Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det kan sagtens tænkes , noget af en overvurdering af egne evner hos Kent i så fald .
    Enig, han er jo ikke Dumbledore eller Gandalf.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      "Han giver en ny dimension til vores angreb, siger Berhalter"
      Om han realiserer også at Emil kan give også en ny dimension til deres forsvar?
      Hvis han skal være spidsangriber går det vel nok..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg er, som I andre, glad for at Emil er væk. Al mulig held og lykke til ham!
        Men kan nogen herinde fortælle mig, hvdan de dog har scoutet ham?? Har de mon kun set på 2 år gamle videoklip eller? Det kan da i hvert fald ikke være baseret på de seneste præstationer i OB...? Undrer mig virkelig....
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
          Jeg er, som I andre, glad for at Emil er væk. Al mulig held og lykke til ham!
          Men kan nogen herinde fortælle mig, hvdan de dog har scoutet ham?? Har de mon kun set på 2 år gamle videoklip eller? Det kan da i hvert fald ikke være baseret på de seneste præstationer i OB...? Undrer mig virkelig....
          Den her solotur mod Silkeborg viser meget godt hvad Emil kan når han rammer sit topniveau. Hans problem er hans bundniveau og hele hans attitude. Men jeg er glad for vi er sluppet af med ham og han skal have et stort held og lykke herfra:
          http://youtu.be/l7Aev44gU7I

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Den her solotur mod Silkeborg viser meget godt hvad Emil kan når han rammer sit topniveau. Hans problem er hans bundniveau og hele hans attitude. Men jeg er glad for vi er sluppet af med ham og han skal have et stort held og lykke herfra:
            http://youtu.be/l7Aev44gU7I
            Hehe, ja det er et godt klip m hr. Larsen. Måske det, de har set 'over there'....
            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Jeg er, som I andre, glad for at Emil er væk. Al mulig held og lykke til ham!
              Men kan nogen herinde fortælle mig, hvdan de dog har scoutet ham?? Har de mon kun set på 2 år gamle videoklip eller? Det kan da i hvert fald ikke være baseret på de seneste præstationer i OB...? Undrer mig virkelig....
              Mon ikke man har tænkt, at man tager en chance med en forholdsvis ung spiller, der har været inde over det danske landshold? Han har nok ikke kostet de store basøre, hvis nogen overhovedet, og hvis de kan få gang i ham, vil han være en forstærkning på de fleste MLS-hold.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                "Han giver en ny dimension til vores angreb, siger Berhalter"
                Om han realiserer også at Emil kan give også en ny dimension til deres forsvar?
                Hehe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Jeg er, som I andre, glad for at Emil er væk. Al mulig held og lykke til ham!
                  Men kan nogen herinde fortælle mig, hvdan de dog har scoutet ham?? Har de mon kun set på 2 år gamle videoklip eller? Det kan da i hvert fald ikke være baseret på de seneste præstationer i OB...? Undrer mig virkelig....
                  Måske det var en "Koval-scouting"...
                  (en dag du vinder, en dag du taber....)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                    Jeg er, som I andre, glad for at Emil er væk. Al mulig held og lykke til ham!
                    Men kan nogen herinde fortælle mig, hvdan de dog har scoutet ham?? Har de mon kun set på 2 år gamle videoklip eller? Det kan da i hvert fald ikke være baseret på de seneste præstationer i OB...? Undrer mig virkelig....
                    Det er vel faktisk en ganske god scouting... vi har selv haft held med at hente spillere der var nede i en bølgedal, og trængte til et nyt sted at genskabe en karriere... og det er der vel trods alt gode chancer for at Emil kan gøre i USA. Niveauet er ikke højere end her, men der er federe rammer, og knap så mange problemer hvis man kommer til at sige at man er en stjerne.. ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Lol

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...det-til-korea/

                      Comment


                        Hold nu kæft en joke.

                        Han har fået 33 minutter for det pt. fjerderingeste hold i MLS, og det er ikke fordi, at han har været ramt af skader. Manden har åbenlyst ikke psyken til at levere på topplan, det bedste for ham ville være at komme hjem til Lyngby og blive kløet lidt bag øret, ellers er der udsigt til en alvorlig gang splinter i røven for ham i de næste mange år.

                        Kasper Larsen er i øvrigt også blevet udtaget i dag. Godt for ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hold nu kæft en joke.

                          Han har fået 33 minutter for det pt. fjerderingeste hold i MLS, og det er ikke fordi, at han har været ramt af skader. Manden har åbenlyst ikke psyken til at levere på topplan, det bedste for ham ville være at komme hjem til Lyngby og blive kløet lidt bag øret, ellers er der udsigt til en alvorlig gang splinter i røven for ham i de næste mange år.

                          Kasper Larsen er i øvrigt også blevet udtaget i dag. Godt for ham.
                          det må virkelig se skidt ud for Rasmus Jensen at Emil bliver valgt før ham. Og det samme med Thomsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            det må virkelig se skidt ud for Rasmus Jensen at Emil bliver valgt før ham. Og det samme med Thomsen
                            Den Falske er låst af at skulle spille europæisk. AaB har sikkert nedlagt veto på Thomsen, sådan som de har lov til, jf. den kontrakt DBU og DIF har lavet med klubberne. Mon ikke han skal bruge tiden på at snakke med nogle udenlandske klubber i stedet.

                            Comment


                              Han gar brug for spilletid. De 31 min. Han fik i CC er ikke såååå mange...
                              http://www.columbuscrewsc.com/players/emil-larsen
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Den Falske er låst af at skulle spille europæisk. AaB har sikkert nedlagt veto på Thomsen, sådan som de har lov til, jf. den kontrakt DBU og DIF har lavet med klubberne. Mon ikke han skal bruge tiden på at snakke med nogle udenlandske klubber i stedet.
                                Ja okay

                                Comment

                                Working...
                                X