Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu åbner politikkerne også munden i den igangværende debat om faciliteter

    http://www.fyens.dk/indland/Borgmest...rtikel/3124162

    Comment


      Jeg lavede en over hans indkøb og løgnagtige roser af dem for nogle måneder siden. Dvalishhvili, Kryger, Mikkelsen, Kirkeskov og alle de andre var bare nogle scoops i de latterlige pressemeddelelser! Men JH indrømmede jo siden, at han havde hentet spillere, der ikke var gode nok. Er på mobil så kan ikke lige finde den nu, men søg under mine indlæg. Salg og afgange har jeg ikke set på dog.
      Last edited by StateTrooper; 17-02-2017, 20:58.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jeg lavede en over hans indkøb og løgnagtige roser af dem for nogle måneder siden. Dvalishhvili, Kryger, Mikkelsen, Kirkeskov og alle de andre var bare nogle scoops i de latterlige pressemeddelelser! Men JH indrømmede jo siden, at han havde hentet spillere, der ikke var gode nok. Er på mobil så kan ikke lige finde den nu, men søg under mine indlæg. Salg og afgange har jeg ikke set på dog.
        Jeg ville bare prøve at lave et transfer estimat kroner/øre da det virker som om at man har malket transferkontoen lidt med Jesper Hansen ved roret.. Så er der selvfølgelig sign on fees der skal indregnes ved gratis spillere

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Nu åbner politikkerne også munden i den igangværende debat om faciliteter

          http://www.fyens.dk/indland/Borgmest...rtikel/3124162
          Undrer mig lidt over denne udtalelse fra borgmesteren :
          " Et ønske om bedre træningsfaciliteter må dog komme fra Odense Sport & Event, før jeg kan forholde mig mere konkret til det, siger borgmesteren til avisen."

          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Undrer mig lidt over denne udtalelse fra borgmesteren :
            " Et ønske om bedre træningsfaciliteter må dog komme fra Odense Sport & Event, før jeg kan forholde mig mere konkret til det, siger borgmesteren til avisen."

            Havde samme tanke. Ikke lige det man vil høre når Jesper Hansen siger man er i konstant dialog med kommunen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Havde samme tanke. Ikke lige det man vil høre når Jesper Hansen siger man er i konstant dialog med kommunen
              Så er der muligvis en af dem der ikke forstår hvad en dialog er for en størrelse .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Så er der muligvis en af dem der ikke forstår hvad en dialog er for en størrelse .
                Tror jeg holder mit gæt for mig selv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror jeg holder mit gæt for mig selv
                  Haha👍

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror jeg holder mit gæt for mig selv

                    Gætter aldrig dit gæt :-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af magge Se indlæg
                      gætter aldrig dit gæt :-)
                      al........ Wait for it..............


                      ..............drig

                      Comment


                        Anders W Berthelsen er selvfølgelig bare en fodboldinteresseret, der er gået ind i politik og har fået indflydelse, men han understreger her, at der ER penge på vej til nye baner til OB Amatør. Læs selv:
                        At faciliteterne ikke er optimale, er byrådsmedlem og medlem af By- og Kulturudvalget Anders W. Berthelsen (S) enig med Rasmus Festersen i. Men han undrer sig over timingen af kritikken.
                        - Det er lidt sjovt, at han skriver denne her kritik nu, for der er sat en proces i gang. I budgetforliget i efteråret blev der sat 16 millioner kroner af til nye boldbaner i Odense, og her er OB en af de klubber, der er højest prioriteret, siger han.
                        Han understreger dog, at det er en større kabale, der skal gå op i forhold til at fordele pengene. Flere odenseanske klubber er involveret, herunder blandt andet Bolbro Boldklub, Kildemosens Boldklub og Boldklubben Posten.
                        - Men forvaltningen er kommet med et oplæg til, hvor behovet er størst for, at der bliver kigget på faciliteterne. Og her er topprioriteterne OB, damefodbolden og kunstgræsbanen i Hjallese, da den er helt slidt ned, siger Anders W. Berthelsen.
                        Skal OB blive i Ådalen?

                        Anders W. Berthelsen, der er formand for Marienlyst Boldklub, mener også, at man bør diskutere, hvorvidt superligaklubben skal blive i Ådalen. Et sted, der har været samlingspunkt for OB de sidste 50 år.
                        - OB skal gøre op med sig selv på længere sigt, om de vil beholde Ådalen og samtidig have noget ved siden af ved Ringvejen som en kombination, eller om de vil have noget helt andet, hvor det hele kan blive samlet.
                        - Politisk set er vi klar til at hjælpe OB med problemet, og der er vilje til at få det løst. Men samtidig må det ikke gå ud over de mindre klubber i området, der også skal have en del af puljen, siger Anders W. Berthelsen.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Så er der muligvis en af dem der ikke forstår hvad en dialog er for en størrelse .
                          Det ene udelukker ikke det andet. De kan godt have dialog men det er skidt hvis kommunen har ønsket en PLAN fra OB og ikke fået en, for det er som jeg læser det. Og en plan indeholder sikkert også forslag til finansiering og det kan være det, der er problemet for OS&E SKAL hoste op med mange penge.
                          Vi må håbe de seneste dages skriverier har fået ejerne til at indse at det er en langsigtet investering der gør OB mere værd.

                          Og forresten mangler vi, stemningen og bolden stadig læ fra hjørnerne på stadion.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            netop fordi de ikke har erfaringen med showbranchen har de jo ansat en adm. dir. og sportsdirektør .... har de så forstand på det hver især??
                            Bestyrelsen udstikker retningslinjerne til adm.dir. der så udstikker til sportsdirektør. Det er vi vel enige om. Og bestyrelsen har ansvaret for, at det er de rette personer til at efterleve bestyrelsens ønsker.
                            Hvem har ansvaret for at klubbens topspillere træner på et for billigt indkøbt kunstgræs og på en ujævn bane med hundelorte?
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Er glad for at "katten er ude af sækken". Nu er det ikke bare længere noget Jesper nævner i en bisætning, som kun vi virkeligs følgere bemærker. Nu er der kommentarer fra ledende politikere med flere. Der er åbenbart også allerede sat et vist beløb af både politisk og i OB.

                              Det betyder i min verden, at det er ved at tage form, så må vi bare håbe det bliver gjort ordentligt og ikke bliver lap på lap på lap.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Bestyrelsen udstikker retningslinjerne til adm.dir. der så udstikker til sportsdirektør. Det er vi vel enige om. Og bestyrelsen har ansvaret for, at det er de rette personer til at efterleve bestyrelsens ønsker.
                                Hvem har ansvaret for at klubbens topspillere træner på et for billigt indkøbt kunstgræs og på en ujævn bane med hundelorte?
                                SPortsdirektøren refererer direkte til bestyrelsen og uden om adm dir i OS&E men vi er enige i at bestyrelsen udstikker retningslinjerne og ansætter direktionen.
                                Sportsdirektøren har ansvaret for udstyr mm i den sportslige afdeling.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X