Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    FCK er heller ikke et tophold ;o)
    Det må de gerne snart begynde at blive ;)
    Når det nu aldrig bliver os, så ser jeg dem helst vinde mesterskabet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Jeg husker os ikke lysår væk fra FCK spillemæssigt. Vi havde et forsøg på overlæggeren inden BK scorer kort efter. Kunne sagtens have givet os et enkelt point
      Ja, vi kunne godt have fået et point. Men vi var stadig klart underlegne. Det hjælper ofte på pointhøsten at være et bedre hold, selv om det ikke er nogen garanti. Jeg er 100% enig i, at vi ikke har spillet ret mange gode kampe her i efteråret, husker mest dele af kampen imod AaB (selv om de stadig have bolden mest i kampen) og dele af kampen mod Sønderjyske, hvor der til tider var lidt opspil, der fungerede. Vi var ikke en gang gode mod Randers, der var vi 'bare' skarpe.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Gad nok vide om OP har stillet krav om nye spiller i vinterens transfervindue for at påtage sig jobbet?
        Det bliver i hvert fald spændende at se start 11 under OP! Der sker nok ikke så meget på lørdag - men derefter. Hvad vil han gøre med vores centrale midt?

Comment

Enig - jeg havde jo også hørt, at der var blevet "snakket meget i telefon" efter kampen i Brønshøj. Så Ove P skulle nok lige forhandles på plads. Det giver i den grad mening efter Brønshøj-kampen og det kan jo også være at spillerne havde lugtet lunten og derfor spillede mere frit mod FCN? Det er naturligvis spekulationer.
          Det kan jo også virke underligt, at man ikke fyrer en træner efter dét, der var et lavpunkt blandt mange lavpunkter, og så ovenikøbet gør det efter en, forholdsvis, god præstation i Farum. Men faktum er at vi kun har fået 21 sejre i 75 kampe under Troels Bech - og 88 point ud af 225 mulige. Og vi tabte altså kampen i Farum. Og har problemer med at forhindre mål imod os. Og skabe store chancer. Så det er slet ikke så underligt, hvis man blot ser ordentligt på det.

Fernando Olsen mente det var en fejl at fyre LO og KB, men ret beset synes jeg fejlen bestod i efterspillet - man fyrede uden at have afløserne klar. Og når man så ENDELIG fandt afløserne, så var dét også ruskragende forkert. Vores problemer startede under LO; ledelsen sørgede derefter at fucke det endnu mere op; og nu tager de så en ny chance. Som kan ende skidt, men som man bare må tage, hvis man ikke tror på at TB ville kunne vende skuden.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Gad nok vide om OP har stillet krav om nye spillere i vinterens transfervindue for at påtage sig jobbet?
            mon dog. Men mon ikke at der er snakket lidt om budgetter osv

Comment

Det bliver i hvert fald spændende at se start 11 under OP! Der sker nok ikke så meget på lørdag - men derefter. Hvad vil han gøre med vores centrale midt?
              Spændende. Ny anfører også måske?

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Ja, vi kunne godt have fået et point. Men vi var stadig klart underlegne. Det hjælper ofte på pointhøsten at være et bedre hold, selv om det ikke er nogen garanti. Jeg er 100% enig i, at vi ikke har spillet ret mange gode kampe her i efteråret, husker mest dele af kampen imod AaB (selv om de stadig have bolden mest i kampen) og dele af kampen mod Sønderjyske, hvor der til tider var lidt opspil, der fungerede. Vi var ikke en gang gode mod Randers, der var vi 'bare' skarpe.
                Vi var ikke bedre end dem, men vi var heller ikke "klart underlegne". De havde måske et lille spilovertag, men SÅ dårlige var vi heller ikke i den kamp.
                Men vi plejer også at spille godt når vi er underdogs :)

Comment

Bisgaard om fyring

http://sporten.tv2.dk/2014-09-30-bis...t-til-syndebuk

Comment

Jeg tager et smut i ådalen og lurer lidt på stemningen :o)

Comment

Lidt stats om TB's træner karriere

http://sporten.tv2.dk/2014-09-30-se-...ch-ogsaa-fyret

Comment

Comment

Tv2 prøvede at fange Ove P

http://sporten.tv2.dk/2014-09-30-her...-afloeser-i-ob

Comment

Giv gerne et kort resumé når du får tid :)
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

Comment

Fedt

Comment

- Det ser jeg frem til at læse om!

Comment

Working...
                                X