Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Vasi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Talentudvikle?
    Jeg vil kalde det at bidrage til et talents udvikling at vise dem tillid og give dem spille tid - Desler og Greve er begge i langt større grad kommet ind omkring førsteholdet og har fået mere spilletid.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Den tror jeg Sønderjydske bliver glad for, Oves evner til at både talentudvikle samt få det optimale ud af trup og økonomi oven i hans taktiske egenskaber - det kommer til at rykke Sønderjydske fremad som klub.
    Talentudvikle?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Godt for dem

    Leave a comment:


  • Vasi
    replied
    Den tror jeg Sønderjydske bliver glad for, Oves evner til at både talentudvikle samt få det optimale ud af trup og økonomi oven i hans taktiske egenskaber - det kommer til at rykke Sønderjydske fremad som klub.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Ove til jobsamtale i Sønderjyske.

    http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2698217

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    og så skete det
    http://www.bild.de/sport/fussball/bo...2596.bild.html
    og fordi tuchel skulle have sagt for noget tid at opgaven i bvb ville være for stor for ham er det nu sandsynligvis tid for ove som bvb-redder...
    go for it ove 😳

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så det lyder som at J. Klopp vil blive snart fortid i Dortmund...

    Og så skete det
    http://www.bild.de/sport/fussball/bo...2596.bild.html
    Og fordi Tuchel skulle have sagt for noget tid at opgaven i BVB ville være for stor for ham er det nu sandsynligvis tid for Ove som BVB-redder...

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Nej, det skal uploades til en filehost.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    (( kan man uploade et billede der ligger lokalt på PC/tablet ))

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg ved af erfaring, at den slags kan have langvarige konsekvenser... ,o)
    Så længe I ikke går sammen. Hvis Zohore bliver en pillefyr med skedesituation, så kan jeg ikke overskue konsekvenserne

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg ved af erfaring, at den slags kan have langvarige konsekvenser... ,o)
    Bare rolig, du er ikke truet på toppen af tronen

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Hold da kæft MaxHH, den fejl havde jeg sgu ikke set, undskyld til Zohore, godt at jeg kan bringe lidt humør på siden.
    ������������������������������
    Jeg ved af erfaring, at den slags kan have langvarige konsekvenser... ,o)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Hold da kæft MaxHH, den fejl havde jeg sgu ikke set, undskyld til Zohore, godt at jeg kan bringe lidt humør på siden.
    ������������������������������

    Leave a comment:


  • Oraklet
    replied
    Hold da kæft MaxHH, den fejl havde jeg sgu ikke set, undskyld til Zohore, godt at jeg kan bringe lidt humør på siden.
    ������������������������������

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Det virker en kende mærkeligt at Ove ikke er ordentlig opdateret på Zohores skedesituation, han virkede overrasket over at Zohore deltog fuldt ud i træningen idag.
    ifølge det interview der er på OB. Dk.
    Men sådan er der jo så meget der virker mærkeligt med hjerteklubben lige nu.
    Over siger også at han leder efter den rigtige opstilling, uden at være i panik. Men hvorfor så ikke give Kirkeskov, JBL, chancen.
    Jeg frygtet Joshua John, Uffe Bech, Moberg Karlsson, mod vores langsomme spillere, det kan blive meget meget grimt i Farum������
    Jeg kan godt forstå hvis han har lidt hovedpine over hvilken opstilling vi skal stille. Nu har vi spillet to jammerlige kampe i træk, med to forskellige formationer. Jeg synes dog ikke det er den væsentligste faktor, hvorvidt vi stiller 4-4-2 eller 3-4-3. Det væsentlige er at der ikke bliver løbet de ekstra meter som f.eks. i fck-kampen. Får han den energi tilbage i truppen, skal vi nok få de point der skal til, uanset formation.

    Leave a comment:

Working...
X