Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Du kan da selv se hvad der skete med Ulrik, Lars J og Emil.
    Toppel sagde det også engang - men han vendte det til at han istedet prøvede at fokusere på de gode ting når fans kom til ham.
    Det kunne være svært at gå ned og handle efter et nederlag.

    http://m.bt.dk/superligaen/emil-lars...t-lagt-for-had

    Der står da også lidt om Ulrik sagen.

    og prædikatet? Jamen samtlige artikler jeg læser i dag og igår ang. Denne sag, siger stort set samtlige 'eksperter' at OB ikke ligefrem har de Mest støttende fans
    Tror at alle klubber vil have fans der kan finde på lidt af hvert udenfor banen, mærkeligt hvis de ikke findes også i Århus København eller Brøndby, det er åndsvagt og må være virkeligt ubehageligt for dem det går ud over. Der er en kæmpe forskel på at buh'eh af en spiller til en gladiator forestilling - OB kamp - til at angribe spillerne verbalt udenfor banen.

    Tvivler dog meget på at det er noget specielt i Odense.

    Syntes støtten til holdet er fantastisk - Flot fodbold og et godt resultat i ny og næ god vilje bliver belønnet. Trods mange rædselsfulde kampe og resultater der ligger før i mange år.

    Måske er OB fans forventer lidt mere og klogere end f.esk BIF fans der måske mere er klappepølsen type.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Gider du komme med eksempler på, at OB's fans skulle forfølge spillerne i uhørt grad, og at det er et prædikat, der ligger til OB's fans??
      Da Michael Christensen spillede i klubben, tryglede han anføreren om at han kunne komme til at starte i siden væk fra langsiden, fordi han blev buhet ud af egne fans, hver gang han lavede en fejl. En ung spiller fra egne rækker. Han har intet positivt at sige om OBs fans i dag.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Jeg synes bare han skulle se indad først. Når man ikke gør sit arbejde 100%, så må man også forvente en reaktion. Hvis man ikke er i stand til at tage kritikken til sig, uden helt barnligt at sige, 'jamen så hader jeg også jer'. Så synes jeg sgu det er mangel på selvindsigt. Det skal dog siges at jeg ikke er en del af den gruppe fans der råber fede svin, efter ham på banen. Det synes jeg er for meget, men han må gerne få et lille buh. Det er jo ikke et buh myntet på en kamp. Det er et buh myntet på en række dårlige kampe, fra en skide dygtig spiller, og det er vi sgu kede af!

        Fornærmelser som fede svin afviser jeg også og jeg vil aldrig give en "Buh" til en af vores spillere mens han er i kampen, fordi det støtter ikke holdet. Men jeg deltog mig med bifald og klappsalver da Ove tog ham endelig ud fordi han fortjente det ærlig for hans manglende indsats og hans attitude.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Det med Michael er ikke korrekt. Jeg ved godt at historien har været skrevet herinde et par gange, men det gør den ikke mere sand.

          Synes by the way at Emil slipper billigt, tror sgu ikke den var gået på den skole hvor jeg arbejder, hvis jeg efter forældreklager havde sagt det samme i pressen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
            Det med Michael er ikke korrekt. Jeg ved godt at historien har været skrevet herinde et par gange, men det gør den ikke mere sand.

            Synes by the way at Emil slipper billigt, tror sgu ikke den var gået på den skole hvor jeg arbejder, hvis jeg efter forældreklager havde sagt det samme i pressen.
            Men det er korrekt, at han ikke har noget positivt at sige om den måde OBs fans behandlede ham. Det ved jeg.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Det skal måske nok passe, jeg har bare spurgt ham om det med siden at spille i og den historie har intet på sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Gider du komme med eksempler på, at OB's fans skulle forfølge spillerne i uhørt grad, og at det er et prædikat, der ligger til OB's fans??
                http://www.bt.dk/superligaen/emil-la...t-lagt-for-had
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Da Michael Christensen spillede i klubben, tryglede han anføreren om at han kunne komme til at starte i siden væk fra langsiden, fordi han blev buhet ud af egne fans, hver gang han lavede en fejl. En ung spiller fra egne rækker. Han har intet positivt at sige om OBs fans i dag.
                  Var det ikke Borring?

                  jeg er dog helt med på at det var svært at være ung spiller dengang, men det synes jeg har ændret sig, markant...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    han har helt klart fat i noget....men måske skal han lige læse op på stadion navnet. FIONIA PARK står der 
                    er det ikke et citat skrevet af Ulrik, da stadion HED sådan?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      er det ikke et citat skrevet af Ulrik, da stadion HED sådan?
                      jo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Men det er korrekt, at han ikke har noget positivt at sige om den måde OBs fans behandlede ham. Det ved jeg.
                        Jeg kan tydeligt huske hvordan der blev buhet af Michael (hed han ikke Larsen dengang?), og mener i samme ombæring jeg kan huske at en spiller ved navn Tomas Jørgensen, som jeg husker det, fik nogenlunde samme behandling.

                        Jeg ved ikke om det er specielt Odenseansk, men jeg ved hvert fald at det sker meget i Odense.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                          Det skal måske nok passe, jeg har bare spurgt ham om det med siden at spille i og den historie har intet på sig.
                          Ok. Så var det ikke ham. Men historien har jeg hørt flere steder, så der må være noget om den.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Kudos til Emil for at både spille dårligt og formået at kaste ansvaret for dette væk fra sig selv og over på OBs fans.

                            Refleksion - ja. Guilt trip - nej. Come on. Emil spiller jo ikke dårligt fordi han bliver forfulgt af nogle tosser, der burde ha en olfert eller to; han spiller dårligt, fordi han har opgivet at få noget som helst godt ud af at spille på et hold, der for tredje eller fjerde gang i træk ser ud til at slutte som Nr. 10.

                            Om vi så begyndte at tiljuble ham resten af sæsonen, så vil han stadig væk. At bilde sig selv noget andet ind grænser til det naive, efter min mening.

                            Den hån han fik da han blev udskiftet var et resultat af 1 år med sløje præstationer. Ikke som et resultat af en enkelt kamp. Og jeg garanterer for, at havde Emil smidt samme indsats afsked i et helt år både i Aalborg, Århus, Brøndby og København så havde han også fået en hån med på vejen af disse.

                            Jeg er helt med på, at vi skal tænke over vores opførsel, men for mig lyder det næsten som om, at det er OS der skal undskylde for at Emil har spillet dårligt i et år, mens man behændigt glemmer alt om uprofessionelle udtalelser og missede Brøndby skifter.

                            Emil bærer alene ansvaret for sine præstationer i samspil med en træner, der burde ha sat ham af forlængst.

                            Ikke os. Det kan aldrig være vores skyld, men vi bærer dog et ansvar for at være anstændige, så slemt ikke bliver værre.

                            I den sidste ende er det Emil der bærer ansvaret og hvis han ikke magter det, under de nuværende omstændigheder, så skal han ikke være her. Længere er den ikke.

                            Ja til anstændig behandling af spillere - nej til at pakke dem ind i vat og lade som om spillere ikke kan gradbøjes alt efter hvad de bidrager med, hvor de er fra, og hvad de udtaler sig om.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kudos til Emil for at både spille dårligt og formået at kaste ansvaret for dette væk fra sig selv og over på OBs fans.

                              Refleksion - ja. Guilt trip - nej. Come on. Emil spiller jo ikke dårligt fordi han bliver forfulgt af nogle tosser, der burde ha en olfert eller to; han spiller dårligt, fordi han har opgivet at få noget som helst godt ud af at spille på et hold, der for tredje eller fjerde gang i træk ser ud til at slutte som Nr. 10.

                              Om vi så begyndte at tiljuble ham resten af sæsonen, så vil han stadig væk. At bilde sig selv noget andet ind grænser til det naive, efter min mening.

                              Den hån han fik da han blev udskiftet var et resultat af 1 år med sløje præstationer. Ikke som et resultat af en enkelt kamp. Og jeg garanterer for, at havde Emil smidt samme indsats afsked i et helt år både i Aalborg, Århus, Brøndby og København så havde han også fået en hån med på vejen af disse.

                              Jeg er helt med på, at vi skal tænke over vores opførsel, men for mig lyder det næsten som om, at det er OS der skal undskylde for at Emil har spillet dårligt i et år, mens man behændigt glemmer alt om uprofessionelle udtalelser og missede Brøndby skifter.

                              Emil bærer alene ansvaret for sine præstationer i samspil med en træner, der burde ha sat ham af forlængst.

                              Ikke os. Det kan aldrig være vores skyld, men vi bærer dog et ansvar for at være anstændige, så slemt ikke bliver værre.

                              I den sidste ende er det Emil der bærer ansvaret og hvis han ikke magter det, under de nuværende omstændigheder, så skal han ikke være her. Længere er den ikke.

                              Ja til anstændig behandling af spillere - nej til at pakke dem ind i vat og lade som om spillere ikke kan gradbøjes alt efter hvad de bidrager med, hvor de er fra, og hvad de udtaler sig om.

                              MvH ChrisOB
                              du får lige sådan en her - godt sagt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Kudos til Emil for at både spille dårligt og formået at kaste ansvaret for dette væk fra sig selv og over på OBs fans.

                                Refleksion - ja. Guilt trip - nej. Come on. Emil spiller jo ikke dårligt fordi han bliver forfulgt af nogle tosser, der burde ha en olfert eller to; han spiller dårligt, fordi han har opgivet at få noget som helst godt ud af at spille på et hold, der for tredje eller fjerde gang i træk ser ud til at slutte som Nr. 10.

                                Om vi så begyndte at tiljuble ham resten af sæsonen, så vil han stadig væk. At bilde sig selv noget andet ind grænser til det naive, efter min mening.

                                Den hån han fik da han blev udskiftet var et resultat af 1 år med sløje præstationer. Ikke som et resultat af en enkelt kamp. Og jeg garanterer for, at havde Emil smidt samme indsats afsked i et helt år både i Aalborg, Århus, Brøndby og København så havde han også fået en hån med på vejen af disse.

                                Jeg er helt med på, at vi skal tænke over vores opførsel, men for mig lyder det næsten som om, at det er OS der skal undskylde for at Emil har spillet dårligt i et år, mens man behændigt glemmer alt om uprofessionelle udtalelser og missede Brøndby skifter.

                                Emil bærer alene ansvaret for sine præstationer i samspil med en træner, der burde ha sat ham af forlængst.

                                Ikke os. Det kan aldrig være vores skyld, men vi bærer dog et ansvar for at være anstændige, så slemt ikke bliver værre.

                                I den sidste ende er det Emil der bærer ansvaret og hvis han ikke magter det, under de nuværende omstændigheder, så skal han ikke være her. Længere er den ikke.

                                Ja til anstændig behandling af spillere - nej til at pakke dem ind i vat og lade som om spillere ikke kan gradbøjes alt efter hvad de bidrager med, hvor de er fra, og hvad de udtaler sig om.

                                MvH ChrisOB
                                Det sammenfatter alt, hvad der er at sige om sagen.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X