Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Altså whaat? Den havd ejeg ikke set komme - slet ikke for en mand, der ellers virkede til at være træt af alt det administrative, da han dobbeltjobbede for os.

Comment

selv lige læst det på bold.dk......den havde jeg sgu ikke lige set komme. Men mon ikke det gør vores vej tilbage til toppen lettere ;)

umiddelbart ved jeg nemlig ikke om Bech var manden jeg ville have til den plads - Kryger på hb, kadrii på vb - manden er jo fyldt med gode ideer ;)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        selv lige læst det på bold.dk......den havde jeg sgu ikke lige set komme. Men mon ikke det gør vores vej tilbage til toppen lettere ;)

umiddelbart ved jeg nemlig ikke om Bech var manden jeg ville have til den plads - Kryger på hb, kadrii på vb - manden er jo fyldt med gode ideer ;)
        Manden får en ny vision på månedlig basis ja, det bliver sjovt at følge...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg
          @tv3schroder: Troels bech ny sportschef i brøndby går rygtet. Spændende at se om det holder vand. #bif #sldk
          omg .... Lol ...men han kan jo snakke ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Var lige nødt til at tjekke kalenderen, det er ikke den 1 april idag. Den er go nok. Målløs!!

Comment

Simpelthen målløs. Men på den anden side: Brøndby kan ikke hamle op med FCKs penge og FCMs scouting og kontakter. Ergo har de brug for en mand, der kan bortforklare deres manglende evne til at konkurrere med helt i toppen. En mand, der kan forklare folket, at Brøndby er "i en proces'. Hvem skulle være bedre til det end Troels?

Comment

Hehe det er sgu sjovt!!. Kan jeg ikke helt se fidusen i!

Comment

Haha. Er vi sikker på det ikke er 1. april?

OFF-topic: læste andetsteds at Michael Laudrup var rygtet til Barcelona som ny sportsdirektør hvis Jordi Majó.

Men fint hvis Bech ender i BIF som sportsdirektør. Det er ikke noget jeg frygter og samtidig får vi da glæde af hans verbale finurligheder i suppen.

Comment

Held og lykke til TB. Sikke da en opgave han har påtaget sig i galehuset Brøndby, men manden skal jo tjene til hus og hjem ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      omg .... Lol ...men han kan jo snakke ...
                      det tænker jeg også lidt - på kommunikationsplanet ER han bedre og Rud har jeg længe undret mig over hvordan han landede sådan et job - virkede slet ikke til at være på niveau.

Men ja - de kommer nok til at snakke process de næste par år ;) planen er mesterskab i 18 så indtil da skal der bortforklares

Comment

Skifter BIF ikke hele tiden på den post ?

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Simpelthen målløs. Men på den anden side: Brøndby kan ikke hamle op med FCKs penge og FCMs scouting og kontakter. Ergo har de brug for en mand, der kan bortforklare deres manglende evne til at konkurrere med helt i toppen. En mand, der kan forklare folket, at Brøndby er "i en proces'. Hvem skulle være bedre til det end Troels?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            Held og lykke til TB. Sikke da en opgave han har påtaget sig i galehuset Brøndby, men manden skal jo tjene til hus og hjem ;-)
                            Og børn! ikke mindst børn!

Comment

Alt deres snak om forberedelser til transfer vinduet, som endda skulle rykkes for at de havde ordentlig tid og arbejdsforhold... og så laver de selv det her nummer lige midt i det hele, endda få timer efter Rud smider 5 millioner for Pukki... Og så Troels Bech...

Comment

http://tipsbladet.dk/blog/martindavi...ave-nogensinde

Martin Davidsen peger også på Rasmus Falk og Emil Larsen som oplagte mål for TB. Falk ville være forfærdeligt, Emil er en helt anden snak: det kunne måske være et win-win for alle parter.

Comment

Working...
                                X