Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB ledelsen bør trække sig...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg synes det er meget skægt, at I alle antager, at når Thorborg har mange penge, så må han pr. automatik også poste en masse af disse i OB. Uagtet hvor ringe tilbagebetaling han får.
    Hvis jeg havde så mange penge og så store overskud tror jeg nu altså nok at jeg ville ligge 20-40 mill om året pga ens stribede hjerte..
    men jeg vil da indrømme at resultaterne også ville skulle følge med på et tidspunkt for at holde spendergejsten oppe...

    Comment


      #32
      Thorborg, C.C. Nielsen, Bent Jensen har tilsammen en formue på over 10 milliarder, og de sidder alle i bestyrelsen. Men mon ikke de venter med at pumpe lidt penge i holdet til næste sæson, når der alligevel skal findes ny træner og nye spiller( hvis det da ikke allerede sker inden da...)

      Comment


        #33
        Jeg kunne som sagtens se dem/ham skyde penge i foretagenet på et tidspunkt, når man mener at tiden og fundamentet er det rigtige...

        Thorborg og co. ved jo også godt hvad der foregår rundt omkring, med flere og flere rigmænd der kommer til, senest med de nye folk omkring AaB... og man bliver et eller andet sted også nød til at holde fast i linen, for ikke at komme FOR langt bagud... Og i sidste ende kan jeg da heller ikke noget sted se hvad han/de skulle have ud af et OB som fast inventar blandt de 6 nederste...

        ... men der er da nok lige nogle ting som skal klares først...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg kunne som sagtens se dem/ham skyde penge i foretagenet på et tidspunkt, når man mener at tiden og fundamentet er det rigtige...

          Thorborg og co. ved jo også godt hvad der foregår rundt omkring, med flere og flere rigmænd der kommer til, senest med de nye folk omkring AaB... og man bliver et eller andet sted også nød til at holde fast i linen, for ikke at komme FOR langt bagud... Og i sidste ende kan jeg da heller ikke noget sted se hvad han/de skulle have ud af et OB som fast inventar blandt de 6 nederste...

          ... men der er da nok lige nogle ting som skal klares først...
          Hvilke ting - nårrreeeeeeeeeeee - de ting som ikke blev ordnet i løbet af de 3 år efter KB. De år hvor TC konstant talte om strategi. Det er de ting du tale om.
          Sandheden er, at strategien slog fejl,og så trækker man stikket alt for hårdt. Det kan godt være man gerne vil gå mere ind igen senere, men problemer er nu, at få attraktive spillere. Mange vil gerne spille med i toppen og minimum EL, efter CL kval. Det bedste man kunne gøre nu, var at kast mange penge efter en god stabiliserende midtbane spiller. Der er gode folk derude uden kontrakt. Ved godt, at der går noget tid inden han kommer helt i form, men det ville hjælpe holdet meget. Ud over det så er det billigere end en nedrykning, som er altarnativet. TB kan ikke blive ved med at tale sig fra det. Vi har ikke som han sige spillet lige op. Før man vil indse, at vi i lange perioder har været dårligere end modstanderne - før kan man ikke handle. TB skal skiftes, muligvis også JH, men vigtigst køb af en klasse midtbanespiller. Vi fans er blevet lovet at man ikke gik svækket ud af vinduerne. Det blev ikke holdt den gang. Ved godt man har droppet de udtalelser, hvilket også er klogt når man kun køber spillere fra 3 eller 4 hylde.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Hvilke ting - nårrreeeeeeeeeeee - de ting som ikke blev ordnet i løbet af de 3 år efter KB. De år hvor TC konstant talte om strategi. Det er de ting du tale om.
            Sandheden er, at strategien slog fejl,og så trækker man stikket alt for hårdt. Det kan godt være man gerne vil gå mere ind igen senere, men problemer er nu, at få attraktive spillere. Mange vil gerne spille med i toppen og minimum EL, efter CL kval. Det bedste man kunne gøre nu, var at kast mange penge efter en god stabiliserende midtbane spiller. Der er gode folk derude uden kontrakt. Ved godt, at der går noget tid inden han kommer helt i form, men det ville hjælpe holdet meget. Ud over det så er det billigere end en nedrykning, som er altarnativet. TB kan ikke blive ved med at tale sig fra det. Vi har ikke som han sige spillet lige op. Før man vil indse, at vi i lange perioder har været dårligere end modstanderne - før kan man ikke handle. TB skal skiftes, muligvis også JH, men vigtigst køb af en klasse midtbanespiller. Vi fans er blevet lovet at man ikke gik svækket ud af vinduerne. Det blev ikke holdt den gang. Ved godt man har droppet de udtalelser, hvilket også er klogt når man kun køber spillere fra 3 eller 4 hylde.
            Jeg taler først og fremmest om situationen i dag... Det har selvfølgelig en klar sammenhæng til den periode under TC... men økonomien er uden tvivl en anden i dag end under TC, det er den jo bla. fordi ledelsen har anset en mand til at få skåret ind til benet, så vi gå ud fra at nogen ting trods alt går den rigtige vej på den front, hvad Thorborg og co. så mener der skal til, det skal jeg så heller ikke udtale mig om...
            Tror vi alle er enige om det slog fejl, og at livremmen i den grad blev spændt ind mere end hvad godt er, men jeg må indrømme, jeg er ikke enig i at det største problem er at få attraktive spillere, eller at kaste penge efter en kontraktfri af slagsen skulle være løsningen lige nu, slet ikke hvis han skal til at i form, det ville være at træde lige tilbage i møget igen, at begynde at gå den vej...

            Resten er jeg mere eller mindre enig i, men lige omkring JH, og spørgsmålet om han skal skiftes ud, dér er jeg dog ikke kommet til...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              http://www.mitfyn.dk/article/342241
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Kan desværre ikke læse den....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Kan desværre ikke læse den....
                  sært der skrives noget om der måske skal en "hovedrengøring" til i OS&E (OB). Spillermaterialet er næppe bedre end placeringen antyder med de seneste 3 års slutpladser in mente. 10-10 og 8 siger vel at det ikke er formsvigt, men mere et udtryk for truppens styrke. "Hovedrengøringen" kan bestå af en overvejelse om det er et rigtigt set-up der for OB, og om OB måske er bedre tjent med at være sig selv og ikke en del af et koncert- og messearrangement
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Jeg har hørt et rygte om, at der er blevet snakket rigtig meget i telefon siden i onsdags. Jeg spurgte om JH havde travlt med at finde en ny træner. Svaret var: eller også er det JH, der er blevet diskuteret... MEN til information: jeg anser det for at være et meget løst rygte, da detaljegraden var ringe!

                    Comment


                      #40
                      Ja det er sgu godt nok løst

                      Jeg har nu stadig tiltro til at JH bliver en god sportschef for OB.. Men troen på Troels Bech er helt væk.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg har hørt et rygte om, at der er blevet snakket rigtig meget i telefon siden i onsdags. Jeg spurgte om JH havde travlt med at finde en ny træner. Svaret var: eller også er det JH, der er blevet diskuteret... MEN til information: jeg anser det for at være et meget løst rygte, da detaljegraden var ringe!
                        hehe, du har ret i at detaljegraden er vigtig her, jeg antager at det var TOPledelsen der "hang i røret" og JH ikke er en del af den, jeg håber ikke vi skal igennem endnu en total udrensning i den sportslige ledelse igen.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          I hvilken klub er der da en god fodboldbestyrelse? Hvem er det vi skal være misundelige på? FCK er ren forretning med bolden som et biproduktaf markedsføringsmæssige årsager, BIF, FCM og AAB havde alle været konkurs hvis ikke de havde fået tilført et 3cifret millionbeløb indenfor det seneste år,
                          RFC, FCN, EFB?
                          Hobro, SJE, FCV, SIF?
                          AGF, VB?
                          VIFF, ACH?
                          Vores økonomi har det skidt men andre værer og er enten bukket under eller holdt kunstigt i live..
                          Mange beslutninger har været truffet ringe på det strategiske plan startende med fyringen af de 3 uden et holdbart alternativ men buttom line så har vi en sportslig ledelse der p.t. Ikke ligefrem overpræsterer med det materiale der er til rådighed men snarer underpræsterer.. 2+2 bliver ikke 5 men snarer 3 - jeg syntes godt at vi kan forvente mindst 4....
                          Bestyrelsen trækker sig ikke med mindre der sker et salg og hvem ville gide købe OB i nuværende forfatning og poste et 3cifret millionbeløb i klubben.. ? Og her tages der udgangspunkt i st vi ønsker at blive en top4 klub og det sker ikke for mindre...
                          Overlever vi sæsonen og budgettet balancerer fra næste sæson er jeg som sådan fortrøstningsfuld for at vi nok skal overhale FCN, RFC og EFB igen.. Både økonomisk og sportsligt.. FCV, SIF, SJE og Hobro selvsagt... Men det kræver overlevelse og der er jeg ikke sikker på at TB kan levere..
                          Hvad vrøvler du om? FCK var en succes, da de havde fodboldfolk i bestyrelsen, og da netop fodbolden var det primære projekt. Klubber som AaB og FCM fik store problemer, da de begyndte at sprede sig over for mange områder. OB har siden OSE nærmest kun gået en vej, og det er ned. Bevares, man fik noget startkapital, som blev soldet op på her og nu succes, men ellers er det gået skidt. Lige nu er vi forvandlet til en koncern, hvor fodbolddelen bare er en afdeling i et større foretagende. Der er vel dårligt nogen i bestyrelsen, der har nogen som helst ide om, hvordan en fodboldorganisation fungerer, det handler bare om spill-over effekt, synergi og hvad man ellers lærer af smarte ord på handelsskolen. De kan være dygtige forretningsfolk, men de har ikke demonstreret endnu, at de har forstand på fodbold.

                          Og ja iøvrigt, alle de nævnte klubber, har en bedre ledelse, med undtagelse af AGFs forrige ledelse, mon ikke de er forstærket der nu.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Kan desværre ikke læse den....
                            Kræver abonnement :(

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Ret ligegyldig leder. Den stiller en masse spørgsmål uden at give svar på noget.

                              Lidt ligesom denne tråd. Det er nemt at sige vi skal igennem en ny hovedrengøring, som vil tage tre år og bringe os i nedrykningsfare på ny. Problemerne kan formentlig løses noget nemmere
                              Last edited by René; 28-09-2014, 11:28.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                                Ret ligegyldig leder. Den stiller en masse spørgsmål uden at give svar på noget.

                                Lidt ligesom denne tråd. Det er nemt at sige vi skal igennem en ny hovedrengøring, som vil tage tre år og bringe os i nedrykningsfare på ny. Problemerne kan formentlig løses noget nemmere
                                Hmmm er lidt nysgerrig efter at høre Hvordan du mener problemerne noget nemmere løses😕
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X