Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)
Collapse
X
-
Haha, Carsten Werge mener først, at Desler er midterforsvarer/Def midt, og nu, at Greve er forsvarspiller. Hvis man ikke ved hvad man snakker om bør man nok bare lade vær med at sige noget..
-
fuck vi var heldige der.....pivåbent og kun takket være en elendig afslutning fra brønshøj er vi ikke nede med mere end 1
Leave a comment:
-
Kirkeskov må være færdig på den venstre back - bliv nu klar Barret!
Leave a comment:
-
Hvis OB taber, tror jeg, at det går helt i opløsning i ligaen - al tro på projektet og egne evner er efterhånden suget ud af mandskabet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
Leave a comment:
-
Vi har en trup, der er bedre end det her. Det er ene og alene Troels's ansvar at vi gang på gang er totalt på røven! Han har over 2 sæsoner ikke formået at sætte en taktisk dagsorden. Så spillerne løber forvirrede rundt, og er i tvivl om hvad de gør. Vi har ikke rykket og ét skridt siden han trådte til, men har nærmere stået i tomgang. Det er trættende at se på! Forpulede lortetræner.
Leave a comment:
-
Kirkeskov er klart den ringeste spiller.
Men holdet underpræsterer igen.
Det er sku trist at være OB fan i de her tider.
Leave a comment:
-
Emil tager imod et målspark nede ved eget hjørneflag(næsten), for så at losse den frem...
Leave a comment:
-
Det provokere mig helt vildt at TB bare sidder på sin flade røv i stedet for at stå og piske/råbe dem fremad på kanten af det tekniske felt
Leave a comment:
-
Hvor er det vildt at OB ikke kan komme til en eneste afslutning her i anden halvleg mod et 1. div. hold!
Leave a comment:
-
Få mu for helvede slået et indlæg der bare er i nærheden af en ob'er det er jo vanvittigt at spillere der har slået 1mio. Indlæg i deres liv ikke magter at ramme et område med en medspiller bare engang imellem
Leave a comment:
Leave a comment: