Oprindeligt indsendt af Richard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
TB fyret!
Collapse
X
-
Spillerne er proff, men det har ramt dem.
........Han var en grundene til, at jeg ikke gjorde mere for at kigge efter andre steder, siger Rasmus Falk til Sport Fyn.
- Jeg var glad for Troels, både som træner og personligt. Han var rigtig god til det menneskelige, siger Rasmus Falk Jensen.
- Kan det ikke give noget fred og ro?
- Det er nemt bare at sige, at træneren skal væk, og så er alle problemerne væk ... tror man.
- Hvordan vil du håndtere det fremover?
- I dag er det lovligt at være påvirket og ked af det, men det handler også om at tænke på sig selv og komme videre. Vi har mange opgaver foran os, og hvis vi skal løfte klubben, så skal vi have arbejdshandskerne på.
http://www.fyens.dk/sport/Foelelsesl...rtikel/2580993
Comment
-
TB bag indkøb
Jeg er og har aldrig været den store TB fan. Det ser ud til at TB har været inden over vores indkøb, hvilket i høj grad giver ham ansvaret. Nu er det truppens sammensætning og hvem huske ikke nkun. Jeg tror på en frisk start og OP olejer at have kontakte, så jeg håber der lander en kontraktløs 6'er lidt ala at Christin Poulsen er landet i Fuck.
citat fra pressemødet med TB's fyrning:
Troels har haft rigtig stor indflydelse på både det setup, der er i OB, og de spillere, der er kommet til klubben. De er selvfølgelig hentet hertil i fuld overensstemmelse med tingene. Man sparrer jo om tingene, men i sidste ende er det Troels' beslutning, hvordan holdet ser ud, og hvordan vi vil spille fodbold.
Comment
-
Personligt, var jeg meget glad for TB, da han kom til, og han virker som en fantastisk træner, når holdet er i medgang, men når holdet er i modgang, så viser hans svagheder sig. Der minder han på mange punkter, om den Peter Sørensen, som AGF havde da de rykkede nede. Virkede som en super træner i medgang, men kunne absolut ikke holde styr på truppen i modgang.Last edited by OBfan1992; 30-09-2014, 13:30.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDen eneste grund til at falk ikke skiftede var pga. TB.. Ja.. Lad os da håbe der sker noget godt i ådalen snart. Mange er glade for TB er væk - mange begræder det.. En dag der nok skiller mange fans..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDen eneste grund til at falk ikke skiftede var pga. TB.. Ja.. Lad os da håbe der sker noget godt i ådalen snart. Mange er glade for TB er væk - mange begræder det.. En dag der nok skiller mange fans..Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægVi har (i perioder) haft en mere boldbesiddende spillestil, hvor der er tænkt offensive spillemønstre ind i vores spil.
Især samspillet mellem EL og Falk har været godt og meget af dette var en indøvet del af spillet. Det er ikke tilfældigt, at vi så dem begge i samme side i kampene.
Derudover har vi i perioder også spillet mere langs jorden og der har været defineret trekantsspil/op-ned-op (eller 1-3-2 afhængig af hvad man forstår) og andre variationer på vores spil, som vi ikke så før TB's tid.
Derudover har der været tydelige sikringsstationer bar boldholderen, som også er en væsentlig del af boldbesiddende spillestil. Dette sås heller ikke i samme grad før TB (og HC for den sags skyld)
Desværre lykkes det hele ikke og i den seneste tid står losseriet tilbage som den gennemtrængende spillespil.
Men der har været udvikling og skift i vores måde at spille bold på - uanset den seneste tid, hvor der er kommet mere fokus på resultater, end udvikling.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Troels er en intelligent mand og eventuelle intelligenente spillere vil godt kunne lide en som ham.
Vi ser jo også her i forum, hvordan mere normalt begavede nærmest bliver sure over hans sprog og facon.
Jeg bakker i øvrigt 100 pct op om, at kiubben forsøger med OP. JP er uenig. Men hvad ved Jydepotten om det ;-)Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDen eneste grund til at falk ikke skiftede var pga. TB.. Ja.. Lad os da håbe der sker noget godt i ådalen snart. Mange er glade for TB er væk - mange begræder det.. En dag der nok skiller mange fans..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg er chokeret, for det kammer da helt over det her nu... Det lyder snart som i 09, og Morten Olsen "Sender tanker til en ildsjæl"... Hvem er død..? Og hvad sker der for alle de spekulationer... er det Dan Engelsted og hans Station der fik held med det i går eller hvad..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVar det ikke "kun" én af grundende..?
http://mobil.bold.dk/#/nyt/troels-be...-paa-falk-i-ob
Comment
Comment