Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tipsbladet vurderer klubbernes lønbudgetter

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spillerbudget

    Stadig vildt hvis BIFs lønbudget er over dobbelt så højt som vores
    Se under kommentar. Der er der en samlet oversigt for de seneste år.
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...erer-broendby/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tipsbladet vurderer klubbernes lønbudgetter

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spillerbudget

      Stadig vildt hvis BIFs lønbudget er over dobbelt så højt som vores
      Pengene må virkelig have siddet løst, da de fik lokket zorniger til. Der må jo sidde den ene middelmådige spiller efter den anden med toplønninger. En som f.eks. Erceg, som der slet ikke kunne være tale om efb kunne tilknytte permanent med den aftale han har i bøf. Der er vidst ikke noget at sige til, at man sørger for at få ryddet lidt op
      Last edited by hankatten; 07-02-2020, 22:25.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Pengene må virkelig have siddet løst, da de fik lokket zorniger til. Der må jo sidde den ene middelmådige spiller efter den anden med toplønninger. En som f.eks. Erceg, som der slet ikke kunne være tale om efb kunne tilknytte permanent med den aftale han har i bøf. Der er vidst ikke noget at sige til, at man sørger for at få ryddet lidt op
        Uanset hvordan jeg regner på det. Forfra og bagfra. Lidt fra siden. Jeg kan simpelthen ikke få BIFs nuværende trup til at blive til en 85 mill kroners trup hvis vores er 38 mill. For vi har sgu også nogle løntunge drenge imellem. De har også kun 23 mand i truppen hvor af de 7 af dem er akademispillere

        Selvom jeg stadig holder fast i at man i OB udbetaler færre lønkroner nu end før jul

        UD estimeret
        Kadrii 200.000
        AK 250.000
        Greve 80.000
        Eskesen 50.000
        Ramon 125.000
        Samlet ud 705.000kr/måned

        IND Estimeret
        Lieder 150.000
        Hyllegaard 30.000
        Aron 100.000
        Kasper 140.000
        Skjelvik 125.000
        Samlet ind 545.000

        Tænker at Frøkjær og AJA nok har fået en lille lønforhøjelse der trækker lidt i lønbudgettet men kan på ingen måde få enderne til at mødes, hvis vores budget skulle være forøget nu her
        Last edited by fmprOB; 07-02-2020, 22:48.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Uanset hvordan jeg regner på det. Forfra og bagfra. Lidt fra siden. Jeg kan simpelthen ikke få BIFs nuværende trup til at blive til en 85 mill kroners trup hvis vores er 38 mill. For vi har sgu også nogle løntunge drenge imellem. De har også kun 23 mand i truppen hvor af de 7 af dem er akademispillere

          Selvom jeg stadig holder fast i at man i OB udbetaler færre lønkroner nu end før jul

          UD estimeret
          Kadrii 200.000
          AK 250.000
          Greve 80.000
          Eskesen 50.000
          Ramon 125.000
          Samlet ud 705.000kr/måned

          IND Estimeret
          Lieder 150.000
          Hyllegaard 30.000
          Aron 100.000
          Kasper 140.000
          Skjelvik 125.000
          Samlet ind 545.000

          Tænker at Frøkjær og AJA nok har fået en lille lønforhøjelse der trækker lidt i lønbudgettet men kan på ingen måde få enderne til at mødes, hvis vores budget skulle være forøget nu her
          Det må alt andet lige have rykket lidt at skille sig af med ak og sælge kadrii, så det virker vildt, hvis nogen af de nye indkøb kan gøre op for det. Men det er jo virkelig også småting i forhold til de lønninger de har kastet afsted i bøf, hvis de tal holder nogenlunde. Der må jo være flere som når alexander farnarud-ligaen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Det må alt andet lige have rykket lidt at skille sig af med ak og sælge kadrii, så det virker vildt, hvis nogen af de nye indkøb kan gøre op for det. Men det er jo virkelig også småting i forhold til de lønninger de har kastet afsted i bøf, hvis de tal holder nogenlunde. Der må jo være flere som når alexander farnarud-ligaen.
            Præcis. Vi snakker jo 7 mill pr måned til 23 spillere i BIF. Det er ca 300.000 i gennemsnit. Virker voldsomt når næsten 1/3 er fra akademiet og ihverfald får under 100.000. Et godt stykke under

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Præcis. Vi snakker jo 7 mill pr måned til 23 spillere i BIF. Det er ca 300.000 i gennemsnit. Virker voldsomt når næsten 1/3 er fra akademiet og ihverfald får under 100.000. Et godt stykke under
              Nu skal man altså også tage sådan nogle estimater med et vist gran salt. Thorborg nævnte også i podcasten han ikke altid kunne genkende tallene. Og han kender dem 100% bedre en tipsbladet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Nu skal man altså også tage sådan nogle estimater med et vist gran salt. Thorborg nævnte også i podcasten han ikke altid kunne genkende tallene. Og han kender dem 100% bedre en tipsbladet.

                mener når man snakker om det samlede budget, så er det med det hele, træner, Ass. Træner holdleder osv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Præcis. Vi snakker jo 7 mill pr måned til 23 spillere i BIF. Det er ca 300.000 i gennemsnit. Virker voldsomt når næsten 1/3 er fra akademiet og ihverfald får under 100.000. Et godt stykke under
                  Det er ikke løn budget, men spiller budget! Dvs. At det indeholder transfers, sign-on, sign-off og vigtigst, afskrivninger af kontraktværdi!

                  i forhold til kontraktværdi, så hvis f.eks. bøf køber en spiller for 10mio og giver ham en 5årig kontrakt, så bliver han i regnskabet skrevet som en udgift på 10mio og en værdi på 10mio. Denne værdi vil så skulle reduceres hvert år så den rammer 0 ved kontrakt udløb! Dette figurere som et tab i regnskabet og dette tab er med i spillerbudgettet!

                  Comment


                    Der er fare for at fcm stikker endnu længere fra OB de kommende år. https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ford-oprykning

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Der er fare for at fcm stikker endnu længere fra OB de kommende år. https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ford-oprykning
                      Har hadet Brentford fra Day1 da jeg bare vidste det ville have en afsmitning på FCM. Yep. Jeg er smålig på den måde. Men hader sgu FCM mest af alle
                      Lad det for guds skyld ikke ske

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Har hadet Brentford fra Day1 da jeg bare vidste det ville have en afsmitning på FCM. Yep. Jeg er smålig på den måde. Men hader sgu FCM mest af alle
                        Lad det for guds skyld ikke ske
                        Samme her, har også hadet Crystal Palace siden de smed en kæmpe transfer for sørloth og håber for alt i verden CP rykker ud af PL
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Samme her, har også hadet Crystal Palace siden de smed en kæmpe transfer for sørloth og håber for alt i verden CP rykker ud af PL
                          2 sjæle 1 tanke..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Samme her, har også hadet Crystal Palace siden de smed en kæmpe transfer for sørloth og håber for alt i verden CP rykker ud af PL
                            Hold da op, så skal der ikke meget til. Du må alligevel have fået nogle hadehold efterhånden så?

                            Hvordan har du det med Genk, Gladbach, Dynamo Kiev og hvem de ellers har solgt spillere til for et pænt millionbeløb?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Hold da op, så skal der ikke meget til. Du må alligevel have fået nogle hadehold efterhånden så?

                              Hvordan har du det med Genk, Gladbach, Dynamo Kiev og hvem de ellers har solgt spillere til for et pænt millionbeløb?
                              De gør mig ikke det store, jeg syntes CP’s køb af Sørloth var helt i skoven og så over 100 mill i Herning/Ikast det er sgu skidt
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Hold da op, så skal der ikke meget til. Du må alligevel have fået nogle hadehold efterhånden så?

                                Hvordan har du det med Genk, Gladbach, Dynamo Kiev og hvem de ellers har solgt spillere til for et pænt millionbeløb?
                                Salget af Sørloth var en Gamechanger. For superligaen og for FCM. Det ene salg gør de er hvor de er i dag. Det gjorde jo netop at de kunne sælge alle de efterfølgende for meget højere beløb. De er stukket af økonomisk og dette salg gjorde udslaget IMO. Jeg sad også resten af PL sæsonen og håbede at CP rykkede ned så FCM ikke fik de ekstra 25-50 mill..
                                Det gjorde sgu ondt at se den lorte klub vi var lige stillede med/foran ganske få år forinden ligepludselig kunne betale hele sin gæld, købe utallige stjerner og være oppe i røven af FCK på ingen tid..

                                Tror gerne Magge og jeg indrømmer det er mega småligt. Det er det nok også. Men dette her er sport og følelser. Og når man hader FCM så meget som vi gør falder det ganske naturligt at ønske det absolut værste for dem. Både på transfer markedet og i Europa

                                Comment

                                Working...
                                X