Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kmb Se indlægDer var da vist ingen, som var i tvivl om, at man havde en kommende stjerne i Eriksen. Han trænede da vist også med Superligaholdet nogle gange. Og jeg er da ret sikker på, at OB gerne havde set ham, gå hele vejen sammen med Rasmus Falk. Han var altså også kun 16 år. Det kan godt være han var super dygtig, men der er altså også noget fysik der skal passe til "voksen" fodbold.
Men når man som klub i OBs størrelse har et kæmpetalent, der er eftertragtet i det meste af Europa, og der kun er 8 mdr. tilbage af hans kontrakt, så må man tage hvad man kan få eller lade ham skifte gratis.
At OB så ikke fik mere ud af videresalgsklausulen er jo regulært dårligt arbejde.
Der blev passet godt på ham i OB, hvor Uffe. P.. styrede løjerne.
Så syntes hans forløb var ganske fint i OB, man fik bragt et unikt talent videre og hjalp til at han kom helt derop hvor han hører til, måden det blev gjort på er til UG.
De 2 mill for vidersalgsklaulens ophævelser virker dumt, men er ikke ekspert og der kan måske være forhold der gjorde at det var den bedste løsning på det tidspunkt.
Falk er nivauet lige under ham fik vi så heldigvis set i OB trøjen, men her syntes jeg mere vi dummede os, med ikke at få skruet hans kontrakter rigtigt sammen, så han gik gratis.
Håber vi har mere styr på dette nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægSå vidt jeg ved, så trænede han da, i hvert fald i perioder, med førsteholdet.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men men med lidt snilde var han blevet en større guldkalv end tilfældet er
Men OB har jo ikke, med skiftende besætning vist særligt stor sans for at sælge dyrt, eller udvikle til salg.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet gjorde han, om ikke fast så jævnligt. Var det Steve Clarke vores britiske målmand (sreserve) hed engang da unge CE skulle træne med. Han beskrev engang at nu skulle han lige vise den unge splejsede knægt hvordan seniorfodbold skulle spillles. 1 time senere havde knægten tørret den garvede målmand 10 á 10 gange i 1 mod 1 dueller ved enten at drible, finte eller placere kuglen uden for rækkevidden .. der gik det op for ham st CE ejede noget helt specielt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg👍🏻 Det er navnetTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Vi solgte rettighederne til procenter fordi de var bundet op på den oprindelige kontrakt og ikke ville gælde efter en forlængelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægBy the way vi fik 10 eller 20 millioner for CE.
Vi solgte rettighederne til procenter fordi de var bundet op på den oprindelige kontrakt og ikke ville gælde efter en forlængelse.
Og vi kan ALDRIG sælge uddannelsespenge/udviklingspenge. Dem får vi fordi han har været x-antal år i klubben.
Jeg vælger at tro at du ikke helt har styr på det, det andet ville være FOR dumt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment