Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Tja jeg synes det lugter af fyreseddel med den start vi har fået og et vet nederlag til første divisions bundhold betyder forhåbentlig en del. Men det er sgu en svær situation vi er i. Det der med chok-effekter ved træner fyringer er der ikke realiteter bag og hvem kan ændre på situationen som den er nu? En af Ove'rne. Jeg tror det faktisk ikke. Vi har brug for en type a la Rioch. Mandskabspleje bliver kodet ordet, hvis man spørger mig.
    det lugter bestemt af en fyreseddel men tror bare jesper vil strække sig meget langt for at undgå det......men bliver selvf svære og svære.

Om det så hjælper er jo en anden sag, der er naturligvis ingen garantier - men noget skal der sgu ske

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Jeg er ikke engang vred. Det gør pisse ondt at sidde og se på.

Leave a comment:

• Xabuni
    replied
    der er ikke nok fight og vilje.
    de ligner nogen i chock

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis OB taber, tror jeg, at det går helt i opløsning i ligaen - al tro på projektet og egne evner er efterhånden suget ud af mandskabet.
    Ja vi fans får en stor opgave i at være med til at hjælpe holdet tilbage på rette spor med stor opbakning mod Silkeborg.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    pres nu den boldholder - OB ligner et hold der ikke rigtig vil det!

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Hvor dumt er det lige og tage Mikkelsen ud. Har manden ingen hjerne???

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Der må og skal ske noget ganske drastisk i OB nu... Hvis ikke, står den helt sikkert på 1. div. næste år. Og det er jeg ikke sikker på, at klubben har råd til.
    Det her er pinligt at se på.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Jeg er enig i, at han sidder med ansvaret, det har bare ingen konsekvenser haft i mere end to sæsoner.. Jeg forestiller mig at, at han giver manglende marginaler skylden, og så er det ligesom det.
    Nej. TB er ikke en tåde. Han kan jo godt se at vores spil ikke hænger sammen. Kommer der fraser bliver det nok at vi må hurtigt videre og stå sammen etc.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - men tror ikke det bliver på baggrumd af nederlag i dag, men det er klart det letter ikke presset på ham....og taber vi de næste 2 kampe så begynder det at lugte af en fyreseddel....
    Tja jeg synes det lugter af fyreseddel med den start vi har fået og et vet nederlag til første divisions bundhold betyder forhåbentlig en del. Men det er sgu en svær situation vi er i. Det der med chok-effekter ved træner fyringer er der ikke realiteter bag og hvem kan ændre på situationen som den er nu? En af Ove'rne. Jeg tror det faktisk ikke. Vi har brug for en type a la Rioch. Mandskabspleje bliver kodet ordet, hvis man spørger mig.

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Det er pinligt ud over alle grænser, Kirkeskov er bare ikke god nok lige nu,. Værst af alt spillerne tror ikke på det.
    De viser ikke noget som helst. Jeg det er sgu hårdt at være Ob' er for tiden. Ledelsen er jo lige så stille ved at afvikle klubben

Leave a comment:

• Xabuni
    replied
    nej vi taber fanme ikke
    men de spiller af helvede til

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Kirkeskov har det godt nok heller ikke nemt i dag, han får jo ingen hjælp, og skal samtidig være pædagog for Emil... som må stå foran Kirkeskov i køen hvad angår en tur på bænken...

Leave a comment:

• Wieben
    replied
    Som de spiller, kan det vel være ligegyldigt hvor de er placeret?

Leave a comment:

• Xabuni
    replied
    hehe ja

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Og så lige snydt for et straffe....vi taber sgu den her....

Leave a comment:

Working...
X