Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at prisen på Fester var ca 3 mill og ca 1 mill på Oliver Lund. Såen cirkus

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...irator/5852100
    3 milioner for Fester ligner et røverkøb, hvis han kan blive ved med at bombe - så kan man vel sælge ham for det tre-dobbelte eller mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      3 milioner for Fester ligner et røverkøb, hvis han kan blive ved med at bombe - så kan man vel sælge ham for det tre-dobbelte eller mere.
      Arh, mon dog. Manden fylder 30 til sommer, og uanset hvor glad jeg er for ham, har jeg svært ved at forestille mig ham bombe løs på et højere niveau end suppen eller blive solgt til +10 mio.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Arh, mon dog. Manden fylder 30 til sommer, og uanset hvor glad jeg er for ham, har jeg svært ved at forestille mig ham bombe løs på et højere niveau end suppen eller blive solgt til +10 mio.
        Havde lige glemt hans alder! Han har fandme et godt antrit stadig! Så må vi nøjes med 18-20 mål for OB de næste par sæsoner ;o)
        Last edited by claudes1; 01-12-2015, 10:51.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Havde lige glemt hans alder! Han har fandme et godt antrit stadig! Så må vi nøjes med 18-20 mål for OB de næste par sæsoner ;o)
          Steffen Højer pt. 2 - det kan jeg godt leve med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Havde lige glemt hans alder! Han har fandme et godt antrit stadig! Så må vi nøjes med 18-20 mål for OB de næste par sæsoner ;o)
            Nu skal man aldrig sige aldrig. Men fedt med en god spiller hvor det ikke drejer sig om vidresalgspotentiale.. Han skal bare score kasser og se glad ud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              3 milioner for Fester ligner et røverkøb, hvis han kan blive ved med at bombe - så kan man vel sælge ham for det tre-dobbelte eller mere.
              Jeg synes godt nok også, at 1 mill. for Lund er rigtig godt givet ud. Han har udfald, men generelt leverer han. Og hans topniveau er bare godt! Senest i går lavede han lækkerier med begge fødder.

              Comment


                http://finans.dk/protected/finans/EC...txref=fpfinans

                :-D
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Kan ikke få adgang. Hvad står der?

                  Comment


                    Kunne man håbe at vi har samme ambitioner?

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...aeningsanlaeg/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kunne man håbe at vi har samme ambitioner?

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...aeningsanlaeg/
                      Det ville helt åbenlyst være et sted, hvor man kunne forbedre tingene. Ådalen er superhyggelig, men også helt utidsvarende som professionelt træningsanlæg. Kommer af og til i Haderslev, hvor man jo hurtigt kan konstatere, at Sønderjyskes anlæg slår OBs med flere længder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Det ville helt åbenlyst være et sted, hvor man kunne forbedre tingene. Ådalen er superhyggelig, men også helt utidsvarende som professionelt træningsanlæg. Kommer af og til i Haderslev, hvor man jo hurtigt kan konstatere, at Sønderjyskes anlæg slår OBs med flere længder.
                        Men Jesper Hansen udtalte jo i det (intetsigende) interview i starten af måneden, at træningsanlægget ville blive moderniseret i 2016. Vi snakker om det interview, hvor han blev spurgt om han kigger på spillere og om hans telefon ringer meget.

                        Comment


                          http://www.tv2fyn.dk/artikel/ringe-f...sanlaeg#player

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Men Jesper Hansen udtalte jo i det (intetsigende) interview i starten af måneden, at træningsanlægget ville blive moderniseret i 2016. Vi snakker om det interview, hvor han blev spurgt om han kigger på spillere og om hans telefon ringer meget.
                            Ser det helt klart som essentielt, at der gøres noget (rigtig meget) ved træningsanlægget og faciliteterne i det hele taget. Det helt store spørgsmål er jo bare hvordan de løser det. Det er jo ikke en ny problemstilling.

                            Reelt mangler de jo et par (gode) baner. De burde vel også have f.eks. motionsrum internt på træningsanlægget. Det er der jo næppe plads til i Ådalen. Men mon ikke det ender med nogle lappeløsninger/renoveringer i Ådalen?

                            Uden på nogen måde at være ekspert på området tvivler jeg dog på at det er nok. Hvis OB på længere sigt skal kunne konkurrere med de andre på dagens professionelle fodbold/talent-marked skal der virkelig ske noget på det område. Selvom det på mange måder er fedt, at profferne træner side om side med amatørerne i Ådalen tvivler jeg på det er holdbart i længden. Pladsen er trang og synes ofte man har hørt om problemer med den fugtige jord.

                            Comment


                              Tipsbladets liste over klubbernes budgetter fra i fredags (5/2-16). Kan ikke se den har været postet endnu:

                              FCK 120-130
                              Brøndby 85-95
                              FC Midtjylland 66-75
                              FC Nordsjælland 35-40
                              AGF 35-40
                              Esbjerg 30-35
                              Randers FC 30-35
                              OB 30-35
                              AaB 25-30
                              Sønderjydske 19-21
                              Viborg 18-19
                              Hobro 10-12


                              Det undrer mig lidt, at vi er rykket under FCN og AGF, og at Esbjerg og Randers er helt på omgangshøjde.
                              Jeg tænker, at Izunna må have været en ønskespiller for Kent, og at vi har brugt en pæn del af råderummet på ham. Derfor var der ikke så meget at skyde med til at forstærke bredden i angrebet, som jeg havde ønsket, eller til at hente en keeper mere, som en del andre har ønsket.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Tipsbladets liste over klubbernes budgetter fra i fredags (5/2-16). Kan ikke se den har været postet endnu:

                                FCK 120-130
                                Brøndby 85-95
                                FC Midtjylland 66-75
                                FC Nordsjælland 35-40
                                AGF 35-40
                                Esbjerg 30-35
                                Randers FC 30-35
                                OB 30-35
                                AaB 25-30
                                Sønderjydske 19-21
                                Viborg 18-19
                                Hobro 10-12


                                Det undrer mig lidt, at vi er rykket under FCN og AGF, og at Esbjerg og Randers er helt på omgangshøjde.
                                Jeg tænker, at Izunna må have været en ønskespiller for Kent, og at vi har brugt en pæn del af råderummet på ham. Derfor var der ikke så meget at skyde med til at forstærke bredden i angrebet, som jeg havde ønsket, eller til at hente en keeper mere, som en del andre har ønsket.
                                pænt skræmmende. Og deprimerende...

                                Comment

                                Working...
                                X