Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Har du en kilde? - kan ikke finde den i Tipsbladet.

    Jeg har svært ved at forstå, hvis vi skulle have lavere udgifter end FCN og AGF; så gør de i hvert fald noget mærkeligt:-)
    Selv om der kan være unøjagtigheder mellem klubberne, der ligger i den store klump i midten; så giver det måske meget godt et billede af, at der er 3 store, 3 små og resten er ligger meget tæt i midten. Vi kan altså ikke købe os fra Randers, EfB, AGF, FCN og AaB.
    Side 11 i fredags. Og de skriver "anslået". Jeg tror de tager fejl. Jeg tror vi ligger højere på listen i virkeligheden.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      http://politiken.dk/sport/fodbold/EC...er-ofte-forbi/
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        https://www.bisnode.com/danmark/nyhe...ign=Nyhedsbrev

        Ser frem til at det nye regnskab kommer ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          https://www.bisnode.com/danmark/nyhe...ign=Nyhedsbrev

          Ser frem til at det nye regnskab kommer ..
          Skemaet forneden, hvor OB har den 2. måske 3. dårligste kreditværdighed i ligaen, er det et år gammelt - altså byggende på tal som er over et år gamle?

          Alt andet lige siger det måske noget om JHs udfordringer omkring at få OB på ret kurs igen...?

          Comment


            Har hørt, at OBs regnskab kommer ud i morgen. Det skulle vist udvise et lille underskud, men langt fra fortidens blodrøde tal. Det kunne forklare, at der ikke blev hentet erstatninger svarende til de salg der skete i sommer. Man så muligheden for at ramme tæt på nul på den måde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Har hørt, at OBs regnskab kommer ud i morgen. Det skulle vist udvise et lille underskud, men langt fra fortidens blodrøde tal. Det kunne forklare, at der ikke blev hentet erstatninger svarende til de salg der skete i sommer. Man så muligheden for at ramme tæt på nul på den måde.
              Lyder sgu godt. Og så er Zohore's salg ikke engang med..
              Spændende at se om man satser lidt nu eller kører AaB stilen med regnskaber i nul plus/minus et par millioner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Har hørt, at OBs regnskab kommer ud i morgen. Det skulle vist udvise et lille underskud, men langt fra fortidens blodrøde tal. Det kunne forklare, at der ikke blev hentet erstatninger svarende til de salg der skete i sommer. Man så muligheden for at ramme tæt på nul på den måde.
                det lyder fedt hvis tallene endelig er i balance, det kan muligvis også forklare at JH sagde at der ikke var mere råderum til forstærkninger...
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det lyder fedt hvis tallene endelig er i balance, det kan muligvis også forklare at JH sagde at der ikke var mere råderum til forstærkninger...
                  Nej det er kun hvis vores kære ejer havde skruet lidt på hanen..
                  Jeg er meget spændt på at høre forventningerne til 2016 regnskab og om man som BIF skal sælge til sommer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nej det er kun hvis vores kære ejer havde skruet lidt på hanen..
                    Jeg er meget spændt på at høre forventningerne til 2016 regnskab og om man som BIF skal sælge til sommer
                    håbet er som altid lysegrønt og det kunne være fedt hvis NT og kumpanerne i sponsorloungen mente at det kunne være fedt at se OB i den absolutte top igen Jeg håber ikke der er spilersalg regnet ind i driften, det må være "fløden i sovsen" hvis der sælges
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      håbet er som altid lysegrønt og det kunne være fedt hvis NT og kumpanerne i sponsorloungen mente at det kunne være fedt at se OB i den absolutte top igen Jeg håber ikke der er spilersalg regnet ind i driften, det må være "fløden i sovsen" hvis der sælges
                      Ja det håber jeg bestemt også. Drømme scenariet er vel at der var 3-5 mill i hvert vindue til spillerkøb plus det man sælger for
                      Men kunne også blive noget sælg før du køber

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja det håber jeg bestemt også. Drømme scenariet er vel at der var 3-5 mill i hvert vindue til spillerkøb plus det man sælger for
                        Men kunne også blive noget sælg før du køber
                        drømme scenariet? lyder i mine øre ikke videre ambitiøst.

                        Håber godt nok ikke der er budgeteret med salg til sommer - hvem skulle det være? der er ikke nogen oplagte store salg - desler, greve og jjt ja - men det er på sigt lige nu vil de ikke indbringe ret meget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          drømme scenariet? lyder i mine øre ikke videre ambitiøst.

                          Håber godt nok ikke der er budgeteret med salg til sommer - hvem skulle det være? der er ikke nogen oplagte store salg - desler, greve og jjt ja - men det er på sigt lige nu vil de ikke indbringe ret meget.
                          Vi skyder Thomas Mikkelsen af til Premier League til sommer....millionerne kommer til at rulle ind....no worries
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Vi skyder Thomas Mikkelsen af til Premier League til sommer....millionerne kommer til at rulle ind....no worries
                            det bliver SÅ fedt, skriv lige en mail til JH med din helt fantastiske idé
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              drømme scenariet? lyder i mine øre ikke videre ambitiøst.

                              Håber godt nok ikke der er budgeteret med salg til sommer - hvem skulle det være? der er ikke nogen oplagte store salg - desler, greve og jjt ja - men det er på sigt lige nu vil de ikke indbringe ret meget.
                              Det lyder ikke ambitiøst at man hvert vindue havde 3-5 mill at handle for i transfer plus det man evt tjent ved salg??????
                              Så lever vi i 2 forskellige verdener lige pt

                              Comment


                                6,6 mill i underskud

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...b-i-odense-se/

                                Comment

                                Working...
                                X