tænkte selv tanken da jeg hørte Lyngby havde fyret deres træner. Umiddelbart tror jeg det ville være et fint match - men der har åbenbart været nogle udmeldinger fra ledelsens side i retning af mere resultat orienteret bold.......det passer jo ikke så godt på Troels.
Jeg synes umiddelbart at det er et underligt match, men artiklen nævner heller intet om hvorvidt nogle af parterne skulle have nævnt hinanden, eller et møde eller lignende - udelukkende at der gives 3,0 i odds.
Sjovt, det var min første tanke, da jeg hørte Lyngbys trænersituation blev overvejet i FodboldFM, og de ikke nævnte ham. Jeg mener han vil passe perfekt med den måde Lyngby plejer at ville spille, og så er han alt andet lige noget af en trænerkapacitet i første division, også selvom han og OB aldrig blev et godt match.
I Lyngby har han spillerne til at spille den slags fodbold som han gerne ville praktisere i OB, selvfølgelig bare med spillere fra en lidt lavere hylde. Derfor tror jeg egentlig matchet er udmærket. I hans situation får han nok ikke bedre muligheder, så er lysten der stadig, bør han da uden tvivl sige ja, men økonomien i et job ved SBS trækker nok også en smule.
Comment