Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    tja imponere gør vi ikke ligefrem...

Leave a comment:

• Thingholm
    replied
    Suk... 8 km fra stadion.... Konens fødselsdag.. Havde hende inde og se kampen mod røde stjerne i sin tid... Brønshøj lokker ikke.. Måske pga tøsen på 17 mdr... Så tæt på

Leave a comment:

• SAN
    replied
    har sendt pm

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Håber på

Radza

Ruud Diarra LN Kirkeskov

LJ Azer Dessler A. Thomsen

Lado Greve

Kan kun sige, spar nu på kræfterne. Vi vinder ikke pokalen alligevel, så fokuser nu på ligaen som er 1000 gange vigtigere.

Det blev så som forventet stik modsat.

Ousager

Ruud KL LN Kirke

Dessler Ari Spelmann Emil

Mikkelsen Lado

DUMT DUMT DUMT

næste kamp for os er først mandag....så tvivler på det bliver fysikken vi går ned på - ser det her som en mulighed for at få holdet spillet lidt bedre sammen - og den mulighed skal da tages. Og så ville en sejr vel kunne hjælpe en smule på humøret - 1 sejr ud af 8 er jo ikke skide prangende så en sejr - omend måske på en billig baggrund vil være en god ting.

Leave a comment:

• Den Skriggule Tchami
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hej, Onkel Riffel og mig er på Tingbjerg Ground i dag; hvis der er net derude, så skal jeg forsøge at lave et par updates.
    Tror jeg har fundet en løsning. Men skarpe analyser og iagttagelser fra Riffelen og dig, er ikke at kimse af. Det vil jeg se frem til!

Leave a comment:

• guldtilob
    replied
    Du mener simpelthen at vi bliver slidt? Holdet har jo holdt pause hele september næsten. Håbløst....

Leave a comment:

• Den Skriggule Tchami
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    På nettet
    What? Det lyder squ som noget smart noget det net der. Det må jeg prøve en dag! ;-)

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Håber på

Radza

Ruud Diarra LN Kirkeskov

LJ Azer Dessler A. Thomsen

Lado Greve

Kan kun sige, spar nu på kræfterne. Vi vinder ikke pokalen alligevel, så fokuser nu på ligaen som er 1000 gange vigtigere.

Det blev så som forventet stik modsat.

Ousager

Ruud KL LN Kirke

Dessler Ari Spelmann Emil

Mikkelsen Lado

DUMT DUMT DUMT
    Last edited by El New York; 24-09-2014, 16:34.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Hej, Onkel Riffel og mig er på Tingbjerg Ground i dag; hvis der er net derude, så skal jeg forsøge at lave et par updates.

Leave a comment:

• WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af Den Skriggule Tchami Se indlæg
    Jeg sidder i Canada. Viaplay virker ikke her. Er der nogen, der har en ide om, hvordan man kan se kampen i U'landet?
    På nettet

Leave a comment:

• Den Skriggule Tchami
    replied
    Jeg sidder i Canada. Viaplay virker ikke her. Er der nogen, der har en ide om, hvordan man kan se kampen i U'landet?

Leave a comment:

• pati924ob
    replied
    Mit eneste håb er måske man smider Radza på kassen istedet for Ousager så vi kan få ham stille og roligt spillet ind på holdet og får set hvilken form han er i og hvor langt han er fra de andre keepere i truppen.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Stiller op i stærkeste opstilling - vi går jo efter at vinde..
    ja det er også det eneste rigtige, vi får jo nok en del boldbesiddelse i sådan en kamp, så det er da en god mulighed for at begynde at finde hinanden noget bedre. vores afleveringsspil har godt nok været jammerligt i den her sæson. Derudover er det vigtigt vores angribere får scoret i dag, så de også finder noget selvtillid og vi får scoret nogle flere kasser i superligaen. Desuden er det jo proklameret at man går efter succes i pokalen, så som bundhold er der sgu ikke plads til at eksperimentere for meget, når modstanderen trods alt ikke er uden klasse. Det er jo ikke mange sæsoner siden vi måtte lide den tort at ryge ud til Fredericia!!

Leave a comment:

• Richard
    replied
    Stiller op i stærkeste opstilling - vi går jo efter at vinde..

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Diarra skal prøver som 6'er. Vi har endnu til gode at se ham hvor han er bedst. Han kan jo ikke gøre for, at TB vil bruge alle inkl. bolddrengene som VB.
    Er total enig med dig - ville elske at se Diarra på midtbanen

Leave a comment:

Working...
X