Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
    En lang høj lyshåret angriber rygtes til OB på lejekontrakt.....er sidst set i Italien........Simon M
    Er der OB News igen som skriver før de tænker..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Håber ikke på Thomas Mikkelsen.

      Jeg vil ikke indlade mig på en diskussion om ham i direkte duel med Toppel, muligvis er TM bedre, det vil nogen klart sige. Jeg synes bare, at når eller hvis vi opgraderer vores "Toppel-version" til noget andet, så skal det gøres ordentligt og her synes jeg ikke TM kan være svaret.

      Vi kan vel trække på Lars Høgh ? (Altså til at finde den rigtige).
      jeg vil nu også mene at der skal sigtes højere end Mikkelsen, jeg mener ikke at han kan forstærke os, men han kan selvf. fremvise en historik (cv) der ikke er skadeinficeret så den led tror jeg han vil have en lille fordel i fht. MT, fodboldfagligt mener jeg ikke han er bedre end den duo vi har nu. Vi skal have en målmand der kan være en stærk læremester for Radza, hvis han skal fortsætte i klubben udover hans kontraktperiode til 2016

      Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg
      Last edited by manner; 02-12-2014, 06:03.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg vil nu også mene at der skal sigtes højere end Mikkelsen, jeg mener ikke at han kan forstærke os, men han kan selvf. fremvise en historik (cv) der ikke er skadeinficeret så den led tror jeg han vil have en lille fordel i fht. MT, fodboldfagligt mener jeg ikke han er bedre end den duo vi har nu. Vi skal have en målmand der kan være en stærk læremester for Radza, hvis han skal fortsætte i klubben udover hans kontraktperiode til 2016

        Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg
        Den vinderattitude som gjorde at han ofte blev "skadet" når vi kom bagud ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Den vinderattitude som gjorde at han ofte blev "skadet" når vi kom bagud ?
          Ofte..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Den vinderattitude som gjorde at han ofte blev "skadet" når vi kom bagud ?
            Den må du gerne forklare?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Den må du gerne forklare?
              Tror han hentyder til at Roy i den sidste tid han var i OB, udgik af 3-4 kampe med en lyskeskade. Sjovt nok alle kampe, hvor vi var bagud. Siden har han vidst ikke haft en lyskeskade. Kan sagtens være ren tilfældighed, men jeg synes nu også det var lidt besynderligt på daværende tidspunkt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Tror han hentyder til at Roy i den sidste tid han var i OB, udgik af 3-4 kampe med en lyskeskade. Sjovt nok alle kampe, hvor vi var bagud. Siden har han vidst ikke haft en lyskeskade. Kan sagtens være ren tilfældighed, men jeg synes nu også det var lidt besynderligt på daværende tidspunkt.
                Husker det godt; der var alt muligt galt for Roy på det tidspunkt; da var han også faldet i niveau efter sit første super-halvår.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg vil nu også mene at der skal sigtes højere end Mikkelsen, jeg mener ikke at han kan forstærke os, men han kan selvf. fremvise en historik (cv) der ikke er skadeinficeret så den led tror jeg han vil have en lille fordel i fht. MT, fodboldfagligt mener jeg ikke han er bedre end den duo vi har nu. Vi skal have en målmand der kan være en stærk læremester for Radza, hvis han skal fortsætte i klubben udover hans kontraktperiode til 2016

                  Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg
                  Husker det som han blev hentet kort før kampen mod Genoa , fordi Lindegaard havde en mindre skade . Dermed øgede vi chancen for avancement med 2-3% . For mig at se står den handel stadig lysende klar som en unødvendig handel , også på trods af Carrol's første super tid i OB hvor han fortjent fik det gyldne bur .
                  Som jeg også mente dengang så skulle Lindegaard have været vores klare 1. valg .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Husker det som han blev hentet kort før kampen mod Genoa , fordi Lindegaard havde en mindre skade . Dermed øgede vi chancen for avancement med 2-3% . For mig at se står den handel stadig lysende klar som en unødvendig handel , også på trods af Carrol's første super tid i OB hvor han fortjent fik det gyldne bur .
                    Som jeg også mente dengang så skulle Lindegaard have været vores klare 1. valg .
                    Tja, tror nu egentlig Lindegaard i bagklogskabens klare lys, er fint tilfreds med hvordan tingene udviklede sig. Så vidt jeg ved var det en norsk kontakt i Man Utd, der anbefalede Lindegaard til Sir Alex. Så hvis han var blevet i OB, var han formegentlig ikke røget til United. Det er selvfølgelig rent hypotetisk.

                    At han så kunne have været vores 1. målmand resten af karrieren er så noget andet. Selvom han nu nok var blevet solgt til udlandet fra OB alligevel.
                    Last edited by WhyNot?; 02-12-2014, 12:17.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Husker det som han blev hentet kort før kampen mod Genoa , fordi Lindegaard havde en mindre skade . Dermed øgede vi chancen for avancement med 2-3% . For mig at se står den handel stadig lysende klar som en unødvendig handel , også på trods af Carrol's første super tid i OB hvor han fortjent fik det gyldne bur .
                      Som jeg også mente dengang så skulle Lindegaard have været vores klare 1. valg .
                      AL var så vidt jeg husker vores 1. valg, men en skade betød vel klubben var nødt til at investere i ny målmand, det var stærkt set af KB at muligheden for at hente RC var til stede.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        AL var så vidt jeg husker vores 1. valg, men en skade betød vel klubben var nødt til at investere i ny målmand, det var stærkt set af KB at muligheden for at hente RC var til stede.
                        Man KUNNE jo nok have lånt/lejet en Rune Pedersen eller lignende ok dygtig målmand, som kunne have dækket pladsen indtil Lindegaard var klar igen... men man valgte i stedet at hente Carroll, på bekostning af Lindegaard. Det var et valg, men det forkerte valg imo...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Man KUNNE jo nok have lånt/lejet en Rune Pedersen eller lignende ok dygtig målmand, som kunne have dækket pladsen indtil Lindegaard var klar igen... men man valgte i stedet at hente Carroll, på bekostning af Lindegaard. Det var et valg, men det forkerte valg imo...

                          Mvh

                          MaxHH
                          det har du helt ret i, og jeg har ikke forholdt mig til det fornuftige i valget. Jeg tror blot der er en del der glemmer AL var skadet på tidspunktet. Under alle omstændigheder var RC et niveau bedre end AL på det tidspunkt
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Man KUNNE jo nok have lånt/lejet en Rune Pedersen eller lignende ok dygtig målmand, som kunne have dækket pladsen indtil Lindegaard var klar igen... men man valgte i stedet at hente Carroll, på bekostning af Lindegaard. Det var et valg, men det forkerte valg imo...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Kan jo altid diskuteres om det var det rigtige valg. Men vi havde AL, som på daværende tidspunkt ikke havde vist spil på højt niveau, han havde ikke stået dårligt, men det var heller ikke over middel, han tog det han skulle også ikke mere. Da han bliver skadet, får man muligheden for at hente en erfaren tidligere United målmand til klubben, på en fornuftig økonomisk aftale. Jeg havde også valgt den erfarne målmand, som havde vist sig på højeste niveau, og så håbede på at AL ville blive til næste sæson, for så at give ham chancen der.
                            At man så vælger at sælge Lindegaard til Aalesund, efter at han har været lejet dertil i et halvt år og gjort det fremragende, forstår jeg ikke. Der ville jeg have satset på ham fremadrettet, da han havde vist sig som en kæmpe profil i Norge. Også set i lyset af, at man vidste Roy næppe ville blive længe i klubben.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Kan jo altid diskuteres om det var det rigtige valg. Men vi havde AL, som på daværende tidspunkt ikke havde vist spil på højt niveau, han havde ikke stået dårligt, men det var heller ikke over middel, han tog det han skulle også ikke mere. Da han bliver skadet, får man muligheden for at hente en erfaren tidligere United målmand til klubben, på en fornuftig økonomisk aftale. Jeg havde også valgt den erfarne målmand, som havde vist sig på højeste niveau, og så håbede på at AL ville blive til næste sæson, for så at give ham chancen der.
                              At man så vælger at sælge Lindegaard til Aalesund, efter at han har været lejet dertil i et halvt år og gjort det fremragende, forstår jeg ikke. Der ville jeg have satset på ham fremadrettet, da han havde vist sig som en kæmpe profil i Norge. Også set i lyset af, at man vidste Roy næppe ville blive længe i klubben.
                              Man kunne vel forestille sig at AL var småsur over behandlingen, og derfor ikke ville tilbage og agere backup for Carroll?

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg vil nu også mene at der skal sigtes højere end Mikkelsen, jeg mener ikke at han kan forstærke os, men han kan selvf. fremvise en historik (cv) der ikke er skadeinficeret så den led tror jeg han vil have en lille fordel i fht. MT, fodboldfagligt mener jeg ikke han er bedre end den duo vi har nu. Vi skal have en målmand der kan være en stærk læremester for Radza, hvis han skal fortsætte i klubben udover hans kontraktperiode til 2016

                                Edit: dagens avis har en artikel om Roy Carrol der blev hentet for 4 år siden og kort tid efter sin ankomst blev placeret i kassen mod Motherwell i Skotland, og som var med til at hjemfører en 1-0 sejr, på et mål af Utaka i 28 min. og dermed gik OB videre til Euro-league gruppespil. Han er havnet i Notts County i 3. bedste række efter sit græske eventyr. Ham og hans vinderattitude savner jeg
                                Nu var det godt nok i 2009 han kom, og kampen var mod Genoa. Motherwell var i 2010, så der var han godt spillet ind på holdet:-) Vi stod og ville meget gerne i EL i 2009, og var vel nød til at hente en realistisk stand in for AL. Men ja man kunne godt have lejet noget godt, og givet AL den chance han fortjente. Men mener bestemt ikke Roy var noget dårligt køb. En af de bedste målmænd vi har haft.

                                Comment

                                Working...
                                X