Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi må bare håbe at han stadig er de 7,5 værd

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hvilke kampe har Emil afgjort..?
      Den diskussion synes jeg egentlig ikke man kan bruge til så meget. Nu har jeg lige hurtigt kigget på kampene i efteråret, hvor han scorede alle sine 6 mål. De er scoret i 6 forskellige kampe og fælles for dem alle er, at de i selve kampene faldt på et vigtigt og potentielt afgørende tidspunkt (f.eks. til 0-1 i Parken, 1-1 i Brøndby, 2-0 hjemme mod AGF). Det synes jeg er det afgørende. Der er ikke noget med, at nogle mål faldt sent i en kamp som vi alligevel var ved at vinde klart.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Hvis EL er, som alt tyder på: arrogant og selvisk, som flere episoder og udtalelser tyder på, synes det uheldigt, at TB har ladet ham være fast mand på et hold som tydeligvis har haft svært ved at stå sammen som et hold. Den slags typer ødelægger holdmoralen, som slet ikke kan opvejes af ELs umiskendelige spillemæssige kvaliteter. Det er en kæmpe fejlvurdering af TB i min optik!
        Ved ikke helt om jeg er enig her.
        Som fan kan jeg sagtens forstå ankerne mod Emil her, men det er ikke mit indtryk, at han er i særlig unåde blandt holdkammeraterne (skriver jeg uden overhovedet at have nogen særlig indsigt i truppen).

        Selvfølgelig er det at foretrække med 11 spillere der kæmper lige meget for det, men grundlæggende tror jeg godt et hold kan fungere selvom det ikke er tilfældet. Tror godt medspillerne kan acceptere ikke lægger 100% i returløb og nærkampe, så længe den spiller til gengæld gør en forskel i den anden ende. Tror godt man kan have en intern accept og forståelse for en sådan rollefordeling på et hold. Med det sagt synes jeg så også, at Emil i efterårssæsonen (efter Brøndby-affæren) udviste en ganske udmærket mængde fight ærgerrighed i hans spil.

        Her i foråret var han skadet i starten. Efter han kom tilbage har det ikke set godt ud, både hvad angår indsats og kvalitet. Han sad da også ude i flere kampe i streg selvom han efter eget udsagn var helt klar fysisk. Der synes jeg da det var ret tydeligt, at Bech forsøgte at statuere et eksempel.

        Comment


          Bech forsøgte at bænke ham. Men når han er så kampafgørende for os, så er han desværre vigtig.
          Hvis Frankrigs træner ikke udtager Nasri udelukkende pga. Hans attitude - så burde Bech jo også. Selvom er er en forskel ,-)

          Comment


            Så EL i Fitnessdk i dag, og det er jo en PS&E-ejet virksomhed. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men normalt er det jo ikke det center OB-spillere færdes i - har faktisk aldrig mødt nogle OB-spillere dér i de år jeg har været kunde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Så EL i Fitnessdk i dag, og det er jo en PS&E-ejet virksomhed. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men normalt er det jo ikke det center OB-spillere færdes i - har faktisk aldrig mødt nogle OB-spillere dér i de år jeg har været kunde.
              Haha, det tror jeg nu ikke betyder noget. Det er sikkert hvad hans kammerater benytter sig af hjemme på Sjælland. Synes bare det lyder positivt, at han (selv?)træner.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                Haha, det tror jeg nu ikke betyder noget. Det er sikkert hvad hans kammerater benytter sig af hjemme på Sjælland. Synes bare det lyder positivt, at han (selv?)træner.
                Men de kan jo træne alt det de vil i OBBC gratis? Men tror nu ikke man skal lægge noget i, at han er i FitnessDK

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                  Men de kan jo træne alt det de vil i OBBC gratis? Men tror nu ikke man skal lægge noget i, at han er i FitnessDK
                  Jeg har været i OBBC. Hvis jeg tjente på den rigtige side af 150.000 om måneden, betalte jeg også gerne for at træne et andet sted...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Quincy Antipas har købt et tv på afbetaling hos L'easy. Eftersom dette selskab er ejet af Thorborg er det et klart tegn på, at Antipas er på vej til OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                      Quincy Antipas har købt et tv på afbetaling hos L'easy. Eftersom dette selskab er ejet af Thorborg er det et klart tegn på, at Antipas er på vej til OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg har været i OBBC. Hvis jeg tjente på den rigtige side af 150.000 om måneden, betalte jeg også gerne for at træne et andet sted...
                        Det må du gerne uddybe. Rent, kvalitetsudstyr, tunge vægte, god plads og hjælpsomt/venligt klientel. Særligt når vi taler FitnessDK som alternativet, har jeg endnu sværere ved at regne mig frem til dine bevæggrunde.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jskaar Se indlæg
                          Det må du gerne uddybe. Rent, kvalitetsudstyr, tunge vægte, god plads og hjælpsomt/venligt klientel. Særligt når vi taler FitnessDK som alternativet, har jeg endnu sværere ved at regne mig frem til dine bevæggrunde.
                          Ok, det skal siges at der efterhånden er mange år siden jeg har været der. Dengang var det supernederen. Smånusset og fyldt med småagressive steoridebrød. Det er da kun fint, hvis de har hævet kvaliteten markant. Specielt når striberne træner der.

                          Sådan går det, når man spiller smart omkring noget man ikke ved nok om
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Og hvis man kan lide at kigge på lækre kællinger er det vel også bedre at gå i fitness.dk end OBBC

                            Comment


                              Emil Larsen var (igen) banens suverænt ringeste OB-spiller i går. Jeg fatter ikke, at han bliver ved med at have fripas til start-11eren, fordi han måske kan levere noget der er lige så godt som for et par sæsoner siden. Det må være demotiverende for folk som Greve, Thomsen og Lucas Jensen at se sig forbigået til fordel for den lille, ugidelige solorytter.

                              Bænk ham! Og det kan kun gå for stærkt. Måske det kunne være et wake-up call for ham, og fortælle ham at man skal levere, hvis man skal spille.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Emil Larsen var (igen) banens suverænt ringeste OB-spiller i går. Jeg fatter ikke, at han bliver ved med at have fripas til start-11eren, fordi han måske kan levere noget der er lige så godt som for et par sæsoner siden. Det må være demotiverende for folk som Greve, Thomsen og Lucas Jensen at se sig forbigået til fordel for den lille, ugidelige solorytter.

                                Bænk ham! Og det kan kun gå for stærkt. Måske det kunne være et wake-up call for ham, og fortælle ham at man skal levere, hvis man skal spille.
                                Da han forlod banen begyndte OB at skabe målchancer - det er iøjnefaldende...

                                Comment

                                Working...
                                X