Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

    Ruud står med kontraktudløb og Hallgrimur er signet fra nytår.

    Emner som Osama, Vibe og Dalgaard er begyndt at poppe op i sommertråden men lad os se fremad.

    Personligt tror jeg at evt. tilgange er meget afhængigt af placeringen ved vinterpausen. Er vi over stregen tror jeg kun der kommer tilgange ved et evt. profilsalg eller hvis OP mangler en enkelt i han koncept til den tid.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Vibe?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
      Vibe?
      12.10.2014:
      "Citer Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
      Alt hvad der skulle siges er sagt og nu venter vi bare på Ove's mirakelkur
      det er nok sådan det er....i mellemtiden kan vi være ærgerlige over at vi ikke var attraktive nok for Lasse Vibe"

      Måske lidt søgt...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #4
        gilberto macena
        han har før nævnt han gerne vil "hjem" til Danmark hvor både han og familien har haft det godt. Mener også han nævnte i samme ombæring at han godt vil være i Danmark når hans karriere er ovre.
        Har udløb til nytår

        Comment


          #5
          Tim Janssen er vel en realistisk mulighed. Han har spillet under Ove før, og passer meget godt ind i den type fodbold vi nok kommer til at praktisere det næste halve år. Han søger jo også væk fra FCM til vinter grundet manglende spilletid.

          Om end jeg ikke selv personligt har særlig meget fidus til ham.

          Comment


            #6
            Han må komme med hatten i hånden😉
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...a-karrierestop
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              gilberto macena
              han har før nævnt han gerne vil "hjem" til Danmark hvor både han og familien har haft det godt. Mener også han nævnte i samme ombæring at han godt vil være i Danmark når hans karriere er ovre.
              Har udløb til nytår
              Står helt klart på min ønskeliste, håber vi kan drage fordel af, at JH har været Gilberto´s chef i Horsens.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                12.10.2014:
                "Citer Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Alt hvad der skulle siges er sagt og nu venter vi bare på Ove's mirakelkur
                det er nok sådan det er....i mellemtiden kan vi være ærgerlige over at vi ikke var attraktive nok for Lasse Vibe"

                Måske lidt søgt...
                bare en lille smule, hans nuværende klub vil gerne holde på ham....og selv drømmer han stadig om et rigtigt udenlandseventyr

                http://sporten.tv2.dk/2014-10-11-lasse-vibe-klar-til-stoerre-klub

                han kunne bestemt være spændende, men jeg kan på ingen måde forestille mig vi kan komme i betragtning

                Comment


                  #9
                  Kontraktudløb til Nytår:

                  Forsvar: Gundelach

                  Midtbane: Isaac Oliseh

                  Angreb: Søren Frederiksen, Tim Janssen, Nordstrand, Jesper Bech, Mikkel Vestergaard

                  -

                  Kontraktudløb til sommer:

                  Forsvar: Jim Larsen, Albrechtsen, Stenderup, Jonas Knudsen, Lumb, Bozga, Marxen, Simon Jakobsen, D. A. Pedersen

                  Midtbane: Augu, Wichman, Femi, Izunna, Mikkel Thygesen, Bergvold, Lorentzen, Ticinovic, Kamper, Bjarnason, Dennis Sørensen, Salami, Scheel

                  Angreb: Ahlman, Fall, Bechman, Morten Bech
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Kontraktudløb til Nytår:

                    Forsvar: Gundelach

                    Midtbane: Isaac Oliseh

                    Angreb: Søren Frederiksen, Tim Janssen, Nordstrand, Jesper Bech, Mikkel Vestergaard

                    -

                    Kontraktudløb til sommer:

                    Forsvar: Jim Larsen, Albrechtsen, Stenderup, Jonas Knudsen, Lumb, Bozga, Marxen, Simon Jakobsen, D. A. Pedersen

                    Midtbane: Augu, Wichman, Femi, Izunna, Mikkel Thygesen, Bergvold, Lorentzen, Ticinovic, Kamper, Bjarnason, Dennis Sørensen, Salami, Scheel

                    Angreb: Ahlman, Fall, Bechman, Morten Bech
                    Lige umiddelbart er det de 4 spillere, som jeg gerne så vi hentede og som kunne være realistiske. Nordstrand og Fall i front, er nok urealistisk vi henter dem begge, men så Nordstrand ved siden af Mikkelsen tror jeg også ville være fint. Hvis vi så sælger Emil og Falk senest til sommer, så synes jeg Kamper og Lorentzen ville være fine erstatninger.

                    Men hvis vi agerer, som vi har gjort i de seneste 3 sæsoners transfervinduer, så henter vi jo nok ikke folk fra den bedste danske række, til trods for at de er transferfrie.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Men hvis vi agerer, som vi har gjort i de seneste 3 sæsoners transfervinduer, så henter vi jo nok ikke folk fra den bedste danske række, til trods for at de er transferfrie.
                      Det kræver jo også, at spillerne er interesserede i at komme til OB.

                      Comment


                        #12
                        Har ikke lige pt nogle spillere jeg realistisk kan sige at jeg ønsker til OB , men jeg har nogle stykker jeg ønsker væk fra min klub :

                        Spellmann
                        Schoop
                        Kryger
                        Bodul
                        Ousager

                        Følgende skal oppe sig de sidste kampe i efteråret , ellers kommer de på samme liste :

                        Kirkeskov
                        Lado
                        Ari
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Forstår ikke kritikken af Spellman der altid giver sig 100% Giv mig Jonas Knudsen og drop resten.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Forstår ikke kritikken af Spellman der altid giver sig 100% Giv mig Jonas Knudsen og drop resten.
                            det er jeg fuldstændig enig med dig i ang. Spellman, 100% ærlig indsats hver gang, og det er dejligt befriende at han ikke peger på dommeren eller andre efter en skidt holdmæssig indsats
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Umiddelbart har vi signet erstatning for Ruud; jeg kan godt forstå ønskerne, men det er svært at forestille sig, at der sker ret meget i Ådalen over vinteren - med mindre vi ligger til nedrykning og klubben vil lave 'AaB' (tænker da de for nogle år siden lejede Duncan og Lumb i foråret).

                              Der er kommet mange nye spillere ind, og nu også en ny træner. Med mindre tingene virkelig er gået totalt i lort (vi bliver isoleret i bunden med SIF), så giver det mening at lade truppen få noget ro.

                              Comment

                              Working...
                              X