Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Fedt alligevel at vi har 3. & 4. mest sete kamp
    Romerne tog også i Colleseum for at se gladiatorerne blive slagtet ��
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Romerne tog også i Colleseum for at se gladiatorerne blive slagtet ��
      Så gik de forgæves i de 2 kampe ;-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        NA mener at vi nu har råd til ny back. Det og mange andre journalistiske lækkerier

        http://www.fyens.dk/sport/Raad-til-n...rtikel/2802818

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          NA mener at vi nu har råd til ny back. Det og mange andre journalistiske lækkerier

          http://www.fyens.dk/sport/Raad-til-n...rtikel/2802818
          Hamrende flot analyse: vi sprang et par pladser op pga en uventet stor sejr på det fede tidspunkt; altså er der penge. Det er ren shopping-logik: historien nævner ikke med et ord, hvad OB har budgetteret med af indtægter. Hvis budgettet i virkeligheden var sat efter en 4.plads, så kunne det være, at der rent faktisk skulle spares. "Pengene fra salg af Høegh og Kasper Larsen blev i lommen". OK, Fyens Stiftstidende: hvis I kender OBs indtægter og udgifter i løbet af transferperioden, herunder den samlede udgift på nye kontrakter og evt. afskrivninger på spillere, hvis kontrakter er ved at løbe ud; så skal I skrive historien. Ellers bliver det en utroligt billig påstand.
          Derefter konkluderer vismanden, at midtbane-spilleren Razak må være løsning på vores venstre back-problem. I en lille sidebemærkning forstår vi, at OB måske også kunne have behov i midterforsvaret. Det kunne Razak sikkert også dække. Han har jo været i Manchester City. Jeg er stum af beundring. Jeg forstår stadig ikke helt, hvordan man automatisk bliver venstre back simpelthen bare ved at være på kontrakt i Manchester City, men jeg har heller ikke Fyens indsigt i fodbold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Hamrende flot analyse: vi sprang et par pladser op pga en uventet stor sejr på det fede tidspunkt; altså er der penge. Det er ren shopping-logik: historien nævner ikke med et ord, hvad OB har budgetteret med af indtægter. Hvis budgettet i virkeligheden var sat efter en 4.plads, så kunne det være, at der rent faktisk skulle spares. "Pengene fra salg af Høegh og Kasper Larsen blev i lommen". OK, Fyens Stiftstidende: hvis I kender OBs indtægter og udgifter i løbet af transferperioden, herunder den samlede udgift på nye kontrakter og evt. afskrivninger på spillere, hvis kontrakter er ved at løbe ud; så skal I skrive historien. Ellers bliver det en utroligt billig påstand.
            Derefter konkluderer vismanden, at midtbane-spilleren Razak må være løsning på vores venstre back-problem. I en lille sidebemærkning forstår vi, at OB måske også kunne have behov i midterforsvaret. Det kunne Razak sikkert også dække. Han har jo været i Manchester City. Jeg er stum af beundring. Jeg forstår stadig ikke helt, hvordan man automatisk bliver venstre back simpelthen bare ved at være på kontrakt i Manchester City, men jeg har heller ikke Fyens indsigt i fodbold.
            Hvis der er budgetteret efter målsætningen, der er "en solid midterplacering", har vi ikke det store at rutte med ekstra, når vi lige nu ligger på den mest solidt midter-agtige midterplacering man kan forestille sig

            De der "ekstra" 900.000 de fabler om, fatter jeg ikke hvor de har fra? Jeg tvivler kraftigt på, at budgettet er lagt efter vores placering runden inden tv-pengene blev uddelt, i hvert fald.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              NA mener at vi nu har råd til ny back. Det og mange andre journalistiske lækkerier

              http://www.fyens.dk/sport/Raad-til-n...rtikel/2802818
              For det første: en back?! Ja vi kan sagtens styrkes der men at nævne back pladsen før det centrale forsvar giver i min optik Ingen mening.
              dernæst hvis de 900k skulle være afgørende for om man henter en kvalitetsspiller eller ej så forstår jeg virkeligt ikke man ikke bare hentede i sommers da der jo kom en del penge i kassen via salg - og med et styrket forsvar ville de 900k eller måske endda mere da lettere komme i hus.
              nej det er fint med den 6. Plads og lidt flere penge i kassen men tvivler ret meget på at det beløb isoleret set får nogen betydning for om der hentes flere folk ind

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                For det første: en back?! Ja vi kan sagtens styrkes der men at nævne back pladsen før det centrale forsvar giver i min optik Ingen mening.
                dernæst hvis de 900k skulle være afgørende for om man henter en kvalitetsspiller eller ej så forstår jeg virkeligt ikke man ikke bare hentede i sommers da der jo kom en del penge i kassen via salg - og med et styrket forsvar ville de 900k eller måske endda mere da lettere komme i hus.
                nej det er fint med den 6. Plads og lidt flere penge i kassen men tvivler ret meget på at det beløb isoleret set får nogen betydning for om der hentes flere folk ind
                Det tror jeg heller ikke. Er jo faktisk muligt at der er budgetteret med den 6.plads og pengene var forventet..
                Men derfor ville jeg nu gerne have den klasseforsvarer alligevel

                Comment


                  I læser da artiklen som fanden læser bibelen. Det er jo bare et eksempel...... der vil under alle omstændigheder nok komme tilgang til vinter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    I læser da artiklen som fanden læser bibelen. Det er jo bare et eksempel...... der vil under alle omstændigheder nok komme tilgang til vinter.
                    Hvis Matti forlænges og evt Razak signes skal der nok noget ud før der tages noget ind mon ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      I læser da artiklen som fanden læser bibelen. Det er jo bare et eksempel...... der vil under alle omstændigheder nok komme tilgang til vinter.
                      Citat: "Da OB sejrede overraskende stort i Farum, betød det en kraftig stigning i de tv-penge, som i forvejen er pænt øget de seneste par år. OB strøg fra 900.000 kroner til 1,8 millioner, og det giver plads i budgettet til eksempelvis en ny back."
                      Jeg synes egentlig, jeg læser, hvad der står her. Sejr i Farum = "kraftig stigning i tv-penge". Hvis der er budgetteret med en 6.plads, så er der jo ingen 'stigning' i forhold til OBs egne forventninger. Derimod havde det været skuffende med en 9.plads og det kunne i en normal virksomhed betyde besparelser pga. mindre indtægter, end man har regnet med. Det andet er ren shopping-logik á la: hun: "Hej skat, det var så fedt! De støvler jeg lige har købt var sat ned fra 1200,- til 800,-. Vi har lige sparet 400,- - skal vi ikke ud at spise for dem?" Han: "øehm, det lyder hyggeligt, men vi er altså i overtræk i forvejen". Hun: "Aj, du forstår bare ikke noget: jeg har jo lige sparet 400 kr!".

                      Comment


                        Hvis den trup størrelse de mener er endeligt, så har du nok ret ja.

                        Men håber nu alligevel der kommer noget ind.
                        For min skyld må de godt smide Azer, Diarra og Kryger videre i systemet.
                        Og gerne Mikkel, hvis man er fast besluttet på at Ari skal spille den back.

                        De har jo alle 3 udløb til sommer, og de kunne fint sendes videre med det samme.

                        Og så få en forsvarer ind eller to, og så vil det faktisk ikke være så skidt endda.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Citat: "Da OB sejrede overraskende stort i Farum, betød det en kraftig stigning i de tv-penge, som i forvejen er pænt øget de seneste par år. OB strøg fra 900.000 kroner til 1,8 millioner, og det giver plads i budgettet til eksempelvis en ny back."
                          Jeg synes egentlig, jeg læser, hvad der står her. Sejr i Farum = "kraftig stigning i tv-penge". Hvis der er budgetteret med en 6.plads, så er der jo ingen 'stigning' i forhold til OBs egne forventninger. Derimod havde det været skuffende med en 9.plads og det kunne i en normal virksomhed betyde besparelser pga. mindre indtægter, end man har regnet med. Det andet er ren shopping-logik á la: hun: "Hej skat, det var så fedt! De støvler jeg lige har købt var sat ned fra 1200,- til 800,-. Vi har lige sparet 400,- - skal vi ikke ud at spise for dem?" Han: "øehm, det lyder hyggeligt, men vi er altså i overtræk i forvejen". Hun: "Aj, du forstår bare ikke noget: jeg har jo lige sparet 400 kr!".


                          Det er tæt på jeg har haft lign samtale med min kone da hun var yngre. No kidding

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Hvis den trup størrelse de mener er endeligt, så har du nok ret ja.

                            Men håber nu alligevel der kommer noget ind.
                            For min skyld må de godt smide Azer, Diarra og Kryger videre i systemet.
                            Og gerne Mikkel, hvis man er fast besluttet på at Ari skal spille den back.

                            De har jo alle 3 udløb til sommer, og de kunne fint sendes videre med det samme.

                            Og så få en forsvarer ind eller to, og så vil det faktisk ikke være så skidt endda.
                            Lyder fint ja. Men JBL er vel tættere på afgang end Kirke er..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lyder fint ja. Men JBL er vel tættere på afgang end Kirke er..
                              Ja, det er han muligvis, hvis ikke har er igang med at bygge en god form op nu her.

                              Jeg har ikke afskrevet ham endnu, han er også 4 år yngre jo.
                              Det giver vel et større potentiale end ved Kirke?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Ja, det er han muligvis, hvis ikke har er igang med at bygge en god form op nu her.

                                Jeg har ikke afskrevet ham endnu, han er også 4 år yngre jo.
                                Det giver vel et større potentiale end ved Kirke?
                                Måske. Men han ligner mere og mere en der ikke har fysikken og der må simpelthen være en grund til at nu 3 trænere konstant undlader ham fra truppen konstant...

                                Comment

                                Working...
                                X