Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Njooo. Kan jeg godt følge. Men den lyngby kamp hvor de får et offside mål fordi VAR ikke virker kan nu godt diskuteres om den ikke ændrer lidt ved dit statement.
    Vi kan jo i den kamp ikke klandre Lyngby for st OB ikke scorede på de chancer de tilspillede sig

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Minteh var et lucky punch, og jo på ingen måder scoutet af OB. Salget var fint, men altså, han solgte jo sig selv med sine ekstreme spidskompetencer, og hvis man ser på, hvad spillere ryger for, er det vel bare et ok salg.

Rekruttereringen, derimod, har været en katastrofe. Både de enkelte spillere men særligt tanken om at man bare kan hente fodboldnomader på kryds og tværs og forvente et sammenhængende udtryk.

Hvis BW var en fodboldspiller, så ville jeg ikke kunne pege på én ting, han var god til - udover at bruge snakketøjet.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Jeg synes, at det der har skabt det overskud, er et formiddabelt "lucky punch" af en transfer på Minteh. En spiller man har oppe til prøvetræning 2 gange inden man fornemmer, at der kan være noget ekstraordinært og giver ham 2 år, ja 2 år, samtidig med at man ser der bliver lavet bådet 3 og 4 årige aftaler med spillere der intet præsterer. Det er bekymrende hvor uskarpe OB er på scoutingdelen, og ja man har lavet en fin historie på Minteh, men de andre historier er godt nok dyre sportsligt. Mucolli, Mustafic, Buja Turey, som formodentligt går til stor løn. Kom nu op på den store klinge OB, det skal simpelthen gøres bedre, ellers vil man hænge i den tunge ende de næste 10 år også.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det synes jeg er noget sludder .. hvem mener du så der har spillet til at have færre point end de rent faktisk har hvis OB har "for mange" i fht til spillet. Imø har OB nøjagtig de point de fortjent hverken mere eller mindre
    Njooo. Kan jeg godt følge. Men den lyngby kamp hvor de får et offside mål fordi VAR ikke virker kan nu godt diskuteres om den ikke ændrer lidt ved dit statement.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Vi skal bare huske, at vi generelt har spillet til at have endnu færre point end vi har.
    Det synes jeg er noget sludder .. hvem mener du så der har spillet til at have færre point end de rent faktisk har hvis OB har "for mange" i fht til spillet. Imø har OB nøjagtig de point de fortjent hverken mere eller mindre
    Last edited by manner; 12-12-2023, 15:41.

Leave a comment:

Working...
X