Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tydeligt at se.....han er kommet godt fra start og ligner mere og mere noget af det vi så fo snart længe siden.

    Havde regnet med han skulle væk - men problemet har jo også været hvem der ville overtage ham efter det riserable forår han havde.

    Forudsætter vi at det lykkedes at holde på ham og falk til næste sommer - så står JH altså med en kæmpe opgave i at finde noget kreativitet til at erstatte dem.
    Ja de bliver hårde at erstatte. Desler tager selvfølgelig kanten men har jo ikke hans kreativitet. Emil har vi ingen erstatning for pt. Måske Greve hvis vi alligevel spiller med backovergang og kanten søger ind i banen

    Comment


      Godt at høre, at EL trives.

      Underligt resultat.
      Det var ikke sådan kampen endte på mit tv. :-)

      Comment


        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-betyder-alt

        Lyder fint men hvorfor er det naturligt at han gerne vil videre? Havde han nu bare sagt til udlandet og score mønt så fint nok men så meget mere bliver det vel ikke i en anden klub i Skandinavien ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Godt så ... http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...arsen-detalje/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Jamen han siger det jo selv, - århundredets humør spiller. Det er så vildt hvor meget psyken spiller ind.

            Comment


              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...profil/5683170
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Sælg - sælg - sælg! 3-4 milioner er rigeligt fint - det burde der kunne hentes en erstatning for - gerne en der også kan score et mål i ny og næ!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Sælg - sælg - sælg! 3-4 milioner er rigeligt fint - det burde der kunne hentes en erstatning for - gerne en der også kan score et mål i ny og næ!
                  Hm - kommer lidt an på, hvem vi kan få ind den anden vej. Vi har ikke den helt oplagte venstre kant, udover at Rasmus Falk naturligvis kan spille den.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Sælg - sælg - sælg! 3-4 milioner er rigeligt fint - det burde der kunne hentes en erstatning for - gerne en der også kan score et mål i ny og næ!
                    enig så langt at skal vi have noget for ham skal det være nu.....men at vi "bare" lige henter en erstatning ind - den tror jeg ikke på.

                    Formkurven er opadgående - så for min skyld må vi godt holde på ham.

                    Havde det været den emil vi så i foråret havde jeg også råbt SÆLG SÆLG.....

                    Comment


                      http://www.bild.de/sport/fussball/th...9790.bild.html

                      Originale kilde: her står desuden at Emil gerne må forlade OB, da Kent Nielsen "søger en anden type fløjspiller". hm?

                      Comment


                        Med frygt for at han mister spilleglæden ved at blive nægtet et skifte vil jeg sige at der skal sælges - også håber jeg at vi kan hente David Boysen i Lyngby som erstatning.
                        Med hans kontraktudløb næste sommer og Lyngbys økonomi generelt, så tror jeg det burde være muligt at finde en god løsning der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Hm - kommer lidt an på, hvem vi kan få ind den anden vej. Vi har ikke den helt oplagte venstre kant, udover at Rasmus Falk naturligvis kan spille den.
                          JBL, Kirke, Thomsen ...... 😀
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                            Med frygt for at han mister spilleglæden ved at blive nægtet et skifte vil jeg sige at der skal sælges - også håber jeg at vi kan hente David Boysen i Lyngby som erstatning.
                            Med hans kontraktudløb næste sommer og Lyngbys økonomi generelt, så tror jeg det burde være muligt at finde en god løsning der.
                            mener på ingen måde man skal nægte ham et skifte......er muligheden der og vil han afsted skal han sælges - men tror bare han bliver svær at erstatte - han nuvlærende niveau in mente......det finder man ikke for 3-4 mill

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              mener på ingen måde man skal nægte ham et skifte......er muligheden der og vil han afsted skal han sælges - men tror bare han bliver svær at erstatte - han nuvlærende niveau in mente......det finder man ikke for 3-4 mill
                              Måske ikke spiller til spiller men hvis KN vil have en anden type så kan det jo være ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                mener på ingen måde man skal nægte ham et skifte......er muligheden der og vil han afsted skal han sælges - men tror bare han bliver svær at erstatte - han nuvlærende niveau in mente......det finder man ikke for 3-4 mill

                                Rasmus Falk kommer på venstre midt og AKJ købes fri i Aab.

                                Comment

                                Working...
                                X