Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Karin Zaza?
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sen-erstatning

      Comment


        med farer for at lyde for pessimistisk kommer jeg, med de udmeldinger der kommer for øjeblikket, indimellem i tvivl om vi overhovedet har råd til at have et superliga hold?...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          med farer for at lyde for pessimistisk kommer jeg, med de udmeldinger der kommer for øjeblikket, indimellem i tvivl om vi overhovedet har råd til at have et superliga hold?...
          Det er ihvertfald bekymrende meldinger.
          Vi har ikke råd til erstatninger/forstærkninger ... men har vi råd til at rykke ned ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
            Det er ihvertfald bekymrende meldinger.
            Vi har ikke råd til erstatninger/forstærkninger ... men har vi råd til at rykke ned ?
            Udmeldingerne er i hvert fald ikke ligefrem nogen, der får os til at rejse armene i vejret af begejstring...

            Som skrevet andetsteds som kommentar til andre artikler, så synes det som om at riget fattes penge - i en sådan grad, at det ikke er for sjov længere.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Udmeldingerne er i hvert fald ikke ligefrem nogen, der får os til at rejse armene i vejret af begejstring...

              Som skrevet andetsteds som kommentar til andre artikler, så synes det som om at riget fattes penge - i en sådan grad, at det ikke er for sjov længere.
              Ja vi bliver på bagkant af den økonomiske krise nu også straffet for den manglende plan der var med Lars Olsens for sene fyring samt fyringen af Kim B som der ej heller var en plan for.
              Meget få handler har været gode siden fyringsrunden...
              Last edited by Slambert; 28-01-2014, 12:19.

              Comment


                Det er skræmmende, at OB's økonomi tilsyneladende er skudt helt i sænk. Jeg tror godt vi kan forberede os på nogle magre år, rent sportsligt. Medmindre vi får en håndfuld egne talenter implementeret i A-truppen med format a la Falk, Høegh, Kasper Larsen osv. Men dertil ved jeg simpelthen for lidt om ungdomsholdene, for at vide om det er realistisk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  Ja vi bliver på bagkant af den økonomiske krise nu også straffet for den manglende plan der var med Lars Olsens for sene fyring samt fyringen af Kim B som der ej heller var en plan for.
                  Meget få handler har været gode siden fyringsrunden...
                  Arrhh... Siden Jesper Hansen kom til, synes jeg da vi har hentet nogle ret fine spillere. Spelmann, Ari, O'Brien, Barrett og Azer er da et ganske udemærket mix af talent og erfaring. Specielt hvis vi virkelig ikke har nogle penge...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Arrhh... Siden Jesper Hansen kom til, synes jeg da vi har hentet nogle ret fine spillere. Spelmann, Ari, O'Brien, Barrett og Azer er da et ganske udemærket mix af talent og erfaring. Specielt hvis vi virkelig ikke har nogle penge...
                    Spelman og Ari er gode køb.
                    O´Brien var unødvendigt hvis vi ingen pengee har , så vil der være andre steder vi trænger mere.
                    Azer er stadig ubekendt .
                    Barrett er vel også lettere ubekendt , for har vi råd til et køb ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      Ja vi bliver på bagkant af den økonomiske krise nu også straffet for den manglende plan der var med Lars Olsens for sene fyring samt fyringen af Kim B som der ej heller var en plan for.
                      Meget få handler har været gode siden fyringsrunden...
                      Hvis du tror det kun skyldes LO og KB tiden, så kan du godt tro om.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af daCarp0 Se indlæg
                        Hvis du tror det kun skyldes LO og KB tiden, så kan du godt tro om.
                        Nix tror jeg ikke , det er den manglende plan efterfølgende .

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                          Nix tror jeg ikke , det er den manglende plan efterfølgende .
                          Det jeg mener er, den økonomiske uansvarlig rækker meget længere tilbage.. Og vi har jo, med enkelte undtagelser, vist sjældent kørt i plus.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af daCarp0 Se indlæg
                            Det jeg mener er, den økonomiske uansvarlig rækker meget længere tilbage.. Og vi har jo, med enkelte undtagelser, vist sjældent kørt i plus.
                            Helt enig.

                            Comment


                              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-emil-...ar-fremad.aspx

                              Lyder ok; ikke meget nyt i det, men fint han er v godt mod

                              Comment


                                Emil siger at han træner med fra næste uge

                                http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-hanse...odagbog-3.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X