Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægKonteksten for den her økonomidebat, og mit indspark med artiklen, var Max's teori om, at vi ikke havde fundet en forsvarsspiller, fordi kassen var tom. Artiklen indikerer, at der er blevet lovet midler i et vist omfang, ikke ubegrænset naturligvis, men formentlig nok til, at løse en meget kritisk forsvarssituaiton. Det var mest af alt ment som et forsøg på, at falsificere "tom kasse" teorien, for mener ikke, den er særligt godt underbygget.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg siger ikke at kassen er tom... Jeg siger at jeg ikke er sikker på at JH har fået lov at bruge flere penge nu og her. Der er forskel...
Mvh
MaxHH817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis der er lukke i for handler , hvordan mener du så JH har prioriteret , og hvad mener du om kontrakten til Matti set ift forsvaret ?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er 99,99% sikker på at der er penge til en forsvarsspiller. Men man vælger ikke at gøre noget alligevel..
Hvilket vel er det værste scenarie af dem alle
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet er også min fornemmelse... Om det så er fordi sportschefen ikke KAN finde en eneste spiller, selv en dårlig en af slagsen, fordi han har fået ordre på at lade være, eller fordi sportschefen og/eller træneren mener truppen er fin, er så op til ens temperament...
Mvh
MaxHH
Men som træner vil man vel altid gerne have så stærk trup at arbejde med som mulig.. Så tror ikke den ligger hos KN..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægDet er også min fornemmelse... Om det så er fordi sportschefen ikke KAN finde en eneste spiller, selv en dårlig en af slagsen, fordi han har fået ordre på at lade være, eller fordi sportschefen og/eller træneren mener truppen er fin, er så op til ens temperament...
Mvh
MaxHH
JH kan ikke finde en eneste. Nej på trods af min tiltro til ham ikke er den største så nægter jeg simpelthen at tro på han ikke kunne finde en forsvarsspiller hvis han skulle. Det må og kan ikke være grunden.
Ordre til at lade være....ja det er da muligt - men jo håbløst af ledelsen at noget sådant ikke er meldt ud i god tid så JH ikke rendte rundt og brugte alle sine lommepenge på angribere.
Truppen er fin.......det er jo bare en skræmmende tanke hvis det er tilfældet.
Bottom line; Jeg kan slet ikke fatte hvad der foregår - for jeg kan heller ikke forestille mig der ikke skulle være penge til en forsvarer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet værste er så at ingen af de muligheder virker særligt gennemtænkte og eller betryggende;
JH kan ikke finde en eneste. Nej på trods af min tiltro til ham ikke er den største så nægter jeg simpelthen at tro på han ikke kunne finde en forsvarsspiller hvis han skulle. Det må og kan ikke være grunden.
Ordre til at lade være....ja det er da muligt - men jo håbløst af ledelsen at noget sådant ikke er meldt ud i god tid så JH ikke rendte rundt og brugte alle sine lommepenge på angribere.
Bottom line; Jeg kan slet ikke fatte hvad der foregår - for jeg kan heller ikke forestille mig der ikke skulle være penge til en forsvarerDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet værste er så at ingen af de muligheder virker særligt gennemtænkte og eller betryggende;
Bottom line; Jeg kan slet ikke fatte hvad der foregår - for jeg kan heller ikke forestille mig der ikke skulle være penge til en forsvarer
Mvh
MaxHH
Comment
Comment