Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Forhåbentlig er vi da alle sammen ærgerlige over det ikke lykkedes...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Jeg er ikke helt sikker på hvor du vil hen med det spørgsmål. Jeg mener bare, at ligemeget om man er glad eller ej, bør man give TB et "Held og Lykke" med på vejen. Det er alle bare bedst tjent med.

Om andre kræfter uden for truppen, så kan kan fortælle om utilfredshed. Det betyder ikke det store for mig. Der bliver sagt så meget. Så jeg forholder mig kun til det der kommer fra spillernes egen mund, og indtil videre har det været temmelig professionelt.
      Jeg vil derhen, at flere brugere herinde konkluderer at der har været uro i truppen - på trods af at ingen spillere har udtalt sig negativt om TB efter hans fyring. Det undrer mig, at man mener at kunne konkludere det komplet modsatte af hvad spillerne giver udtryk for, ud fra argumentet, at "der sikkert er en masse der ikke var tilfredse, de tør bare ikke sige det". Jeg undrer mig altså over, at man kan komme med sådanne påstande og konklusioner uden den mindste form for bevis, og vil derfor gerne lige have afklaret om jeg fremover også bare kan opfinde mine egne konklusioner ud fra hvad jeg tror der måske er sket på de indre linjer, uden dog at have skyggen af bevis for det?

Og derfor er jeg faktisk enig med dig i, at man bør forholde sig til hvad der kommer fra spillernes egen mund - og dér er der altså ikke noget der tyder på utilfredshed med Bech.

Comment

Emil om TB's fyring

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-overraskelse

Comment

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
          Jeg nu lidt bedrøvet over at det aldrig lykkedes Troels at skabe den bund i holdet som skulle sikre at der var noget at falde tilbage på under modgang. Under Troels har der været kampe hvor vi har spillet lige op mod de aktuelle tophold, men desværre også mange kampe hvor holdet er faldet sammen mod hold med dårligere spillermateriale end OB. I sidste ende er det også det der gør mig meget afklaret i forbindelse med klubbens beslutning. Holdets rygrad har under Troels ikke vist sig stærkere end summen af spillerne og så taber man 8 ud af 10 gange til stærkere kollektiver på trods af sine individuelle spilleres større kvalitet. Kommer til at savne Troels finurligheder. God vind fremover Troels.
          Det dér er Troels Bech i OB ramt på kornet.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Hvis man kan tage onside's oplysninger for gode varer så har TB kostet os 8 mill , de 2 mill for at købe ham fri af SIF .
            Fy for satan for en dyr fejltagelse .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvis man kan tage onside's oplysninger for gode varer så har TB kostet os 8 mill , de 2 mill for at købe ham fri af SIF .
              Selvfølgelig er Onside's oplysninger korrekte. De har selv Sports-klovnen, der ansatte TB ansat. Og mon dog ikke han på vanligvis ikke kan hold sin mund lukket. Han er om nogen den største katastrofe i dansk fodbolds nyere historie!

Comment

Det må være utroligt svært at lave en troværdig udregning. Der var jo ikke fordi OB sprudlede hverken spilmæssigt resultatmæssigt eller økonomisk før TB trådte til det var vil nærmest lidt et dødsbo med mange lig i lasten en spillertrup hvor der var mange dyre fejlkøb, og et hold der ikke havde præstereret i årevis.

Havde nogle positive forventninger til TB da han trådte til håbede på en spillestil ala Silkeborg, ikke Silkeborg Light men Silkeborg A++.

Det formåede han aldrig, forsøgte med mange underlige konstellationer og fik aldrig skabt en sammenhængende spillespil, eller blot 3 stabile præstationer i træk.

Syntes ledelsen med hans fyring forsøger at være på forkant, og forstår den til fulde. Overlevelse er det vigtigste her og en nedrykning nu vil være en katastrofe.

TB er måske bedst som træner for et hold der kan tåle og rykke ned og op, og hvor forventningerne ikke er så store som i OB.

Silkeborgs præstation mod os var god, Toppel reddede os, deres spillestil ligner meget den de også havde under TB.

Det lykkedes ikke OB, der var et par gode kampe i starten af sidste sæson hvor der var tegning til noget, men det fungerede ikke stabilt over flere kampe.

Farvel til en sympatisk træner, der helt sikkert har kæmpet alt det han kunne, det var svære betingelser i OB her kunne han heller ikke i denne omgang slå til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Det må være utroligt svært at lave en troværdig udregning. Der var jo ikke fordi OB sprudlede hverken spilmæssigt resultatmæssigt eller økonomisk før TB trådte til det var vil nærmest lidt et dødsbo med mange lig i lasten en spillertrup hvor der var mange dyre fejlkøb, og et hold der ikke havde præstereret i årevis.

Havde nogle positive forventninger til TB da han trådte til håbede på en spillestil ala Silkeborg, ikke Silkeborg Light men Silkeborg A++.

Det formåede han aldrig, forsøgte med mange underlige konstellationer og fik aldrig skabt en sammenhængende spillespil, eller blot 3 stabile præstationer i træk.

Syntes ledelsen med hans fyring forsøger at være på forkant, og forstår den til fulde. Overlevelse er det vigtigste her og en nedrykning nu vil være en katastrofe.

TB er måske bedst som træner for et hold der kan tåle og rykke ned og op, og hvor forventningerne ikke er så store som i OB.

Silkeborgs præstation mod os var god, Toppel reddede os, deres spillestil ligner meget den de også havde under TB.

Det lykkedes ikke OB, der var et par gode kampe i starten af sidste sæson hvor der var tegning til noget, men det fungerede ikke stabilt over flere kampe.

Farvel til en sympatisk træner, der helt sikkert har kæmpet alt det han kunne, det var svære betingelser i OB her kunne han heller ikke i denne omgang slå til.
                  Deres udregning gik kun på løn og frikøb fra sif.
                  Truppen var smadret da TB kom , men pt har vi en trup TB selv må formodes at have været med til at sammensætte , og den magtede han heller ikke at få til at præstere noget som tilnærmelsesvis ligner stabilitet og overlevelse .
                  Last edited by Magge; 05-10-2014, 23:18.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

TB er ved at være utålmodig

http://www.fyens.dk/sport/Leder-efte...rtikel/2666500

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han skal nok ikke satse på et scout eller talentspejder job ..

Man kunne jo håbe BIF fyrer Frank og tager Bech ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Han skal nok ikke satse på et scout eller talentspejder job ..

Man kunne jo håbe BIF fyrer Frank og tager Bech ..
                        Jeg ville tune ind hver søndag aften når de havde spillet for at høre hans interviews. Ugens højdepunkt

Comment

Ansæt ham som ulønnet kommunikationskonsulent

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Ansæt ham som ulønnet kommunikationskonsulent
                            varmluftsbohemen? Det går aldrig godt 😳
                            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              varmluftsbohemen? Det går aldrig godt 
                              TB´s første udmelding som OBs nye kommunikationskonsulent:

"Det er klart at OB står styrket i et ellers overophedet fodboldcirkus, hvor boldmassage og procesfloskler er højest på blokken hos de fleste selvbestaltede sociale-medie-entusiaster"

Jeg magter ikke mere form kombineret med så ufatteligt lidt indhold!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                TB´s første udmelding som OBs nye kommunikationskonsulent:

"Det er klart at OB står styrket i et ellers overophedet fodboldcirkus, hvor boldmassage og procesfloskler er højest på blokken hos de fleste selvbestaltede sociale-medie-entusiaster"

Jeg magter ikke mere form kombineret med så ufatteligt lidt indhold!
                                count me in 👍 Oves facon er en befrielse...mere af det, tak 👌
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X