Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orskov
    replied
    Haha, Carsten Werge mener først, at Desler er midterforsvarer/Def midt, og nu, at Greve er forsvarspiller. Hvis man ikke ved hvad man snakker om bør man nok bare lade vær med at sige noget..

Leave a comment:

• Xabuni
    replied
    pyha stadig uden bodul

Leave a comment:

• ilder69
    replied
    Det er jo et OB-hold i opløsning

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    fuck vi var heldige der.....pivåbent og kun takket være en elendig afslutning fra brønshøj er vi ikke nede med mere end 1

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Kirkeskov må være færdig på den venstre back - bliv nu klar Barret!

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Hvis OB taber, tror jeg, at det går helt i opløsning i ligaen - al tro på projektet og egne evner er efterhånden suget ud af mandskabet.

Leave a comment:

• Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
    Jeg er enig i, at han sidder med ansvaret, det har bare ingen konsekvenser haft i mere end to sæsoner.. Jeg forestiller mig at, at han giver manglende marginaler skylden, og så er det ligesom det.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Nej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
    enig - men tror ikke det bliver på baggrumd af nederlag i dag, men det er klart det letter ikke presset på ham....og taber vi de næste 2 kampe så begynder det at lugte af en fyreseddel....

Leave a comment:

• elias.odense
    replied
    Vi har en trup, der er bedre end det her. Det er ene og alene Troels's ansvar at vi gang på gang er totalt på røven! Han har over 2 sæsoner ikke formået at sætte en taktisk dagsorden. Så spillerne løber forvirrede rundt, og er i tvivl om hvad de gør. Vi har ikke rykket og ét skridt siden han trådte til, men har nærmere stået i tomgang. Det er trættende at se på! Forpulede lortetræner.

Leave a comment:

• Xabuni
    replied
    Kirkeskov er klart den ringeste spiller.
    Men holdet underpræsterer igen.
    Det er sku trist at være OB fan i de her tider.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Ønsketænkning.. Tb sidder sikkert på den plads minimum til årsskiftet..

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Emil tager imod et målspark nede ved eget hjørneflag(næsten), for så at losse den frem...

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Det provokere mig helt vildt at TB bare sidder på sin flade røv i stedet for at stå og piske/råbe dem fremad på kanten af det tekniske felt

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Hvor er det vildt at OB ikke kan komme til en eneste afslutning her i anden halvleg mod et 1. div. hold!

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Få mu for helvede slået et indlæg der bare er i nærheden af en ob'er det er jo vanvittigt at spillere der har slået 1mio. Indlæg i deres liv ikke magter at ramme et område med en medspiller bare engang imellem

Leave a comment:

Working...
X