Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Mit ønske for transfervinduet? At vi får spillere, der ikke kun er bedre på PAPIRET, end dem vi har; men også nogen, der rent faktisk går ud og leverer! Barsk arbejde for Jesper Hansen; utaknemmeligt arbejde for Jesper Hansen, men ikke destomindre ER det Jesper Hansens arbejde og ansvar.

    MvH ChrisOB
    For 4. vindue i træk ønsker jeg mig en solid defensiv midtbanespiller og en offensiv orienteret midt med overblik , mod til at holde i bolden og sætte vores angreb op samt en angriber med rette niveau .

    Syntes også vi kan bruge et alternativ til kanten hvor alt står og falder på Falk og Emil .


    Salgsønsker :
    Ari
    Kryger
    Spellmann
    Kirkeskov
    Schoop
    Mikkelsen
    Bodul
    Ousager

    Ønske om Horsens finder nogle penge og savner deres gl direktør står også meget højt .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      For 5 vindue i træk ønsker jeg en DM, en målmand og en angriber. Vi har ikke haft en målmand siden Roy, en DM siden djemba og en angriber siden Wu-taka...
      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
        For 5 vindue i træk ønsker jeg en DM, en målmand og en angriber. Vi har ikke haft en målmand siden Roy, en DM siden djemba og en angriber siden Wu-taka...
        ja det skriger jo til himlen at man har købt den ene centrale midtbanespiller efter den anden uden man med undtagelse af Diarra, ikke har købt en eneste decideret DM, når det er så tydeligt, at vi har lidt under manglen siden DD.
        Øjet håber vi kan finde en type som sønderjyskes Guiera eller Izunna, som fylder det rum ud vi gang på gang efterlader gabende tomt, og samtidig er i stand til at fordele spillet, uden gang på gang at miste den farlige steder på banen. Derudover vil en dygtig offensiv midtbane med evner til at holde i bolden og vinde dueller, være at foretrækker. Ja det er jo lige før man ønsker Skoubo tilbage

        Comment


          #49
          Det vigtigste til vinter bliver at hente en angriber. På alle andre pladser kan vi godt spille os til en top-otte-ni-placering. Men angrebet halter gevaldigt. New Guy Mikkelsen er en hæderlig opspilsstation, men som vi spiller lige nu skal vi bruge en kontraangriber. Jeg forstår ikke, at man lader en Emil Nielsen gå til Rosenborg, en Pourié gå til SDJ, eller en Jeppe Kjær og Kim Aabech gå til AGF. Vi har hentet Dvalishvili, der først nu er ved at komme i form, og TM, der åbenbart er hentet som talent. ACH rykkede ned, da de solgte Macena, fordi man aldrig fik udfyldt hullet efter ham. Det samme kan sagtens ske for os, hvis ikke Lado og Mikkelsen pludselig rammer en stime, eller man får hentet en angriber i vinterpausen.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            ...Og så fatter jeg i øvrigt ikke, at man lod O'Brien gå. Han kunne noget af det vi har brug for. Hårdt arbejde, god til at holde i bolden, og havde spillet i bunden af ligaen med nedrykningsstregen i ryggen igennem flere sæsoner. Han er mindst en klasse over Ari. Hvis argumentet er, at Desler var rykket forbi ham, så synes jeg man skal bruge Desler (eller Azer), Spelmann og Ari er all fight and no brains, og dermed for ens som typer.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det vigtigste til vinter bliver at hente en angriber. På alle andre pladser kan vi godt spille os til en top-otte-ni-placering. Men angrebet halter gevaldigt. New Guy Mikkelsen er en hæderlig opspilsstation, men som vi spiller lige nu skal vi bruge en kontraangriber. Jeg forstår ikke, at man lader en Emil Nielsen gå til Rosenborg, en Pourié gå til SDJ, eller en Jeppe Kjær og Kim Aabech gå til AGF. Vi har hentet Dvalishvili, der først nu er ved at komme i form, og TM, der åbenbart er hentet som talent. ACH rykkede ned, da de solgte Macena, fordi man aldrig fik udfyldt hullet efter ham. Det samme kan sagtens ske for os, hvis ikke Lado og Mikkelsen pludselig rammer en stime, eller man får hentet en angriber i vinterpausen.
              Det er jeg nu ikke helt sikker på at jeg er enig i. Jeg synes vi mangler kvalitet i alle kæder. Vi skaber ganske vist ingen chancer, men det kan vel ikke kun skyldes vores angribere? Når det så er sagt er jeg helt enig i, at vi i dén grad mangler kvalitet i forreste geled. Ingen af vore nuværende angribere har kompetencer hvor de i nævneværdig grad kan (over)matche den gennemsnitlige superligaforsvare. Mikkelsen er i bedste fald middelmådig over hele linien, og vi så hvordan hans spidskompetencer i latterlig grad blev elimineret af Eddi Gomes mod Esbjerg (Okay, Gomes er ganske vist også et monster). Bodul er langsom og ikke specielt fysisk stærk, og er fuldkommen ubrugelig som ene angriber, og Lado er jo decideret tyk, men kan godt blive en god boksangriber hvis han kommer i form.

              Gode alternativer du nævner. Dog kostede Emil Nielsen 3 mio (correct me if I'm wrong), og jeg tror simpelthen ikke ledelsen turde tage det sats, og Aabech er vel bare en minimalt farligere udgave af Bodul. Kjær eller Pourié kunne jeg godt have ønsket mig.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                For 5 vindue i træk ønsker jeg en DM, en målmand og en angriber. Vi har ikke haft en målmand siden Roy, en DM siden djemba og en angriber siden Wu-taka...
                Apropos målmænd, og når nu Horsens lige er på skærmen, er der så nogen der ved hvad der er blevet af Frederik Rønnow? Det nyeste jeg kan Google om ham er at han vendte tilbage til ACH i foråret, men han er åbenbart ikke på holdet derovre. Skadet igen eller bare ikke god nok?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Apropos målmænd, og når nu Horsens lige er på skærmen, er der så nogen der ved hvad der er blevet af Frederik Rønnow? Det nyeste jeg kan Google om ham er at han vendte tilbage til ACH i foråret, men han er åbenbart ikke på holdet derovre. Skadet igen eller bare ikke god nok?
                  Jeg hørte Bo H udtale sig kort om situationen for en måneds tid siden. Dér var Rønnow vist fortsat skadet, men uanset hvad så han en stor stjerne i Busk af en eller anden årsag.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Apropos målmænd, og når nu Horsens lige er på skærmen, er der så nogen der ved hvad der er blevet af Frederik Rønnow? Det nyeste jeg kan Google om ham er at han vendte tilbage til ACH i foråret, men han er åbenbart ikke på holdet derovre. Skadet igen eller bare ikke god nok?
                    jeg mener stadig han roder rundt med det springerknæ han "erhvervede" sig i hans lejeperiode i EfB
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Jeg tror at Ove P har et eller andet spændende i ærmet i vinduet.
                      Hvis jeg ikke husker forkert sagde han at han havde set en del fodbold i Tyskland og Sverige inden han kom til OB. Så lur mig om vi ikke ser mindst en spiller her fra i vinter vinduet.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Jeg tror at Ove P har et eller andet spændende i ærmet i vinduet.
                        Hvis jeg ikke husker forkert sagde han at han havde set en del fodbold i Tyskland og Sverige inden han kom til OB. Så lur mig om vi ikke ser mindst en spiller her fra i vinter vinduet.
                        Det skal du ikke lægge for meget i. Ove har alle dage set i hundredevis af kampe om året i hele norden og nordtyskland.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          Vi har vel en angriber de kan bruge??

                          http://www.bold.dk/nyt/fredericia-ka...et-til-indkoeb

                          Comment


                            #58
                            Jonas Kamper er træt af at sidde på bænken i Randers, hvor hans plads er overtaget af Fisker. Han er efter min mening stadig en af de bedste klassiske kantspillere i Suppen', og hans speed ville give os noget tiltrængt dynamik i det offensive spil. Han er nok ikke en af de dårligst betalte i Randers, og hvis han er rykket ud på bænken, er nok både de og han villige til at lytte til bud. Derudover er han 31, så han ville kunne komme med noget erfaring til de unge også.

                            http://www.bold.dk/nyt/kamper-faar-l...anders-baenken
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #59
                              Og Kamper's kontrakt udløber til sommer

                              Comment


                                #60
                                Tror det kræver en afgang af Falk, at gøre Kamper rigtig interessant. Han er en fin spiller, men med Falk og Lucas J. til højrekanten, plus "det løse" i f.eks. Kryger og Desler, så tror jeg ikke vi ser Kampers vej. En afgang af Falk er dog desværre heller ikke decideret urealistisk og skulle det ske, så siger jeg ja tak til Kamper.

                                Comment

                                Working...
                                X