Altså whaat? Den havd ejeg ikke set komme - slet ikke for en mand, der ellers virkede til at være træt af alt det administrative, da han dobbeltjobbede for os.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
TB fyret!
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
umiddelbart ved jeg nemlig ikke om Bech var manden jeg ville have til den plads - Kryger på hb, kadrii på vb - manden er jo fyldt med gode ideer ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægselv lige læst det på bold.dk......den havde jeg sgu ikke lige set komme. Men mon ikke det gør vores vej tilbage til toppen lettere ;)
umiddelbart ved jeg nemlig ikke om Bech var manden jeg ville have til den plads - Kryger på hb, kadrii på vb - manden er jo fyldt med gode ideer ;)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg@tv3schroder: Troels bech ny sportschef i brøndby går rygtet. Spændende at se om det holder vand. #bif #sldk"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Simpelthen målløs. Men på den anden side: Brøndby kan ikke hamle op med FCKs penge og FCMs scouting og kontakter. Ergo har de brug for en mand, der kan bortforklare deres manglende evne til at konkurrere med helt i toppen. En mand, der kan forklare folket, at Brøndby er "i en proces'. Hvem skulle være bedre til det end Troels?
Comment
-
Haha. Er vi sikker på det ikke er 1. april?
OFF-topic: læste andetsteds at Michael Laudrup var rygtet til Barcelona som ny sportsdirektør hvis Jordi Majó.
Men fint hvis Bech ender i BIF som sportsdirektør. Det er ikke noget jeg frygter og samtidig får vi da glæde af hans verbale finurligheder i suppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægomg .... Lol ...men han kan jo snakke ...
Men ja - de kommer nok til at snakke process de næste par år ;) planen er mesterskab i 18 så indtil da skal der bortforklares
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSimpelthen målløs. Men på den anden side: Brøndby kan ikke hamle op med FCKs penge og FCMs scouting og kontakter. Ergo har de brug for en mand, der kan bortforklare deres manglende evne til at konkurrere med helt i toppen. En mand, der kan forklare folket, at Brøndby er "i en proces'. Hvem skulle være bedre til det end Troels?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Alt deres snak om forberedelser til transfer vinduet, som endda skulle rykkes for at de havde ordentlig tid og arbejdsforhold... og så laver de selv det her nummer lige midt i det hele, endda få timer efter Rud smider 5 millioner for Pukki... Og så Troels Bech...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ave-nogensinde
Martin Davidsen peger også på Rasmus Falk og Emil Larsen som oplagte mål for TB. Falk ville være forfærdeligt, Emil er en helt anden snak: det kunne måske være et win-win for alle parter.
Comment
Comment