Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det burde være et fynsk medie, der afslørede dette. Nej, vel.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

      Det burde være et fynsk medie, der afslørede dette. Nej, vel.
      Hvor i ligger det ulovlige ?

      Du har vel allerede smidt dine ECCO sko ud ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvor i ligger det ulovlige ?

        Du har vel allerede smidt dine ECCO sko ud ?
        Der er forskel på moral og jura (lov).

        At noget ikke er ulovligt er ikke ensbetydende med, at det er moralsk i orden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Der er forskel på moral og jura (lov).

          At noget ikke er ulovligt er ikke ensbetydende med, at det er moralsk i orden.
          Men hvor går grænsen for "moral" så ?

          Store renter på udlejning af hvidevarer er okay, mens allerede indgået kontrakter på reservedele, som "måske" bliver brugt til militære lastbiler er ikke ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Men hvor går grænsen for "moral" så ?

            Store renter på udlejning af hvidevarer er okay, mens allerede indgået kontrakter på reservedele, som "måske" bliver brugt til militære lastbiler er ikke ?
            Og det er et meget svært spørgsmål. Jeg er ikke godt nok inde i sagen med sidstnævnte til at have en begrundet mening.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Og det er et meget svært spørgsmål. Jeg er ikke godt nok inde i sagen med sidstnævnte til at have en begrundet mening.
              Jeg satte det også meget hårdt op !

              Har arbejdet med sanktioner i en del år, så ved det er en meget svær størrelse. Man vil gerne straffe Putin / hans inderkreds (som har deres på det tørre med deres konti i udlandet), men reelt rammer sanktionerne den almindelige russer, som allerede har det svært i forvejen og for størstedelen ikke støtter Kreml !

              Comment


                Meget kan man sige men lige meget hvor skidt det har set ud i OB har klubben dog ikke været udsat for dette ..

                https://www.bt.dk/superligaen/stor-u...stor-bekymring
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Meget kan man sige men lige meget hvor skidt det har set ud i OB har klubben dog ikke været udsat for dette ..

                  https://www.bt.dk/superligaen/stor-u...stor-bekymring
                  Næh det har ofte undret mig at sponsorerne har fundet sig i den middelmådighed de sidste 10-12 år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Næh det har ofte undret mig at sponsorerne har fundet sig i den middelmådighed de sidste 10-12 år.
                    Der er ellers rigeligt at tage af .. om masser af grupper så der er vist noget for enhver pris.

                    https://www.ob.dk/business/sponsorer/

                    Stadion og spillepartner?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Tænker lige over det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Meget kan man sige men lige meget hvor skidt det har set ud i OB har klubben dog ikke været udsat for dette ..

                        https://www.bt.dk/superligaen/stor-u...stor-bekymring
                        Det er sådan noget kun agf herhjemme kan. De kan simpelthen gøre ondt til værre og puste en stemning op så hele organisationen hænger i laser, selvom de for ganske nylig har haft de mest succesrige sæsoner i lang tid, og kørt en fin forretning. Først starter spillerne med at stikke lidt, så sætter DN sin anfører og andre prominente navne af, en profil melder sig klar til at skifte, og direktøren træffer trænermæssige beslutninger over hovedet på sin cheftræner. Nu puster en storsponsor så til ilden og langer ud efter ledelsen. Alt sammen sker indenfor en og samme sæson, og vi har vel end ikke oplevet halvdelen af det samme i løbet af de 10 år, hvor vi nærmest konstant har underpræsteret. Lur mig om ikke også DN er væk, når vi slår dem i Odense i weekenden. Derudover har jeg end ikke nævnt hele miseren omkring ham Sønderjyskebossen jeg ikke husker navnet på, som pillede på sine ansatte. Det er selvfølgelig mere uheldigt end noget af det andet, men også noget der klæber sig til historien om Agf's cirkussæson, og noget man i et lille land som Danmark nok kunne have snuset sig frem til, hvis man havde gravet dybt nok i sin rekruttering

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det er sådan noget kun agf herhjemme kan. De kan simpelthen gøre ondt til værre og puste en stemning op så hele organisationen hænger i laser, selvom de for ganske nylig har haft de mest succesrige sæsoner i lang tid, og kørt en fin forretning. Først starter spillerne med at stikke lidt, så sætter DN sin anfører og andre prominente navne af, en profil melder sig klar til at skifte, og direktøren træffer trænermæssige beslutninger over hovedet på sin cheftræner. Nu puster en storsponsor så til ilden og langer ud efter ledelsen. Alt sammen sker indenfor en og samme sæson, og vi har vel end ikke oplevet halvdelen af det samme i løbet af de 10 år, hvor vi nærmest konstant har underpræsteret. Lur mig om ikke også DN er væk, når vi slår dem i Odense i weekenden. Derudover har jeg end ikke nævnt hele miseren omkring ham Sønderjyskebossen jeg ikke husker navnet på, som pillede på sine ansatte. Det er selvfølgelig mere uheldigt end noget af det andet, men også noget der klæber sig til historien om Agf's cirkussæson, og noget man i et lille land som Danmark nok kunne have snuset sig frem til, hvis man havde gravet dybt nok i sin rekruttering
                          Gået jævnt ned af bakke siden de fik ny sportschef.....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Meget kan man sige men lige meget hvor skidt det har set ud i OB har klubben dog ikke været udsat for dette ..

                            https://www.bt.dk/superligaen/stor-u...stor-bekymring
                            Uanset interesser økonomisk og hvad har vi. Så synes jeg det er idiotisk at lægge sådan et pres på GF som sponser midt i en krise. Det er at gøre ondt værre. Det hjælper ingen.
                            Last edited by Bobolarsen; 26-04-2022, 08:58.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Uanset interesserer økonomisk og hvad har vi. Så synes jeg det er idiotisk at lægge sådan et pres på GF som sponser midt i en krise. Det er at gøre ondt værre. Det hjælper ingen.
                              Hmmm på en måde syntes jeg det er fedt at en sponsor , som smider mange penge i klubben slår i bordet og beder klubben om at tage sig sammen, og vise de formår at forvalte pengene rigtigt. Det handler også om at man som sponsor gerne vil se en ledelse leve op til det de sælger deres klub ud fra.

                              I OB ligner det at dem som smider penge i klubben alle står og roser kejseren for hans fine klæder.

                              Når det så er sagt så er det selvfølgelig en kritik som man skal tage internt i første omgang.
                              Har man drøftet det med ledelsen for lukkede døre, uden at kunne trænge igennem, så kan et nødråb i offentligheden være nødvendigt. Ellers ender man med en procentsats på over de 90 i missede målsætninger, lige dom man ser det i OB.
                              Last edited by Magge; 26-04-2022, 08:34.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Hmmm på en måde syntes jeg det er fedt at en sponsor , som smider mange penge i klubben slår i bordet og beder klubben om at tage sig sammen, og vise de formår at forvalte pengene rigtigt. Det handler også om at man som sponsor gerne vil se en ledelse leve op til det de sælger deres klub ud fra.

                                I OB ligner det at dem som smider penge i klubben alle står og roser kejseren for hans fine klæder.

                                Når det så er sagt så er det selvfølgelig en kritik som man skal tage internt i første omgang.
                                Har man drøftet det med ledelsen for lukkede døre, uden at kunne trænge igennem, så kan et nødråb i offentligheden være nødvendigt. Ellers ender man med en procentsats på over de 90 i missede målsætninger, lige dom man ser det i OB.
                                Det handler bare om timingen synes jeg. Ikke en god idé at gøre det nu vil jeg mene

                                Comment

                                Working...
                                X