Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)
Collapse
X
-
Suk... 8 km fra stadion.... Konens fødselsdag.. Havde hende inde og se kampen mod røde stjerne i sin tid... Brønshøj lokker ikke.. Måske pga tøsen på 17 mdr... Så tæt på
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHåber på
Radza
Ruud Diarra LN Kirkeskov
LJ Azer Dessler A. Thomsen
Lado Greve
Kan kun sige, spar nu på kræfterne. Vi vinder ikke pokalen alligevel, så fokuser nu på ligaen som er 1000 gange vigtigere.
Det blev så som forventet stik modsat.
Ousager
Ruud KL LN Kirke
Dessler Ari Spelmann Emil
Mikkelsen Lado
DUMT DUMT DUMT
næste kamp for os er først mandag....så tvivler på det bliver fysikken vi går ned på - ser det her som en mulighed for at få holdet spillet lidt bedre sammen - og den mulighed skal da tages. Og så ville en sejr vel kunne hjælpe en smule på humøret - 1 sejr ud af 8 er jo ikke skide prangende så en sejr - omend måske på en billig baggrund vil være en god ting.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHej, Onkel Riffel og mig er på Tingbjerg Ground i dag; hvis der er net derude, så skal jeg forsøge at lave et par updates.
Leave a comment:
-
Du mener simpelthen at vi bliver slidt? Holdet har jo holdt pause hele september næsten. Håbløst....
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægPå nettet
Leave a comment:
-
Håber på
Radza
Ruud Diarra LN Kirkeskov
LJ Azer Dessler A. Thomsen
Lado Greve
Kan kun sige, spar nu på kræfterne. Vi vinder ikke pokalen alligevel, så fokuser nu på ligaen som er 1000 gange vigtigere.
Det blev så som forventet stik modsat.
Ousager
Ruud KL LN Kirke
Dessler Ari Spelmann Emil
Mikkelsen Lado
DUMT DUMT DUMTLast edited by El New York; 24-09-2014, 16:34.
Leave a comment:
-
Hej, Onkel Riffel og mig er på Tingbjerg Ground i dag; hvis der er net derude, så skal jeg forsøge at lave et par updates.
Leave a comment:
-
Jeg sidder i Canada. Viaplay virker ikke her. Er der nogen, der har en ide om, hvordan man kan se kampen i U'landet?
Leave a comment:
-
Mit eneste håb er måske man smider Radza på kassen istedet for Ousager så vi kan få ham stille og roligt spillet ind på holdet og får set hvilken form han er i og hvor langt han er fra de andre keepere i truppen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægStiller op i stærkeste opstilling - vi går jo efter at vinde..
Leave a comment:
Leave a comment: