Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det var dyrt at sælge basse!!!!!

Det skal på ingen måde have hele skylden, eller bare dele af den. Problemet sidder ude på bænken.

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Nok må være nok nu...Bech må væk. Og han må gerne tage en vis sportsdirektør og andre ansvarlige under armen på vej ud...
      ja det er jo så det næste i det her rod....for pilen begynder jo hurtigt og så at pege i JHs retning, når han mener truppen er blevet forstærket (ja vi har har nu en skolet VB'er i truppen.....meeeeen) og truppen skulle jo være god nok til en top 7, hmmmmm

men lad os starte med at smide troels på porten og se om ikke det hjælper, så tager vi jesper næste gang ;)

Comment

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre eller sige lige nu...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Rystende. Bare rystende. En klub i langsom opløsning.

Jeg er sådan set ikke i tvivl om, at vi rykker ned. Spørgsmålet er, om vi ender som VB.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Det var dyrt at sælge basse!!!!!
            ja og han er savnet - ligesom falk er savnet nu han sidder ude med en skade. MEN det må bare ikke blive en undskyldning - holdet skal være mere en enkelt eller to profiler

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre eller sige lige nu...
              Well det værste er sgu næsten at man ikke er specielt overrasket......har længe sagt til mig selv det her handler om holde ud indtil sommeren 15 senest!!! og så håbe på vi stadig spiller i superligaen.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Er ikke til at fatte at vi lige har tabt, til fucking Brønshøj.
                Føj.

Vi formår slet ikke at få spillet til at køre, eller levere bare en smule pres.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  ja og han er savnet - ligesom falk er savnet nu han sidder ude med en skade. MEN det må bare ikke blive en undskyldning - holdet skal være mere en enkelt eller to profiler
                  Ja, det er dyrt at være fattig! Når vi kun kan lave kontrakter med affaldet fra andre 1. Div. Klubber så bliver det op af bakke! Rigtigt, at Troels Bech nok ikke er verdens bedste træner, men materialet er piv elendigt, og det har det været i flere sæsoner! Nu skraber vi blot bunden, grundet geniet fra Hotsens!

Comment

Er der nogen der tager ned og bydrr spillerbussen velkommen hjem?

Comment

Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                      Ja, det er dyrt at være fattig! Når vi kun kan lave kontrakter med affaldet fra andre 1. Div. Klubber så bliver det op af bakke! Rigtigt, at Troels Bech nok ikke er verdens bedste træner, men materialet er piv elendigt, og det har det været i flere sæsoner! Nu skraber vi blot bunden, grundet geniet fra Hotsens!
                      enig så langt at truppen bestemt er af en ringere kvalitet end tidligere set, MEN mener stadig der bør være kvalitet nok i truppen til at vi kan slå og dominere mod brønshøj (og overleve i suppen ikke mindst) problemet er Troels ikke magter det - ut me' ham

Comment

Og hvem har ansat "geniet fra Horsens" ? Med så inkompetent en øverste ledelse der i OB ender vi som Vejle indenfor 3 sæsoner.

Comment

Meget meget ringe igen i dag. Jeg mener egentlig ikke, at vi har spillermateriale svarende til 1. Div, men det er dér pilen peger hen i øjeblikket, og det skyldes primært Troels Bech. Jeg tror, at overlevelsen kommer til at blive bestemt ud fra, om vi skifter træner eller ej. Spillerne aner ikke, hvad fanden de skal på banen, og alt virker så krampagtigt. Ok, Troels kan ikke egenhændigt bære ansvar for, at en som Mikkel Kirkeskov åbenbart er ringere end venstrebacken på undertegnedes eget serie 2-hold, men manden har fuldkommen tabt omklædningsrummet, og nedturen skal stoppes snart, inden det ender med en tur ned. Og helt ærligt, ryger vi ned, så har jeg svært ved at se, hvordan vi skal komme hurtigt op igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det er jo reelt set det eneste vi kan gøre....troels må ud og jo før jo bedre....det vil give en (ove P) længere tid og flere kampe til at sikre vores overlevelse
                            HELT ENIG!!!!!.

Situationen ER desperat og har været det længe. Vi kan ikke ændre på truppen før i vinterpausen. Giv Ove P. ansvaret NU, så kan han arbejde med truppen nu og være 100% med til at finde de forstærkningen vi skal bruge i vinterpausen.

At vente med at sende Troels Beck langt væk fra Ådalen vil kun trække pinen ud.

Comment

Jeg kan blot mærke en tom fornemmelse i maven og en latent gråd... Det er simpelthen så.. det gør bare ondt..
                              OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                                Jeg kan blot mærke en tom fornemmelse i maven og en latent gråd... Det er simpelthen så.. det gør bare ondt..
                                Det var rendyrket masochosme at overværer kampen.

Det er svært at tro på projektet når vi på mange parametre virkede dårligere en Brønshøj. Lado virker tung og langsom Dressler for ung og uudviklet, Emil uden gejst. Kirkeskov med nivaue der ikke ville matche et 2. divisionshold. Bodul vores eneste angrebsaltenativ. Vores midtbane som ikke kunne matche Brønshøj osv.

Håber snart Falk er tilbage - i en kamp som denne tror jeg trods alle andres elendighed at hans impact på holdet kunne afgøre kampen til vores fordel.

Comment

Working...
                                X