Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom EFB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom EFB-OB

    Øhhhhhh

    #2
    Ruud...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Øhhhhhh
      præcis....sølle omgang, toppel reddede os et par gange, men havde godt nok også nogle katastrofale indgreb.

      syntes sgu ikke der var nogle der skildte sig positivt ud i dag - desværre

      Comment


        #4
        Ruud!

        Comment


          #5
          Jeg er bare rasende! Jeg har været fan siden jeg var 7 - det er 31 år siden. Jeg har cyklet på stadion fra Odenses forstæder i regn, sne og slud. Jeg har været med til udekampe, jeg har køb trøjer, jeg havde en klump i halsen da Lars H stoppede, jeg har kigget benovet ind ad hegnet da det 'nye stadion' blev bygget. Jeg har øl-kopper og krus. Mine drenge bliver slæbt med på stadion, selv om de ikke gider. De bliver tvangsindlagt til at se EFB mod OB fordi jeg skal se det. Jeg er ikke medløber. Men kærligheden til klubben er væk. Jeg er tom og ligeglad. Som i alle forhold skal kærligheden være gensidig. Jeg kan ikke kende klubben mere, og klubben giver ikke - ikke en eneste snert af ambition, gejst, vilje, styrke, glæde eller noget som helst. Jeg er ikke rasende længere - jeg er blevet forladt. Mere trist.
          Last edited by Mart10; 20-10-2014, 20:06.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Mart10 Se indlæg
            Jeg er bare rasende! Jeg har været fan siden jeg var 7 - det er 31 år siden. Jeg har cyklet på stadion fra Odenses forstæder i regn, sne og slud. Jeg har været med til udekampe, jeg har køb trøjer, jeg havde en klump i halsen da Lars H stoppede, jeg har kigget benovet ind ad hegnet da det 'nye stadion' blev bygget. Jeg har øl-kopper og krus. Mine drenge bliver slæbt med på stadion, selv om de ikke gider. De bliver tvangsindlagt til at se EFB mod OB fordi jeg skal se det. Jeg er ikke medløber. Men kærligheden til klubben er væk. Jeg er tom og ligeglad. Som i alle forhold skal kærligheden være gensidig. Jeg kan ikke kende klubben mere, og klubben giver ikke - ikke en eneste snert af ambition, gejst, vilje, styrke, glæde eller noget som helst. Jeg er ikke rasende - jeg er blevet forladt.
            Jeg ved ikke, hvad du mener "gejst og vilje" skal give sig udslag i, men OB'erne løber lige så langt som Esbjerg-spillerne. Kryger løb næstlængst af alle på banen, Spelmann og Skulason løber også. Og det er sgu da logisk at det er svært at vise styrke og glæde når spillet ikke kører og man ligger til nedrykning. Hvad forventer du?

            Comment


              #7
              De løber sikkert lige så langt og måske også lige så hurtigt, men hvad hjælper det, når de løber VED SIDEN af dem. Og når de så endelig har bolden, så kan man ikke ramme en mand over 1œ meter. Jeg kan bare ikke kende OB, som det var i 2008, i 2003 og i 1997 eller på et eller andet tidspunkt i de seneste 31 år. Jeg er nok bare blevet gammel og forvent. Lad det bare være en konstatering.

              Comment


                #8
                Ousager

                Comment


                  #9
                  Os bag skærmen :-)

                  Comment


                    #10
                    Toppel
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Os bag skærmen :-)
                      Ja os der ikke slukkede efter første mål.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #12
                        Lasse N

                        Comment


                          #13
                          Ruud får min stemme. Den mindst ringe i dag.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Jeg ved ikke, hvad du mener "gejst og vilje" skal give sig udslag i, men OB'erne løber lige så langt som Esbjerg-spillerne. Kryger løb næstlængst af alle på banen, Spelmann og Skulason løber også. Og det er sgu da logisk at det er svært at vise styrke og glæde når spillet ikke kører og man ligger til nedrykning. Hvad forventer du?
                            Siger Skulason det ikke meget præcist i pausen - da han bliver spurgt hvad der skal gøres... Hans svar var "Vi skal stå sammen som hold og kæmpe som et hold".... Det synes jeg absolut ikke de gør i dag..... Men det er det der må/skal forventes - og det er det der menes af Mart10 tror jeg....

                            Comment


                              #15
                              Må sige jeg havde en lang tur hjem fra Esbjerg, der var ikke meget ved og køre helt der over for den indsats.. Men mom blir KL efterfulgt ag Ruud.. De ringeste var klart Emil l og Thomas m. De skaber intet.. Kryger for heller ikke meget ud af det på venstre fløj..

                              Comment

                              Working...
                              X