er det til den igen, det bliver en svær udekamp, men også i mod et hold som vi har vundet over i denne sæson. Sidste parkerede vi bussen, denne gang skal presspillet fungere, så vi har mulighed for kontra angreb.


    Toppel

    Ruud - LN - KL - Kirke/Diarra

    Lukas - Azer - Dessler - Spelmann - Emil

    Vlado

    En tremands midtbane, den skal kunne overmatche Keller og co. Vi har tydelighvis brug for hjælp på midtbanen, som endnu en gang er blevet en svaghed. Denne trio kunne godt blive god. Der er fight, fysik og god energi. Og så er Ari der ikke, så vi slipper for en der konstant smider boldene væk.

    Lukas og Emil burde have nok plads til at koncentrere sig offensivt og dermed danne nogle giftig kontraer. Vlado på toppen bliver nok ensom, men han har noget fysisk styrke, som vi kan bruge. Regner ikke med, at Falk starter inde. Han var tydeligvis heller ikke klar til 45 min i går, han burde få den sidste halvetime mod Randers.

    Kirkeskov bør ikke starte inde, han er simpelthen for ringe i øjeblikket. Diarra har spillet den før, og er også dygtig defensivt. Barret må meget gerne starte inde, hvis han er klar!!!

    #2
    Jeg er enig langt hen ad vejen. Jeg tror dog ikke på, at Ove P bænker hårdtarbejdende TM for dovne Lado. Jeg tror også TM fungerer bedre som eneangriber end Lado. Han blev ganske vist spist af Gomes, men blev også snydt for et par frispark her. TM får det lidt nemmere overfor Agesen/Fenger, tror jeg.

    Enig i din midtbane, men tør ikke tro på at anføreren bænkes. Håber dog virkeligt, at der findes plads til Azer - Spelmann+Ari på CM smider alt for mange bolde væk.

    Man kunne måske også håbe på, at Falk kan spille 45-60 min, og dermed fra start.

    Kryger bidrog ikke med meget, men løb trods alt rigtigt meget mod Fiskerne - og jeg tror, han er alt for meget en Ove P. spiller til at blive bænket.

    Comment


      #3
      Vi har brug af en spiller med ideer, som har en öje for spil, den kan spille den intelligente og hurtige bold, en ide af en 10er. For mig er det Schoop, hvis han er klar.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        har ari karantæne? ellers tror jeg ikke du skal regne med han ikke starter.

        tror du har ret mht falk - han er næppe klar til en start plads, lado tror jeg ikke på i start opstillingen, når han ikke engang var i truppen i går. TM syntes jeg fatisk gør det ok som ene angriber, opspilsstation - der mangler bare nogle folk omkring ham til at samle nedfaldet op....

        jeg håber virkeligt på point, men mest af alt håber jeg på at vi begynder at se en spillemæssig fremgang, det er sgu tiltrængt

        Comment


          #5
          Toppel

          ruud L. Nielsen KL Kirkeskov

          L. Jensen azer ari emil

          spellmann/bodul/kryger/lado

          TM

          som flere nævner bliver ari næppe sat af. Jeg synes det er et problem der skriger til himlen at vores anfører spiller som en pose nødder, men skal spille fordi han er anfører. Som VB ville jeg meget gerne snart se barrett, bare nogle minutter, men han må ikke være klar eller i elendig form, siden Kirkeskov kan holde ham ude.
          Pladsen bag/ved siden af TM er sgu et vidt begreb. Der er ingen af de fire jeg nævner der virkelig fortjener den, men vi skal jo fylde holdkortet.....

          Comment


            #6
            Trup update samt et lille løfte om startplads til Falk

            http://www.fyens.dk/sport/OB-Falk-st...rtikel/2594959

            Comment


              #7
              Uden at have set nogle af denne uges træninger, tror jeg faktisk godt at Ove P. kan finde på at sætte Kirkeskov af, og enten rykke Ari derned eller starte med Momo. Vi får ingen ting ud af at have Kirkeskov på VB, hvis det ikke er en kamp hvor vi har bolden. Hans defensiv er ikke alt for god, og her ville jeg være mere tilfreds med Momo fra start. Jeg ved godt det giver en ensidig offensiv, hvor det kun bliver Ruud der kommer med frem. Men hvis vi spiller som vi gjorde sidst mod Randers, kommer vi nok også til at tage et defensivt udgangspunkt. Her er Momo klart bedre end Kirkeskov.

              Comment


                #8
                Deres keeper blev ikke klar

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Deres keeper blev ikke klar
                  men det er DH heldigvis http://www.bold.dk/nyt/ob-comeback-til-hoeegh
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Mon ikke de har en anden?
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                      Mon ikke de har en anden?
                      Pis

                      Comment


                        #12
                        http://www.fyens.dk/sport/Busuladzic...rtikel/2596042
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          http://m.bt.dk/betting/spilforslag-k...nter-i-randers
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            vi kan stensikkert vente at se et OB-hold med håndbremsen trukket når typer som Azer, Schoop og Desler er ude af truppen, på trods af at er alle er "fit for fight". De 3 herre besidder mere offensiv kvalitet/kreativitet end Spellman, Ari og Kryger, men der er sikkert meget mere aggressivitet og flere kilometer i beneren på de 3 sidstnævnte
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Toppel
                              Ruud Nielsen Høegh Kirkeskov
                              Falk Ari. Spelmann Larsen
                              Dvalishvili. Mikkelsen

                              Stå defensivt, ved bolderobring hurtigt ud på kanten til Falk eller Larsen og hæld ind til Mikkelsen der ligger den af til Lado eller Spelmann, evt. modsatte kantspiller på vej ind i feltet.
                              Lange bolde op til Mikkelsen der drillostyle smider den ind til Lado og fremadstormende Falk, Emil og Spelmann.
                              Overlab fra Ruud og Kirkeskov med indlæg i feltet..
                              Alle angreb der ikke kan afsluttes indenfor 15 sek. fra bolderobring bør losses over baglinen så vi kan komme tilbage og stå korrekt defensivt...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X