Hmm.... tror sgu det bliver en uafgjort, 2-2 måske, synes jeg kan mærke point...
Synes næsten min største bekymring er om Desler og især Falk, er klar i dag, såfremt spilletid byder sig... bange for det bliver en af de kampe hvor jeg sidder helt ude på kanten og vrider mig hver gang Falk nærmer sig en duel... krydser fingre...
Hmm.... tror sgu det bliver en uafgjort, 2-2 måske, synes jeg kan mærke point...
Synes næsten min største bekymring er om Desler og især Falk, er klar i dag, såfremt spilletid byder sig... bange for det bliver en af de kampe hvor jeg sidder helt ude på kanten og vrider mig hver gang Falk nærmer sig en duel... krydser fingre...
vil sgu være rart med point idag.....for det første holder vi os så overstregen men også bare det at fortsætte i en positiv stime med point flere kampe i træk.
fuck jeg håber på en sejr.....
Den første kamp i denne sæson hvor jeg misser en halveg. Har gang i min egen lille karaktergivning, så i må gerne tænke over det i løbet af kampen, da jeg har brug for lidt hjælp, da jeg ikke kan se 2. halveg... Karaktererne gives fra 1-10 hvor 1 er det dårligste og 10 det bedste. Udgangspunktet er 6.
Håber i vil hjælpe..
Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
jeg kan sgu godt li' Ove....ikke for at hate for meget på Troels, men syntes sgu det er rart med en træner der udtrykker sig lidt mere direkte, og ikke altid skal finde på den mest krøllede måde at sige tingene på...
Comment