Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg aner ikke hvordan man klapper sarkastisk når jeg forsøger herhjemme lyder det mere som eeeh....et klap, måske Emil burde da i hans situation gribe den mulighed der var for lidt forsoning. Jeg synes iøvrigt han lignede en person på grådens rand i interwievet på 3+ i onside.
    Det kan da være, at dit klap bare altid lyder sarkastisk og derfor lyder det for dig, som et helt almindeligt klap
    OBeliever

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      så har vi da fundet en der har gjort det dårligere end JH

      Ej. Du har ret. På den gamle skal var Poul til et 03. Jesper Hansen kan få et lille 7 tal
      Jeg vakler mellem 00 og 03 til Poul og er med venligt sind oppe på 5 til JH
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Nr. 7 burde blive flået af ham. Det er Kanonkongens og burde ikke blive delt med sådan en tarvelig ludersøn.
        Hvad er det for noget L-O-R-T at skrive? Ludersøn?? Nu må det altså stoppe. Bare fordi han er en offentlig person giver det ikke folk ret til at skrive sådan der.
        Ved godt det er så pisse nemt at skrive sådan noget, men bliv dog voksen og snak pænt.
        OBeliever

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Thumbs up. Det handler ikke så meget om Emil; han er åbenbart hårdt ramt og virker helt ude af balance. Det handler mere om, at vi støtter holdet ved at vise, at vi ikke er imod dem, eller forfølger nogen.

          Jeg har fuld forståelse for folk, der synes Emil er en klaphat pt.; men jeg vil opfordre til at lade ham være - ikke så meget for hans skyld, mere for holdets. Det kører ikke super for holdet som helhed, og vi sandsynligvis ikke set den sidste dårlige kamp her i foråret. Derfor har de brug for os - så lad os give den gas og støtte op.
          Dét kan jeg i den grad støtte op om! Så jeg opfordrer alle til at tage den approach. Tvivler bare på alle vil det.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Dét kan jeg i den grad støtte op om! Så jeg opfordrer alle til at tage den approach. Tvivler bare på alle vil det.

            MvH ChrisOB
            I'm in!
            OBeliever

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              he he..
              tror nu FCN kunne være hans næste station.
              Specielt hvis de mister JJ og UB
              Emil slå Joshua eller Moberg af holdet? Joker du?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Jeg vakler mellem 00 og 03 til Poul og er med venligt sind oppe på 5 til JH
                Med OB's økonomi in mente i den tid JH har været her synes jeg nu i grunden at det er fint at man har kunnet tiltrække Dalgaard, Jonasson og Lasse Nielsen. De to sidstnævnte var altså bærende kræfter på holdet i deres respektive klubber. Klubber som vi er i direkte duel med pt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Emil slå Joshua eller Moberg af holdet? Joker du?
                  Det er ikke det jeg siger nej. Men både Joshua John(JJ) og Uffe Bech(UB) har ytret ønske om at komme til udlandet.
                  De spiller begge sådan en kantangriber plads som Emil også gør. Og det skulle ikke være første gang at FCN sælger ud og køber ind i andre klubber i DK..
                  Emil er stadig kun 23 år og har flere landskampe på sit CV.. og hvis prisen ligger inde for det de kan/vil købe for er det ikke urealistisk..
                  kan fortælle at man gav 2 millioner for oliver thychosen i VB plus bonusser. En knægt der var indskifter i en 1. Div klub..
                  Så er det vel ikke urealistisk at de kunne give 2-3 millioner for Emil

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Dét kan jeg i den grad støtte op om! Så jeg opfordrer alle til at tage den approach. Tvivler bare på alle vil det.

                    MvH ChrisOB
                    Der er nok dem, der ikke vil "det" mhb. på Emil Larsen - og det er efterhånden forståeligt nok, synes jeg.

                    Den fede forkælede Lyngby dreng, havde alle muligheder for at vise sig som en mand igår, ved efter kampen at gå ned sammen med holdet, og takke dem der klappede af ham ved indskiftningen, og så bare lade et enkelt buh-råb eller to, passere. Iflg. ham selv fylder hele situationen jo ikke rigtig noget hos ham...

                    Men i stedet for at tage imod de medrejsende fans udstrakte hånd, stak han jo halen imellem benene og lod hånt om disse, og stod så efterflg. på TV og løj lige op i alles ansigter om hvorfor, han gik direkte ned.

                    Han graver sin egen grav i OB med hans dumme udtalelser og opførsel.
                    Last edited by Z.A.E; 13-04-2015, 11:02.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                      Med OB's økonomi in mente i den tid JH har været her synes jeg nu i grunden at det er fint at man har kunnet tiltrække Dalgaard, Jonasson og Lasse Nielsen. De to sidstnævnte var altså bærende kræfter på holdet i deres respektive klubber. Klubber som vi er i direkte duel med pt.
                      Enig. Det er også derfor jeg strækker mig til et 7 tal

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Med OB's økonomi in mente i den tid JH har været her synes jeg nu i grunden at det er fint at man har kunnet tiltrække Dalgaard, Jonasson og Lasse Nielsen. De to sidstnævnte var altså bærende kræfter på holdet i deres respektive klubber. Klubber som vi er i direkte duel med pt.
                        Dalgaard er lejet fordi vi var tvunget til at gøre noget da sommerens indkøb til pladsen var fiaskoer , og da Dalgaard var strandet i Herrenveen uden spilletid var det nok ligemeget om det så var Karl Mar , Bubber eller Lotte Heise som var direktør så skulle den nok komme i hus .

                        Jonasson var henvist til hb i Sønderjyske og kun figureret som en grå mus , eller en i mængden dernede . Der er andre som kan betegnes som bærende kræfter på det hold i højere grad end Jonasdon var .

                        Lasse Nielsen er igen et oplagt køb , kontraktudløb i FCV , og OB er stadig på trods af de senere års morads en storklub i Danmark . Lasse Nielsen er god men ikke så god at han ville have en chance i FCM , FCK , BIF , AaB , FCN , EfB ( dengang ) end ikke heller ikke i Sønderjyske , så valget for ham kan ikke have været så svært .

                        Og nogenlunde samme hylde som Lasse Nielsen kan du så lægge Spellmann ind på , som er en anden af de få brugbare spillere JH har hentet .
                        Last edited by Magge; 13-04-2015, 11:02.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Dalgaard er lejet fordi vi var tvunget til at gøre noget da sommerens indkøb til pladsen var fiaskoer , og da Dalgaard var strandet i Herrenveen uden spilletid var det nok ligemeget om det så var Karl Mar , Bubber eller Lotte Heise som var direktør så skulle den nok komme i hus .

                          Jonasson var henvist til hb i Sønderjyske og kun figureret som en grå mus , eller en i mængden dernede . Der er andre som kan betegnes som bærende kræfter på det hold i højere grad end Jonasdon var .

                          Lasse Nielsen er igen et oplagt køb , kontraktudløb i FCV , og OB er stadig på trods af de senere års morads en storklub i Danmark . Lasse Nielsen er god men ikke så god at han ville have en chance i FCM , FCK , BIF , AaB , FCN , EfB ( dengang ) end ikke heller ikke i Sønderjyske , så valget for ham kan ikke have været så svært .

                          Og nogenlunde samme hylde som Lasse Nielsen kan du så lægge Spellmann ind på , som er en anden af de få brugbare spillere JH har hentet .
                          Stærkt uenig i din anskuelse af Jonasson. At han var en de bærende i SjE vidner hans mange optrædener om. Mener han var den spiller i 2014 med flest kampe for klubben..? Mener også at have set ham bære anførerbindet? Jeg kan huske forkert.

                          Dalgaard kunne nemt være endt i SjE, FCV, Esbjerg eller lign. JH fik ham til OB.

                          Lasse var også et oplagt køb for SjE, Esbjerg osv. men JH fik ham til OB.

                          Synes han gør det fint ud fra de midler han har til rådighed, og mon ikke kvaliteten af indkøbene stiger i takt med at der som bebudet bliver lukket op for pengekassen igen til sommer? Jeg tror det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Stærkt uenig i din anskuelse af Jonasson. At han var en de bærende i SjE vidner hans mange optrædener om. Mener han var den spiller i 2014 med flest kampe for klubben..? Mener også at have set ham bære anførerbindet? Jeg kan huske forkert.

                            Dalgaard kunne nemt være endt i SjE, FCV, Esbjerg eller lign. JH fik ham til OB.

                            Lasse var også et oplagt køb for SjE, Esbjerg osv. men JH fik ham til OB.

                            Synes han gør det fint ud fra de midler han har til rådighed, og mon ikke kvaliteten af indkøbene stiger i takt med at der som bebudet bliver lukket op for pengekassen igen til sommer? Jeg tror det.
                            Ja måske lidt hårdt meldt op med Jonasson , men ret meget andet end stabil i start 11'eren var han ikke .

                            Men hvad fanden vi kan blive enige om at være uenige :-) , hvilket ikke gør noget bare vi støtter vores klub :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ja måske lidt hårdt meldt op med Jonasson , men ret meget andet end stabil i start 11'eren var han ikke .

                              Men hvad fanden vi kan blive enige om at være uenige :-) , hvilket ikke gør noget bare vi støtter vores klub :-)
                              Nu sidder vi klar med popcorn, og så krammer i bare, i stedet for at bitchfighte som rigtige internetkrigere? Snyd!!! ,o)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Stærkt uenig i din anskuelse af Jonasson. At han var en de bærende i SjE vidner hans mange optrædener om. Mener han var den spiller i 2014 med flest kampe for klubben..? Mener også at have set ham bære anførerbindet? Jeg kan huske forkert.

                                Dalgaard kunne nemt være endt i SjE, FCV, Esbjerg eller lign. JH fik ham til OB.

                                Lasse var også et oplagt køb for SjE, Esbjerg osv. men JH fik ham til OB.

                                Synes han gør det fint ud fra de midler han har til rådighed, og mon ikke kvaliteten af indkøbene stiger i takt med at der som bebudet bliver lukket op for pengekassen igen til sommer? Jeg tror det.
                                Måske jeg har overset noget , hvilket i givet fald hverken ville være første , eneste eller sidste gang ;-) ... Men hvor har du fra at Dalgaard kunne være endt i Sønderjyske ?

                                Som nævnt før så er Dalgaard en fin handel / lappeløsning isoleret set .
                                Men hvad anser du som grund til det var nødvendigt at hente ham ?
                                Last edited by Magge; 13-04-2015, 13:02.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X