Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://www.ob.dk/artikel/ove-pederse...aa-holdet.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
      Fedt - endelig. Dejligt med en sportschef med nosser og en erfaren afløser på plads. Og så håber jeg, det var sidste gang vi så TB (som i gamle dage var en forkortelse for tuberkulose) i OB.
      Ja det er så også det eneste posetive der er kommet fra JH , dermed er en del af råddenskaben ryddet ud . Så håber jeg blot bestyrelsen er godt igang med at finde en ny sportsdirektør , så JH ikke skal stå for et eneste indkøb til vinter . Derefter gælder det om at luge ud i en elendigt sammensat trup . Truppen matcher ikke målsætningen om at vores egne spillere skal duppleres med profiler udefra , jeg kan se Lasse Nielsen som en ok profil , samtlige andre er middelmådigt og direkte dårlige indkøb som ikke passer på vores mangler og slet ikke kan løfte holdet og være den støtte for vores unge folk .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

http://www.bt.dk/superligaen/bts-fod...els-bech-fyret

synes egentlig denne siger det meget kort og godt.
        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ja det er så også det eneste posetive der er kommet fra JH , dermed er en del af råddenskaben ryddet ud . Så håber jeg blot bestyrelsen er godt igang med at finde en ny sportsdirektør , så JH ikke skal stå for et eneste indkøb til vinter . Derefter gælder det om at luge ud i en elendigt sammensat trup . Truppen matcher ikke målsætningen om at vores egne spillere skal duppleres med profiler udefra , jeg kan se Lasse Nielsen som en ok profil , samtlige andre er middelmådigt og direkte dårlige indkøb som ikke passer på vores mangler og slet ikke kan løfte holdet og være den støtte for vores unge folk .
          Desværre hænger pengene bare ikke på træerne i Odense.. Selvom vi er mange der har de samme drømme som dig

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er egentlig normalt meget enig med Bisgaard, men synes det er for simpelt at sige han bliver gjort et syndebuk. Det kan måske virke sådan, men at han fyres er jo ikke det samme som, at han får skylden for det hele. Vi er lige nu i en anderledes og mere desperat situation end da Bech blev ansat. Jeg er stadig i tvivl om hvad jeg mener om beslutningen (på nuværende tidspunkt).

Ledelsen kan jo f.eks. sagtens mene, at Bech er en god træner, der under rette forudsætninger kunne bringe OB videre, men at der i nuværende situation er brug for lidt andre kvaliteter og friske øjne på det - uden at det samtidig betyder, at han får skylden for alt der ikke er lykkedes.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det kan jo også virke underligt, at man ikke fyrer en træner efter dét, der var et lavpunkt blandt mange lavpunkter, og så ovenikøbet gør det efter en, forholdsvis, god præstation i Farum. Men faktum er at vi kun har fået 21 sejre i 75 kampe under Troels Bech - og 88 point ud af 225 mulige. Og vi tabte altså kampen i Farum. Og har problemer med at forhindre mål imod os. Og skabe store chancer. Så det er slet ikke så underligt, hvis man blot ser ordentligt på det.

Fernando Olsen mente det var en fejl at fyre LO og KB, men ret beset synes jeg fejlen bestod i efterspillet - man fyrede uden at have afløserne klar. Og når man så ENDELIG fandt afløserne, så var dét også ruskragende forkert. Vores problemer startede under LO; ledelsen sørgede derefter at fucke det endnu mere op; og nu tager de så en ny chance. Som kan ende skidt, men som man bare må tage, hvis man ikke tror på at TB ville kunne vende skuden.

MvH ChrisOB
              Ved godt nok heller ikke hvad det var man mente FcN kampen skulle gøre... men helt enig, vi tabte den kamp, også fortjent, og vi kan/kunne ikke blive ved med de der "undskyldninger"...

Det var nu også det Fernando sagde, at man havde intet i baghånden, og da man endelig fandt en strategi, kørte det fuldstændig i vasken...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Gad nok vide om OP har stillet krav om nye spillere i vinterens transfervindue for at påtage sig jobbet?
                Det er ikke utænkeligt at han har fået en pose penge at handle for. Han plejer at have en rigtig god fornemmelse for hvad der render rundt af prismæssigt realistiske spillere både i dk og udlandet. Han har samtidig lige haft en pause efter stoppet i FCV, hvor han sandsynligvis har tanket energi og luret på spillermarkedet. Under alle omstændigheder har jeg stor tiltro til at han kan lave en objektiv, kynisk analyse af hvad vores hold har brug for for at kunne rykke os resultat- og spillemæssigt.

Comment

Lasse Nielsen får så atter den træner der gjorde ham god og mon ikke Lasse bliver mindst viceanfører. Det er en stor fordel for os med Lasse N fra FCV.
                  Det er godt med ny træner og Ove er bedre til at få noget mere ud af spillerne. Men har da en mærkelig fornemmelse efter den gode kamp i går.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                    Gad nok vide om OP har stillet krav om nye spillere i vinterens transfervindue for at påtage sig jobbet?
                    Det håber jeg da - og jeg håber som sådan ikke det var nødvendigt.

Man kan mene hvad man vil om fyringen, men det sender da i hvert fald et tydeligt signal om, at klubben har større ambitioner end de resultater vi har fået de seneste år. Jeg er i hvert fald overbevist om, at der ikke indgår en nedrykning i den plan man har snakket om for de kommende år. Så hvis vi stadig ligger rigtig skidt til ved vinterpausen går jeg da ud fra, at man vil skrue på de økonomiske håndtag man nu engang kan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Lasse Nielsen får så atter den træner der gjorde ham god og mon ikke Lasse bliver mindst viceanfører. Det er en stor fordel for os med Lasse N fra FCV.
                      Det er godt med ny træner og Ove er bedre til at få noget mere ud af spillerne. Men har da en mærkelig fornemmelse efter den gode kamp i går.
                      Som vi altså tabte. Man får ikke et medlidenhedspoint for indsats.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

hehehe, på ekstra bladet havde de "live TV" fra odense hvor de live viste Bech forlade hovedbygningen med en kasse fyldt med hans stuff under armen..

Comment

MvH ChrisOB
                          No shit, Sherlock?

Comment

MvH ChrisOB
                            Læse også, at Jesper Hansen nu har udtalt, at beslutningen var taget efter Brønshøj-kampen. Selv hvis vi havde tævet FCN igår var det sket.

Comment

Øv - havde gerne set TB få succes og blive ved med at udvikle holdet. Han er manden der passede ind i vores spillefilosofi.

Når man så vælger at skifte til Ove P, så er jeg taknemmelig for at han har en kort kontrakt. For han passer ikke på profilen, der skal bringe vores spil derop, hvor man ønsker.
                              Der giver klubben masser af tid til at finde den rigtige mand og få ham kørt i stilling fra sommeren af.

Hvis man vælger at forsætte med Ove P, så håber jeg ligeledes at man laver en opdatering af vores spillefilosofi, således dette passer med Ove P's dyder.

Ove P er en hamrende dygtig bundholdstræner og vi vil få "succes" med ham de næste 8 måneder. Men han er brandslukning og ikke manden der kan udleve vores pt ønsket spillestil.

Velkommen til Ove P :)

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                No shit, Sherlock?
                                Måske du skulle tage at se hvilken sammenhæng, jeg skriver det dér i, før du vælger at bruge dén slags udtryk.

Men hey, man skal jo også bare være på tværs.

MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Working...
                                X