Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...de-betyder-alt
Lyder fint men hvorfor er det naturligt at han gerne vil videre? Havde han nu bare sagt til udlandet og score mønt så fint nok men så meget mere bliver det vel ikke i en anden klub i Skandinavien ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSælg - sælg - sælg! 3-4 milioner er rigeligt fint - det burde der kunne hentes en erstatning for - gerne en der også kan score et mål i ny og næ!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSælg - sælg - sælg! 3-4 milioner er rigeligt fint - det burde der kunne hentes en erstatning for - gerne en der også kan score et mål i ny og næ!
Formkurven er opadgående - så for min skyld må vi godt holde på ham.
Havde det været den emil vi så i foråret havde jeg også råbt SÆLG SÆLG.....
Comment
-
http://www.bild.de/sport/fussball/th...9790.bild.html
Originale kilde: her står desuden at Emil gerne må forlade OB, da Kent Nielsen "søger en anden type fløjspiller". hm?
Comment
-
Med frygt for at han mister spilleglæden ved at blive nægtet et skifte vil jeg sige at der skal sælges - også håber jeg at vi kan hente David Boysen i Lyngby som erstatning.
Med hans kontraktudløb næste sommer og Lyngbys økonomi generelt, så tror jeg det burde være muligt at finde en god løsning der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHm - kommer lidt an på, hvem vi kan få ind den anden vej. Vi har ikke den helt oplagte venstre kant, udover at Rasmus Falk naturligvis kan spille den."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægMed frygt for at han mister spilleglæden ved at blive nægtet et skifte vil jeg sige at der skal sælges - også håber jeg at vi kan hente David Boysen i Lyngby som erstatning.
Med hans kontraktudløb næste sommer og Lyngbys økonomi generelt, så tror jeg det burde være muligt at finde en god løsning der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmener på ingen måde man skal nægte ham et skifte......er muligheden der og vil han afsted skal han sælges - men tror bare han bliver svær at erstatte - han nuvlærende niveau in mente......det finder man ikke for 3-4 mill"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmener på ingen måde man skal nægte ham et skifte......er muligheden der og vil han afsted skal han sælges - men tror bare han bliver svær at erstatte - han nuvlærende niveau in mente......det finder man ikke for 3-4 mill
Rasmus Falk kommer på venstre midt og AKJ købes fri i Aab.
Comment
Comment