Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    jo lidt. Men han er fucking god i de perioder hvor han er klar...
    det samme kunne jo siges om emil ;)

    eksperterne på tv3 snakker igen om emil - de ser også fcn som det mest oplagte, ikke så mange fans og ikke så meget tryk på som de sagde :) det ville sende ham hjem i trykke omgivelser. Det kommer så an på om Allan derover kan se en fidus i ham.

    - Og så var de også inde på at det jo kan blive svært for emil at komme videre - da han ikke har præsteret igennem længere tid, virker til at være lidt skrøbelig og så kan klubberne måske også trække følehornene til sig af frygt for lignende fan problemer. (igen iflg eksperterne på tv...sådan frit oversat)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Har han ikke glasben? Eller virker det bare som om han er skadet hele tiden?

      mvh

      MaxHH
      Jo, og det er nok glasbenene, der holder ham i DK. Når han er tæt på 100%, så er han med afstand den bedste spiller i superligaen efter min mening. FCK med og uden NJ er to forskellige hold, det sidste er til at snakke med, det første taber du som regel til, fordi NJ laver noget selv, hvis det ikke kører for holdet.

      Comment


        -03: gives for den helt uacceptable præstation - det er vist den eneste karakter der kan gives til Poul Hansen - forstår på ingen måder at han har lov til at sige et eneste ord om OB i nogen sammenhænge.

        Jeg er overrasket over at Ove P med al sin erfaring ikke får Emil til at klappe til fansene, han bør da hjælpe ham ned fra det træ - han er kravlet op i, men at han til gengæld lader ham rende i pressen igen, igen.. Er Ove bare lige glad eller hvad?

        Vi kan vel, de fleste af os sætte os ind i hvordan det er at være en ung stædig mand i modgang, det foruroliger mig meget at der ikke er en træner eller en ældre hold kammerat der kærligt, men bestemt fortæller Emil hvordan man opfører sig mest rationelt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
          -03: gives for den helt uacceptable præstation - det er vist den eneste karakter der kan gives til Poul Hansen - forstår på ingen måder at han har lov til at sige et eneste ord om OB i nogen sammenhænge.

          Jeg er overrasket over at Ove P med al sin erfaring ikke får Emil til at klappe til fansene, han bør da hjælpe ham ned fra det træ - han er kravlet op i, men at han til gengæld lader ham rende i pressen igen, igen.. Er Ove bare lige glad eller hvad?

          Vi kan vel, de fleste af os sætte os ind i hvordan det er at være en ung stædig mand i modgang, det foruroliger mig meget at der ikke er en træner eller en ældre hold kammerat der kærligt, men bestemt fortæller Emil hvordan man opfører sig mest rationelt.
          Du har ret, og OB er vel en klub med en lang og god tradition for at hjælpe især afrikanske spillere med at falde til i samfundet og klubben, og med den den indsigt Emil tydeligvis mangler for alm. god pli bør klubben selvf. "tage ham i hånden"og hjælpe ham på ret vej, alternativt forbyde ham at udtale sig til pressen med en OB trøje på. Det virker nærmest som han med fuldt overlæg er ved at gøre sig selv så besværlig at det er helt umuligt at have ham i klubben
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
            -03: gives for den helt uacceptable præstation - det er vist den eneste karakter der kan gives til Poul Hansen - forstår på ingen måder at han har lov til at sige et eneste ord om OB i nogen sammenhænge.

            Jeg er overrasket over at Ove P med al sin erfaring ikke får Emil til at klappe til fansene, han bør da hjælpe ham ned fra det træ - han er kravlet op i, men at han til gengæld lader ham rende i pressen igen, igen.. Er Ove bare lige glad eller hvad?

            Vi kan vel, de fleste af os sætte os ind i hvordan det er at være en ung stædig mand i modgang, det foruroliger mig meget at der ikke er en træner eller en ældre hold kammerat der kærligt, men bestemt fortæller Emil hvordan man opfører sig mest rationelt.
            Det sagde Ove jo selv efter kampen - emil var åbenbart meget berørt, man kan jo kun gætte men mon ikke han har været mere end bekymret over hvad der ville ske når han gik ned til fansne? Ingen tvivl om han har og er udsat for et stort pres. Selvforskyldt bla. pga dårlig mediehåndtering, men det ændre jo ikke på manden står i en svær situation.
            Og selv om det nok havde dysset situationen ned hvis han havde hilst på fans, og ikke løjet på tv om altid at gå direkte i omklædningsrummet - så havde det nok i det store hele ikke ændret på hans situation i klubben, han skal videre til sommer - og mon ikke også det har været en del af det samtalen med JH og ove har gået på. For ligeglad tror jeg simpelthen ikke de er, så de har nok fået vendt hele situationen. Emil skulle have haft mere hjælp - men det skulle være kommet langt før.

            Får sgu næsten ondt af ham, misunder ihvertfald på ingen måde det pres han er kommet under.

            http://www.bt.dk/superligaen/ove-p.-...gaa-direkte-ud

            "Jeg kunne mærke, han var følelsesladet. Jeg hænger mig ikke så meget i, hvad han plejer og ikke plejer at gøre. Havde han været sur, da jeg kom over til ham, havde jeg ikke haft den mening. Men jeg kunne se, det var et menneske, vi har med at gøre. Og følelser er okay, når man arbejder med mennesker. Han var meget følelsesladet. Jeg har ikke sagt noget med ord til ham, men jeg kunne se, der var store følelser på spil, så jeg accepterede, at han gik direkte i omklædningsrummet, men det sagde jeg jo også efter kampen, så det er der ikke som sådan noget nyt i."
            Last edited by mhbp; 14-04-2015, 07:06.

            Comment


              Ove siger at Emil skal lade støvlerne tale

              http://www.bold.dk/nyt/ove-p-emil-la...vler-skal-tale

              Comment


                Fodbolddebatten om bla Emil Larsen her

                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...dbolddebatten/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Du har ret, og OB er vel en klub med en lang og god tradition for at hjælpe især afrikanske spillere med at falde til i samfundet og klubben, og med den den indsigt Emil tydeligvis mangler for alm. god pli bør klubben selvf. "tage ham i hånden"og hjælpe ham på ret vej, alternativt forbyde ham at udtale sig til pressen med en OB trøje på. Det virker nærmest som han med fuldt overlæg er ved at gøre sig selv så besværlig at det er helt umuligt at have ham i klubben
                  Syntes også det virker underligt at han ikke bliver bedt om undlade at udtale sig til presse, specielt når Ove. P. siger at han var meget føelsesmæssig påvirket og derfor ikke kunne takke fans'ne efter kampen.

                  Det kun klæ" den gode Emil - at give pressen en lang pause, og koncentrerer sig 100 % at yde en god indsats i nuet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Syntes også det virker underligt at han ikke bliver bedt om undlade at udtale sig til presse, specielt når Ove. P. siger at han var meget føelsesmæssig påvirket og derfor ikke kunne takke fans'ne efter kampen.

                    Det kun klæ" den gode Emil - at give pressen en lang pause, og koncentrerer sig 100 % at yde en god indsats i nuet.
                    Var han MIN ansatte, ville jeg i hvert fald sørge for at min presseansvarlige stod klar til at mase sig ind foran mikrofonerne, hver gang Emil var i nærheden, og fortælle journalisterne at "Emil har ikke nogen kommentarer lige nu, men stiller sig til rådighed til interview mandag kl 0900 i Ådalen, hvis det har interesse"... og så klædte den stakkels dreng ordentlig på, så han i det mindste holdt op med at grave hullet dybere. Men jeg er efterhånden overbevist om at det er en bevidst "Jeg vil væk NU"-kampagne som Emil kører, og at han derfor ikke ville lytte til klubbens gode råd, hvis han får dem.

                    Er der mulighed for at give spillere mundkurv på i de danske spillerkontrakter?

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Var han MIN ansatte, ville jeg i hvert fald sørge for at min presseansvarlige stod klar til at mase sig ind foran mikrofonerne, hver gang Emil var i nærheden, og fortælle journalisterne at "Emil har ikke nogen kommentarer lige nu, men stiller sig til rådighed til interview mandag kl 0900 i Ådalen, hvis det har interesse"... og så klædte den stakkels dreng ordentlig på, så han i det mindste holdt op med at grave hullet dybere. Men jeg er efterhånden overbevist om at det er en bevidst "Jeg vil væk NU"-kampagne som Emil kører, og at han derfor ikke ville lytte til klubbens gode råd, hvis han får dem.

                      Er der mulighed for at give spillere mundkurv på i de danske spillerkontrakter?

                      Mvh

                      MaxHH
                      Det er der vel reelt ingen der ønsker? Hverken spillere, presse eller fans ville få noget godt ud af det. Selvom Emil kunne have godt af en pressecoach. De er vel sparet væk i Odense?
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det er der vel reelt ingen der ønsker? Hverken spillere, presse eller fans ville få noget godt ud af det. Selvom Emil kunne have godt af en pressecoach. De er vel sparet væk i Odense?
                        I specifikke situationer kunne det måske være meget rart... ,o)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          I specifikke situationer kunne det måske være meget rart... ,o)
                          Joeh. Men jeg er principielt modstander af at begrænse folks ret til at ytre sig frit. Især når det kun handler om at beskytte en arbejdsgivers interesser.

                          Folk må sgu tænke sig om, inden de åbner kagehullet.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Kan i grunden heller ikke hvilken grund OB skulle have til at give Emil mundkurv på? EL's udtalelser har ikke udstillet noget andet end ham selv...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Var han MIN ansatte, ville jeg i hvert fald sørge for at min presseansvarlige stod klar til at mase sig ind foran mikrofonerne, hver gang Emil var i nærheden, og fortælle journalisterne at "Emil har ikke nogen kommentarer lige nu, men stiller sig til rådighed til interview mandag kl 0900 i Ådalen, hvis det har interesse"... og så klædte den stakkels dreng ordentlig på, så han i det mindste holdt op med at grave hullet dybere. Men jeg er efterhånden overbevist om at det er en bevidst "Jeg vil væk NU"-kampagne som Emil kører, og at han derfor ikke ville lytte til klubbens gode råd, hvis han får dem.

                              Er der mulighed for at give spillere mundkurv på i de danske spillerkontrakter?

                              Mvh

                              MaxHH
                              Måske en tribuneplads i en kamp eller 2 ville have samme effekt
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Kan i grunden heller ikke hvilken grund OB skulle have til at give Emil mundkurv på? EL's udtalelser har ikke udstillet noget andet end ham selv...
                                Tja Emil er jo en spiller som OB har brugt mange penge og ressourcer på. For ikke vildt længe siden var han en del millioner værd for klubben. Man nærer vel stadig et lille håb om at få et (mindre) beløb for ham når han skibes afsted. Derfor var Jesper Hansen for nylig også ude og sige, at man vil gøre ham til en profil igen og ikke har tænkt sig at sælge ham (http://www.bold.dk/nyt/ob-emil-l-ska...en-profil-igen).

                                Jo flere problemer Emil skaber i resten af sæsonen desto mere tydeligt bliver det for alle, at OB nærmest bare skal skille sig af med ham til sommer - og så er det klart at chancen for en økonomisk kompensation også drastisk mindskes.

                                Comment

                                Working...
                                X