Oprindeligt indsendt af MaxHH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægSelvfølgelig gør han det. Men det er ikke det samme som at ALT hvad vores sportsdirektør så gør eller ikke gør, kan eller absolut SKAL forklares ud fra det. Bilder mig selv ind, at selv Thorborg kan se, der er mangler i vores trup. Og at selv han kan se, hvad der sker, hvis man fylder et hold op med 1. Divisionsspillere. Og skulle jeg da mene, han ved et par ting eller to om management og strategier, samt risiko beregninger.
Der går lidt "sport" i at downplaye Jesper Hansens rolle ved at minde alle om, at onkel Thorborg Von And står i kulissen og tæller og vender hver en øre i sin pengetank...
MvH ChrisOB
Ikke at der er forkert i dette. Bestemt ikke. Dejligt for moralen i et firma.. Sådan skal det være..
Men der skulle have været et OVERFLOD af musik/underholdning samt andre ting(ca 100 private inviterede mm) der gjorde at mange tænkte "Det må sgu gå meget godt hvis man har råd til alt dette"... Har hørt fra nogle at det virkede overdimensioneret og alt for "se hvad jeg har råd til".. Specielt så kort efter at man har været igennem så kraftige sparerunder og mange fyrede kollegaer..
Og igen. Ikke noget forkert i dette. Og ved godt det nok er 2 forskellige firmaer under Thorborg. Meeen tror nu at samlet set går det meget godt for Thorborg von AndLast edited by fmprOB; 19-09-2015, 07:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægMen så har han da også fejlet big time ved at hente 3 angribere. Ikke at vi ikke har savnet dem. For det har vi. Men har der været så stram styring på så mener jeg han skulle have nøjes med to signe en forsvarspiller og så evt lade TM blive i Odense. Dårlig trup sammensætning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa den er i total ubalance. Men er nu meget glad for vores angribereBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægja hvem er ikke det, specielt nu hvor Fester ikke er klar til VFF. Det er uden tvivl en vanskelig balancekunst for JH i disse år
Man kunne vel sige det samme om/til ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJH udtalte for et stykke tid siden at bare fordi man ikke har et topbudget er det ikke forbudt at overpræstere..
Man kunne vel sige det samme om/til hamBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa den er i total ubalance. Men er nu meget glad for vores angribere
Så isoleret set skal JH ikke høre noget for det - andet end han har gjort det godt.
- problemet opstår hvis vi leger den leg at JH havde et begrænset budget at bruge, herefter sælger han ikke en men to midtstoppere, bringer ingen erstatning ind men henter istedet hele tre angribere.....det er et spørgsmål om balance.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægDET er jeg også - rart at vi langt om længe har noget der bare minder om et kompetent angreb.
Så isoleret set skal JH ikke høre noget for det - andet end han har gjort det godt.
- problemet opstår hvis vi leger den leg at JH havde et begrænset budget at bruge, herefter sælger han ikke en men to midtstoppere, bringer ingen erstatning ind men henter istedet hele tre angribere.....det er et spørgsmål om balance.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...
Mvh
MaxHHTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg leder bare efter forklaringer... da jeg ikke helt køber "JH er inkompetent"-tesen. Jeg KAN købe "JH er ikke den rette til at føre OB til toppen"-tesen, for der er forskel på ledere, og nogen egner sig til specifikke opgaver, og kun dem, mens andre er mere all-round funderede. Men at JH ikke kan finde en enkelt forsvarsspiller OVERHOVEDET, selv en dårlig forsvarsspiller, den køber jeg ikke. Det hænger ikke sammen rent logisk. Men hvis han får at vide af bestyrelsen at der er lukket for indkøb, så har han jo ikke andre valg end at gå ud og fortælle hvor tilfreds han er med truppen... selvom vi alle kan se at det må være svært for ham at holde masken imens...
Mvh
MaxHH
Han har ikke netværket, scouting-evnerne og den nødvendige gennemslagskraft overfor bestyrelsen. Han er overmatchet ift. operation "OB tilbage til toppen". Det er mit skudsmål, og det er ret hårdt, og jeg har ikke meget substans at bygge det på, udover fornemmelse/bearbejdning af diverse indtryk, og jeg håber da inderligt, at det er en totalt fejlagtig føle føle vurdering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTror ikke på at kassen bare lige pludselig er lukket i, og så står JH der og blomstrer... Hvor skulle logikken være i at gøre det på den måde..? Det ville da være dybt useriøst...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægI min optik, er der ikke forskel på de to udsagn? At han er inkompetent til en opgave, betyder jo ikke, at manden er inkompetent til en anden. Det er måske en mere diplomatisk måde at udtrykke det på, men reelt dækker udsagnene det samme.
Han har ikke netværket, scouting-evnerne og den nødvendige gennemslagskraft overfor bestyrelsen. Han er overmatchet ift. operation "OB tilbage til toppen". Det er mit skudsmål, og det er ret hårdt, og jeg har ikke meget substans at bygge det på, udover fornemmelse/bearbejdning af diverse indtryk, og jeg håber da inderligt, at det er en totalt fejlagtig føle føle vurdering.
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHvad ved jeg... Bestyrelsen gerne vil præsentere sorte tal for en gangs skyld, for at lokke yderligere investorer med til at betale for gildet? At der er andre huller i organisationen der skal dækkes, og fodboldafdelingen skal give sin del til det? At Thorbjørn ER tilfreds med truppen, og derfor har valgt at klappe kassen i, selvom JH og Kent gerne ville have yderligere spillere? Jeg aner det ikke...
Mvh
MaxHH
Det er jo bare tåbelig ledelse - håber og tror ikke det er så galt fat....
Comment
Comment