Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Efter Brønshøj-skandalen var det point of no return for mig, så det kunne ikke blive anderledes. Er så lidt overrasket over, at de ikke bare valgte at fyre ham efter dén, men uanset skulle der nye øjne på.

Ove P står over for en gigantisk svær udfordring, for Troels Bech havde aldrig optimale arbejdsbetingelser. Nu skal Ove P så få flere procenter ud af vores dårligt sammensatte trup, og så må vi håbe på, at det kan være nok til at redde os.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes heller ikke at det vi kan spille lige op med tophold kan bruges til noget..
      så kan man jo netop bare konstatere at holdet er godt nok men der mangler det ekstra for at vinde kampene..

og der har jeg større tiltro til Ove end til Troels
      Og dén skal altså også bare aflives. Vi har ikke spillet lige op med nogle af topholdene, udover Randers. Vi var klart overmatchet mod FCM, BIF, FCN, AaB, FCK. Bevares, nogle af kampene fik vi point i og andre kunne vi med held også have fået point i. Men ift. det spillemæssige var vi lysår efter.

Comment

Jeg tror beslutningen var taget oven på kampen i Brønshøj, men der lige skulle findes en afløser først.

- Men absolut dagens gode nyhed

- Kenned

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Efter Brønshøj-skandalen var det point of no return for mig, så det kunne ikke blive anderledes. Er så lidt overrasket over, at de ikke bare valgte at fyre ham efter dén, men uanset skulle der nye øjne på.

Ove P står over for en gigantisk svær udfordring, for Troels Bech havde aldrig optimale arbejdsbetingelser. Nu skal Ove P så få flere procenter ud af vores dårligt sammensatte trup, og så må vi håbe på, at det kan være nok til at redde os.

MvH ChrisOB
          Det ligner jo også at der er arbejdet på det siden med Ove P

Comment

Ser det lidt som uundgåeligt, især efter at have oplevet Troels i Brønshøj. Der lød han ret opgivende, muligvis har han fået noget at vide(?)

Det løser ingen problemer, som jeg ser det. Vi har stadig et hold med store mentale og taktiske problemer. Er Ove P. så manden, der kan få tingene til at fungere? Det er et godt spørgsmål, men i hvert fald har han greb om at starte med forsvaret på et hold, og det virker nødvendigt pt. Håber han kan hjælpe holdet med at skrabe points nok sammen til overlevelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Og dén skal altså også bare aflives. Vi har ikke spillet lige op med nogle af topholdene, udover Randers. Vi var klart overmatchet mod FCM, BIF, FCN, AaB, FCK. Bevares, nogle af kampene fik vi point i og andre kunne vi med held også have fået point i. Men ift. det spillemæssige var vi lysår efter.
              Enig. Men vi taber på intet tidspunkt med mere end 1 mål

Comment

Kan se at mange frygter betonbold med Ove Pedersen, men jeg vil sgu ærligt talt hellere vinde 1-0 end det vi har set de sidste par år. Troels Bech er god, men det duer bare ikke i Odense! Fysik og muskelfodbold tilbage i byen! Du kan ikke få en flok måger til at ligne sommerfugle. Tilbage til rødderne nu!
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Jeg husker os ikke lysår væk fra FCK spillemæssigt. Vi havde et forsøg på overlæggeren inden BK scorer kort efter. Kunne sagtens have givet os et enkelt point

Comment

Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                    Jeg tror beslutningen var taget oven på kampen i Brønshøj, men der lige skulle findes en afløser først.

- Men absolut dagens gode nyhed

- Kenned
                    Enig - jeg havde jo også hørt, at der var blevet "snakket meget i telefon" efter kampen i Brønshøj. Så Ove P skulle nok lige forhandles på plads. Det giver i den grad mening efter Brønshøj-kampen og det kan jo også være at spillerne havde lugtet lunten og derfor spillede mere frit mod FCN? Det er naturligvis spekulationer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Jeg husker os ikke lysår væk fra FCK spillemæssigt. Vi havde et forsøg på overlæggeren inden BK scorer kort efter. Kunne sagtens have givet os et enkelt point
                      FCK er heller ikke et tophold ;o)

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Mærkelig fornemmelse. På trods af resultaterne tæller for en fyring, så var fx Kent Nielsen jo lige så ringe i AaB i lang tid. Havde håber på Troels som træner i mange år for OB, så han selv kunne bygge et hold op, men OB bliver ved med at sælge og købe underlige udenlandske spillere.

Men når nu fyringen er en realitet, så har jeg på den anden side altid ønsket mig at se Ove Pedersen i OB. Tror han bliver en gevinst på i hvert fald den korte bane. Eneste problem er at han plejer at være manager og stå for indkøb. Hvordan kommer det til at gå med Jesper Hansen?

Glæder mig ligefrem til at se OB igen nu!
                        Det er altså en kæmpe misforståelse når folk sammenligner os med AaB... Kent og AaB har altså været markant bedre end os selv igennem de sæsoner de havde, jeg forstår slet ikke hvor sammenligningen kommer fra...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Kan se at mange frygter betonbold med Ove Pedersen, men jeg vil sgu ærligt talt hellere vinde 1-0 end det vi har set de sidste par år. Troels Bech er god, men det duer bare ikke i Odense! Fysik og muskelfodbold tilbage i byen! Du kan ikke få en flok måger til at ligne sommerfugle. Tilbage til rødderne nu!
                          Hvis OP kan bygge OB-holdet op og stabilisere det, som han gjorde med Slagelse og redde en sæson mere i suppen er det rigtig fint. Kontraktlængden indikerer jo i den grad, at man nu går i gang med at finde en langsigts løsning. Det bliver betonbold - men jeg mener at vi har spillertyperne til det, når Falk er klar. Lado kan blive sorteper, hvis vi skal til at spille kontraspil med stærk defensiv.

Comment

OVE P.?!!? OVE P.?!?!? Hvor helvede er perspektiverne i dét!?! Han har trænet "samtlige" klubber i Suppen og halvdelen af dem i 1. div. - bortset fra FCK og Brøndby...
                            Så gør det dog ordenligt fra starten, hvis I absolut skal tage så åndsvage beslutninger og fyre træneren her og nu...
                            OB's spillere: Få købt nogle gode senge så I måske kan sove om natten. Pil samtlige spejle ned i jeres hjem og i omklædningsrummet - for I kan alligevel ikke holde ud at se på dét I vil se i spejlbilledet...

Comment

Enig! Og alt i alt så vil vi vel også gerne stadigvæk gå til Superliga bold i Odense efter sommerferien!

Comment

Gad nok vide om OP har stillet krav om nye spillere i vinterens transfervindue for at påtage sig jobbet?

Comment

Working...
                                X