Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Falk til BIF? Nej,nej, tænker han er ked af spille mod nedrykningsfare. Det havde han allerede med Troels, dat bruger han ikke mere...
    Men det er en store mulighed for os at sælge Thomas Mikkelsen. TBs hentede ham allerede en gang som en ny superliga-top-scorer, kender ham og sikker vil betale en fantastisk pris for ham...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Falk til BIF? Nej,nej, tænker han er ked af spille mod nedrykningsfare. Det havde han allerede med Troels, dat bruger han ikke mere...
      Men det er en store mulighed for os at sælge Thomas Mikkelsen. TBs hentede ham allerede en gang som en ny superliga-top-scorer, kender ham og sikker vil betale en fantastisk pris for ham...
      og så kan de jo passende få kryger med til den ene back og kirkeskov til den anden...

      Comment


        Er der en nem måde at læse det forum, så man ikke skal klikke frem og tilbage hele tiden?

        Og i øvrigt synes jeg at det er mærkeligt, at de ikke kan huske at TB fungerede som sportsdirektør i OB i en periode og i øvrigt sandsynligvis også har haft meget med spillerkøb at gøre i de fleste af de klubber, hvor han har været træner.

        Jeg tror det er det helt rigtige job for ham i den sværest mulige klub i DK. Jeg ønsker det bedste for ham, men ikke for den klub.

        Comment


          Trykke oppe i højre hjørne hvor der står forum visning. Så deres forum nemmere at læse

          Comment


            Jeg glæder mig til at se hvornår TB henter David Löfquist Ellers er alle de mange år han har fulgt ham vel forgæves

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
              Jeg glæder mig til at se hvornår TB henter David Löfquist Ellers er alle de mange år han har fulgt ham vel forgæves
              Hvad laver Cedric N'Koum for tiden?
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Men det er en store mulighed for os at sælge Thomas Mikkelsen. TBs hentede ham allerede en gang som en ny superliga-top-scorer, kender ham og sikker vil betale en fantastisk pris for ham... [/QUOTE]

                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                og så kan de jo passende få kryger med til den ene back og kirkeskov til den anden...
                Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                Jeg glæder mig til at se hvornår TB henter David Löfquist Ellers er alle de mange år han har fulgt ham vel forgæves
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Hvad laver Cedric N'Koum for tiden?
                Jeg glæder mig over et fantastisk BIF-hold i de næste år ... tænker de vil kæmpe mod nedrykning 2017 eller 2018 (i 1. Div.), yeah...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment

                Working...
                X