Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Familien L
    replied
    Ved godt vi er ude af Pokalen, men Jammebugt FC

Der er netop trukket lod til 3. runde af DBU Pokalen:
    Fremad Amager - Brøndby
    Lyngby - Randers FC
    AGF - SønderjyskE
    FC Roskilde - FC København
    FC Svendborg - FC Vestsjælland
    Aarhus Fremad - FC Midtjylland
    BK Rødovre - Silkeborg
    Vejgaard / Vejle - AaB
    AC Horsens - Esbjerg
    Skovbakken - B1908
    Jammerburg - Brønshøj
    Greve - B93
    HB Køge - AB
    HIK - Odder
    BSV - Marienlyst / Skive
    SC Egedal - Varde

Kampene spilles den 28. eller 29. oktober

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Sjove søforklaringer og total mangel på erkendelse for de faktiske tilstande.
    Det holder altså ikke.
    Vi har IKKE spillet lige op med alle......tværtimod!
    Hvis man skal være helt grov, så har vi, hvis vi ser på præstationerne igennem 8 gange 90 minutter i denne sæson, groft sagt, og selvfølgelig subjektivt vurderet kun direkte fortjent de to point, vi fik i de uafgjorte kampe imod AaB og SønderjyskE. De andre kampe har vi været enten spillet ned under gulvbrædderne i mere eller mindre 90 minutter eller også har vi været effektive på de få chancer, vi har fået. Havde vi fået point i Herning havde dét jo også været ufortjent.

Sejren i Randers viste fightervilje, men ret beset så havde uafgjort været det mest fair resultat efter min mening. Så det med, at vi har spillet lige op med alle, dén har jeg også svært ved at se rigtigheden i.

Tag det fra én, der måbende stod i Slagelse og så holdet blive rykket fra hinanden i en time.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Ja tak - kan du fixe en lottogevinst for mig?

Jeg prøver blot at sætte det lidt i perspektiv: Skal vi blot tage en træner, for at få en ny træner eller skal vi prøve noget nyt: tænke os om, inden vi ansætter en træner.
    Ove P er en sikker løsning. Man ved hvad man får og især ved man også hvad man ikke får. Han vil ikke udvikle holdet i moderne fodbolds forstand, men vil sikre os resultater til overlevelse.

Hvis det bliver en Ove P så håber jeg på en kort kontrakt frem til sommeren, hvor en ny, moderne og langtidsholdbar træner kan køres ind.

Men ideelt set, så hyrer man en J.Thorup/Wieghorst type til at tage over for TB i morgen. Tvivler blot på, at en sådan findes lige nu.

Jeg er imod TB som træner og jeg er imod Ove P som en løsning på lang sigt. Der må findes en mere moderne træner derude, som kan få vendt skuden
    pt er vi et bundhold, missionen lige nu bør kun gå på overlevelse - længere er den desværre ikke, og her tror jeg Ove P vil være en glimrende træner. At man så kan håbe på en "moderne træner" kan du da have ret i - men det kræver jo også der er penge at investere i truppen, så typerne understøtter den type bold der skal spilles. Heldigvis så siger JH jo at der er penge igen til næste sommer, så kan vi jo hente thorup ind der ;)

- men overlever vi ikke i suppen kan det jo være ligemeget, for så bliver det "overskud" som JH snakker om vel hurtigt ædt op af prisen på en nedrykning.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Der vil vel altid opstå lidt skænderier, spørgsmålet er hvordan der bliver fulgt op på det.....
    Jo, jo - men det er nok ikke - hey, du tog resten af shampooen-skænderier -det må da være af større omfang, hvis det ligesom skulle være et parameter for noget som helst.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Sjove søforklaringer og total mangel på erkendelse for de faktiske tilstande.
    Det holder altså ikke.
    Vi har IKKE spillet lige op med alle......tværtimod!

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Er der nogen som har hørt noget om dette:

Han fremhæver, at det ser ud til, at Troels Bech ikke længere formår at motivere spillerne, og at der går rygter om skænderier i omklædningsrummet. Ifølge Tonni Munk Jensen er OB nødt til at reagere, når det går så skidt og derfor giver NordicBet kun pengene to gange igen, hvis Troels Bech bliver den træner, som bliver fyret først i Superligaen.
    Der vil vel altid opstå lidt skænderier, spørgsmålet er hvordan der bliver fulgt op på det.....

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied

Jeg prøver blot at sætte det lidt i perspektiv: Skal vi blot tage en træner, for at få en ny træner eller skal vi prøve noget nyt: tænke os om, inden vi ansætter en træner.
    Ove P er en sikker løsning. Man ved hvad man får og især ved man også hvad man ikke får. Han vil ikke udvikle holdet i moderne fodbolds forstand, men vil sikre os resultater til overlevelse.

Hvis det bliver en Ove P så håber jeg på en kort kontrakt frem til sommeren, hvor en ny, moderne og langtidsholdbar træner kan køres ind.

Men ideelt set, så hyrer man en J.Thorup/Wieghorst type til at tage over for TB i morgen. Tvivler blot på, at en sådan findes lige nu.

Jeg er imod TB som træner og jeg er imod Ove P som en løsning på lang sigt. Der må findes en mere moderne træner derude, som kan få vendt skuden
    Du har helt ret.!
    Jeg er bare kommet der til at Troels skal væk nu og hver dag der går med TB er en dag tættere på nedrykning. Og derfor mener jeg at vi skal regne til Ove P. for at høre om han kan starte i morgen. Giv ham den løn han forlanger om det så bliver frem til sommer eller næste sommer. Ja det er ligemeget. Er helt med på at han ikke kan føre os til en top 4 plads men vi rykker ikke ned med Ove P.
    Så brug tiden fornuftigt mens vi har Ove som brændslukker til at få fundet den rette træner, tilret ambitioner og få klubben på ret køl. Der er rigtig meget der skal gøres for at få stabiliseret klubben.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    TV2 Fyn har snakket med Erik Nielsen efter nederlaget i går.

http://www.tv2fyn.dk/article/481137?...video_id=76554
    Er der nogen som har hørt noget om dette:

Han fremhæver, at det ser ud til, at Troels Bech ikke længere formår at motivere spillerne, og at der går rygter om skænderier i omklædningsrummet. Ifølge Tonni Munk Jensen er OB nødt til at reagere, når det går så skidt og derfor giver NordicBet kun pengene to gange igen, hvis Troels Bech bliver den træner, som bliver fyret først i Superligaen.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    TV2 Fyn har snakket med Erik Nielsen efter nederlaget i går.

http://www.tv2fyn.dk/article/481137?...video_id=76554

Leave a comment:

• ScouserTommy
    replied
    Men Ove P er en bundholds-/overlevelsestræner. Ikke en træner, der udvikler vores hold, skaber spændende fodbold eller følger moderne fodboldaspekter.

Ser nu hellere en anden afløser end Ove P, såfremt vi skifter. Ikke at jeg kan nævne én specifik, men med Ove P stopper al udvikling af holdet.

Jeg tvivler på, at TB kommer ikke til at skabe noget som helst i OB, andet end talenter som får spilletid (Og hurra for det!!). Tror bare ikke, at en Ove P vil være den rigtige langsigtede løsning.
    Skal vi skifte til ny træner, skal det være én der kan bidrage på den lange bane.

Vi er p.t. et bundhold, der skal kæmpe, og kæmpe hårdt, for at overleve, og man kan med megen rimelighed spørge om ikke en no- nonsense, rugbrød-og-hårdt-arbejde trænertype som Ove P er bedre til det job end en intellektuel, studentikos Troels B -type. Du kan sagtens have ret i, at han måske ikke er sagen på længere sigt, men som brandslukker i vores nuværende situation er han imo et godt bud.

Leave a comment:

• mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Vil du også vinde i Lotto?
    vi overlever ikke denne gang med tb som træner!!!

Leave a comment:

• Løvkvist_jr.
    replied
    Og det du skriver er præcist den balance der skal findes: Ønsker vi den langsigtede løsning, med de bump på vejen der vil komme eller går vi direkte over til brandslukning og spiller 100% for overlevelse.
    Jeg er ikke i tvivl om, at vi vil redde os en sæson mere i superligaen, med Ove P som træner. Men bagsiden af dette er, at vi skal ændre strategi/vision om eller udskyde denne med flere år.

Hvis det kun er den kortsigtede løsning, så skift for pokker træner lige nu. Men der kommer også en sæson 15/16.
    Jeg håber, at vi får 6 point i de kommende to kampe, for at der kan komme ro på og Jesper Hansen i ro og mag kan finde en træner til næste sommer, der både formår at sælge billetter på tv-skærmen, tænke langsigtet og kunne videreføre sine evner til spillerne på banen. Pt har TB vel de to områder på plads, men har fejlet fælt på det med at "videreføre sine evner til spillerne".... :(
    Vil du også vinde i Lotto?
    vi overlever ikke denne gang med tb som træner!!!

Leave a comment:

• Skidtfiskeren
    replied
    FCN stillede med et reservehold, hvorimod vi stillede med " A-kæden" og vi kan stadig læse på TTV at "OB vil vinde pokalen"!!
    , Jah... det ville vi så ikke alligevel

Leave a comment:

• mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    øhh jo det kan der være en pointe i, selvom han nu byggede et fint EFB mandskab op omkring 04 (så vidt jeg husker), men anyway, han er rigtig stærk i netop det markerede, og er det ikke præcist, hvad vi har brug for?

Synes det er ret luksuriøst lige nu, at tale om stor udvikling og spændende fodbold, lige nu har vi kniven for struben og storfavoritter til nedrykning.
    Og det du skriver er præcist den balance der skal findes: Ønsker vi den langsigtede løsning, med de bump på vejen der vil komme eller går vi direkte over til brandslukning og spiller 100% for overlevelse.
    Jeg er ikke i tvivl om, at vi vil redde os en sæson mere i superligaen, med Ove P som træner. Men bagsiden af dette er, at vi skal ændre strategi/vision om eller udskyde denne med flere år.

Hvis det kun er den kortsigtede løsning, så skift for pokker træner lige nu. Men der kommer også en sæson 15/16.
    Jeg håber, at vi får 6 point i de kommende to kampe, for at der kan komme ro på og Jesper Hansen i ro og mag kan finde en træner til næste sommer, der både formår at sælge billetter på tv-skærmen, tænke langsigtet og kunne videreføre sine evner til spillerne på banen. Pt har TB vel de to områder på plads, men har fejlet fælt på det med at "videreføre sine evner til spillerne".... :(

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Men Ove P er en bundholds-/overlevelsestræner. Ikke en træner, der udvikler vores hold, skaber spændende fodbold eller følger moderne fodboldaspekter.

Ser nu hellere en anden afløser end Ove P, såfremt vi skifter. Ikke at jeg kan nævne én specifik, men med Ove P stopper al udvikling af holdet.

Jeg tvivler på, at TB kommer ikke til at skabe noget som helst i OB, andet end talenter som får spilletid (Og hurra for det!!). Tror bare ikke, at en Ove P vil være den rigtige langsigtede løsning.
    Skal vi skifte til ny træner, skal det være én der kan bidrage på den lange bane.
    øhh jo det kan der være en pointe i, selvom han nu byggede et fint EFB mandskab op omkring 04 (så vidt jeg husker), men anyway, han er rigtig stærk i netop det markerede, og er det ikke præcist, hvad vi har brug for?

Synes det er ret luksuriøst lige nu, at tale om stor udvikling og spændende fodbold, lige nu har vi kniven for struben og storfavoritter til nedrykning.

Leave a comment:

Working...
X