Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
    Korrekt, det vil sige, jeg synes nu godt jeg kan lide at sige tingene direkte, men parkbetjent var ikke et synonym for moderator. Det var en hentydning til de flittige indlægsholdere, der har travlt med at forklare, hvornår reel kritik er hetz, mens man stiltiende lader andre spillere blive hængt ud. Her er Emil et nyt eksempel i rækken af spillere, hvor kritik ikke er hetz, og personlige angreb en slags naturlig følge.

    Den gode MaxHH nævner konspiration, og jeg tænker sammenlagt, det kan give vabler på håndfladerne, når man ser med hvilken fart hans robåd skyder gennem vandet....
    I betragtning af at du selv mener du skriver tingene ligeud, efterlader du godt nok meget til fortolkning og gætteri... ,o)

    Robåd?

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Emil ikke udtaget til landshold. Uha han er nok københavner sur nu.
      Garanteret på TB men burde nok være på sig selv.
      Mig bekendt startede Emil vidst i barndom i Århus og AGF.
      og jeg ville da også være sur på min nærmeste leder, hvis denne ydede så frygtelig lidt, med så dygtige medarbejdere.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
        Korrekt, det vil sige, jeg synes nu godt jeg kan lide at sige tingene direkte, men parkbetjent var ikke et synonym for moderator. Det var en hentydning til de flittige indlægsholdere, der har travlt med at forklare, hvornår reel kritik er hetz, mens man stiltiende lader andre spillere blive hængt ud. Her er Emil et nyt eksempel i rækken af spillere, hvor kritik ikke er hetz, og personlige angreb en slags naturlig følge.

        Den gode MaxHH nævner konspiration, og jeg tænker sammenlagt, det kan give vabler på håndfladerne, når man ser med hvilken fart hans robåd skyder gennem vandet....
        Det er dybt det der, eller thats deep...
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          en hel del
          Okay, jeg vidste ikke at du arbejdede på Se & Hør. Du ved ikke en skid!

          Comment


            Har snakket med en spiller fra truppen. Adspurgt om, hvem bliver solgt, (uden forventning om et svar!) udbrød han: forhåbentligt Emil Larsen...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Har snakket med en spiller fra truppen. Adspurgt om, hvem bliver solgt, (uden forventning om et svar!) udbrød han: forhåbentligt Emil Larsen...
              oooh noooo ballade i truppen. Det er ikke godt, med mindre det er EL du har snakket med
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Har snakket med en spiller fra truppen. Adspurgt om, hvem bliver solgt, (uden forventning om et svar!) udbrød han: forhåbentligt Emil Larsen...
                Ouchhhhh. Håber dog vi kan få de 7,5 mill for ham stadig. Lyder til at det er bedst for alle parter at komme videre.
                det mest interessante kunne være hvis han scorer et vigtigt mål på søndag om folk jubler sammen med ham.
                Syntes godt man kan se at en spiller er upopulær nogle gange i jubelscener eller mangel på samme..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  oooh noooo ballade i truppen. Det er ikke godt, med mindre det er EL du har snakket med

                  Lol.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ouchhhhh. Håber dog vi kan få de 7,5 mill for ham stadig. Lyder til at det er bedst for alle parter at komme videre.
                    det mest interessante kunne være hvis han scorer et vigtigt mål på søndag om folk jubler sammen med ham.
                    Syntes godt man kan se at en spiller er upopulær nogle gange i jubelscener eller mangel på samme..
                    måske skal han bare score et mål for at se på reaktionerne
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      måske skal han bare score et mål for at se på reaktionerne
                      for at vi kan se reaktionerne. Hvis han er upopulær i truppen kan han nok mærke det selv.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        for at vi kan se reaktionerne. Hvis han er upopulær i truppen kan han nok mærke det selv.
                        det fremgår ikke særlig godt af mit indlæg, men det var egentlig også det jeg mente :-) tak for præciseringen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ouchhhhh. Håber dog vi kan få de 7,5 mill for ham stadig. Lyder til at det er bedst for alle parter at komme videre.
                          det mest interessante kunne være hvis han scorer et vigtigt mål på søndag om folk jubler sammen med ham.
                          Syntes godt man kan se at en spiller er upopulær nogle gange i jubelscener eller mangel på samme..
                          Jeg tror faktisk, du har ret i dette. Da Bashkim scorede mod AGF, så det meget ud til, at han bevidst løb væk fra EL. Det kan godt være, at det bare er mig. Men prøv at se målet igen og sig mig, om der ikke er noget om det!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Jeg tror faktisk, du har ret i dette. Da Bashkim scorede mod AGF, så det meget ud til, at han bevidst løb væk fra EL. Det kan godt være, at det bare er mig. Men prøv at se målet igen og sig mig, om der ikke er noget om det!
                            Ved Falks mål mod Randers, hvor Emil blandt andre stod bag oplægget, løb Falk heller ikke hen til ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              Jeg tror faktisk, du har ret i dette. Da Bashkim scorede mod AGF, så det meget ud til, at han bevidst løb væk fra EL. Det kan godt være, at det bare er mig. Men prøv at se målet igen og sig mig, om der ikke er noget om det!
                              Synes overhovedet ikke der er noget at hente i det... Tværtimod, for kampen mod AaB viser det modsatte...

                              http://youtu.be/UHe_GwFdvHw?t=51s
                              Last edited by Kaspernon; 16-05-2014, 11:07.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                                Ved Falks mål mod Randers, hvor Emil blandt andre stod bag oplægget, løb Falk heller ikke hen til ham.
                                Det virker lidt mærkeligt. Ved de træninger jeg har set er Falk ofte henne ved Emil med en sjov bemærkning. Det vil jeg i hvert fald tro for Falk griner ofte når han lægger en hånd på Emils skulder og siger et eller andet. Emil griner dog ikke lige så meget som Falk. Så enten er Emil uden humor eller også er Falk bare ikke sjov:-) Har tit tænkt på Emil ikke ligner en der trives. Synes nu han har haft lidt mere humør på på det seneste. Det er jo svært at vide hvad de evt slås med hver især. Hvis Emil har bøvlet med et eller andet må man da håbe det går mod bedre tider. Det ville sgu være dejligt at få ham i de omdrejninger han havde i efteråret. Hvis han bliver i OB vel at mærke:-)

                                Comment

                                Working...
                                X