Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Står det til troende har man stadig et top6 budget og dobbelt så meget som nr. syv og otte ..

    Det er bare ikke godt nok ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Står det til troende har man stadig et top6 budget og dobbelt så meget som nr. syv og otte ..

      Det er bare ikke godt nok ..
      Vildt vi ikke får mere for pengene. Dobbelt så stort budget som Viborg og Randers. Hvad i alverden foregår der siden holdet ikke leverer til par.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Vildt vi ikke får mere for pengene. Dobbelt så stort budget som Viborg og Randers. Hvad i alverden foregår der siden holdet ikke leverer til par.
        Vi leverer jo til par (godt og vel) på udebane. Så det er jo nærliggende at mistænke træningsanlægget som en væsentlig faktor . SK har jo sagt at ofte er intensiteten på træningerne ned på 50-60 %

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Vi leverer jo til par (godt og vel) på udebane. Så det er jo nærliggende at mistænke træningsanlægget som en væsentlig faktor . SK har jo sagt at ofte er intensiteten på træningerne ned på 50-60 %
          Læste godt de udtalelser. Men den kritik må han rette til Bjørn og Thorborg.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Læste godt de udtalelser. Men den kritik må han rette til Bjørn og Thorborg.
            Det har skiftende trænere og sportschefer givetvis også gjort. Jeg svarede blot på et spørgsmål hvad der mon foregår siden der ikke leveres i fht. budgettet.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Vi leverer jo til par (godt og vel) på udebane. Så det er jo nærliggende at mistænke træningsanlægget som en væsentlig faktor . SK har jo sagt at ofte er intensiteten på træningerne ned på 50-60 %
              Det er noget mere nærliggende at mistænke dårlig ledelse, dårlige ansættelser, dårligt trænerarbejde og dårlige trupsammensætning. Men det er klart, det andet er mere belejligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Det er noget mere nærliggende at mistænke dårlig ledelse, dårlige ansættelser, dårligt trænerarbejde og dårlige trupsammensætning. Men det er klart, det andet er mere belejligt.
                Det dårlige trænerarbejde slår så ikke gennem når de er på udebane .. måske er de tilbudte lokale forhold bare så nært liggende at du har svært ved at se skoven for bare træer. Iøvrigt skriver jeg også at anlægget kan være en væsentlig faktor og det udelukker jo bestemt ikke at der er begået fejl på ledelsesniveau, på trænerbænken og på banen i kampens hede. Det er jo ofte sådan at det ikke bare er en ting der går galt, men ofte summen af flere ting når ting går så galt som det er gjort for OB de seneste sæsoner

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lubberne-point

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Det er sgu lidt skræmmende, dog uden at være overraskende, at vi bruger hhv dobbelt og tre gange så meget, som de klubber vi kan tillade at måle os med.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Det er sgu lidt skræmmende, dog uden at være overraskende, at vi bruger hhv dobbelt og tre gange så meget, som de klubber vi kan tillade at måle os med.
                      Bliver interessant om bedre baneforhold kan rykke på det. Om Krogh kan rykke på det. Eller vi simpelthen bare rekrutterer spillere for dårligt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det er sgu lidt skræmmende, dog uden at være overraskende, at vi bruger hhv dobbelt og tre gange så meget, som de klubber vi kan tillade at måle os med.
                        Efter 3p igår ser det dog lidt bedre ud. 3 mill pr point.. Men jeg godkender præmissen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                          Bliver interessant om bedre baneforhold kan rykke på det. Om Krogh kan rykke på det. Eller vi simpelthen bare rekrutterer spillere for dårligt.
                          Vi rekrutterer for dårligt. Det kan der ikke være nogen tvivl om.

                          Jeg synes, at det her vindue har været et skridt i den rigtige retning. Rettidig omhu og ingen lottokuponer købt med ren tanke på hurtig gevinst.

                          Sommeren bliver spændende at følge - SK pointerer bastant, at der skal styr på strategien, og jeg ser frem til de konkrete handlinger.

                          Små 15 år med ~ 8-pladser. Det er ved at være nu eller aldrig for ledelsen/ejerskabet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Vi rekrutterer for dårligt. Det kan der ikke være nogen tvivl om.

                            Jeg synes, at det her vindue har været et skridt i den rigtige retning. Rettidig omhu og ingen lottokuponer købt med ren tanke på hurtig gevinst.

                            Sommeren bliver spændende at følge - SK pointerer bastant, at der skal styr på strategien, og jeg ser frem til de konkrete handlinger.

                            Små 15 år med ~ 8-pladser. Det er ved at være nu eller aldrig for ledelsen/ejerskabet.
                            Eller hvad?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Eller hvad?
                              Netop... eller hvad

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Vi rekrutterer for dårligt. Det kan der ikke være nogen tvivl om.

                                Jeg synes, at det her vindue har været et skridt i den rigtige retning. Rettidig omhu og ingen lottokuponer købt med ren tanke på hurtig gevinst.

                                Sommeren bliver spændende at følge - SK pointerer bastant, at der skal styr på strategien, og jeg ser frem til de konkrete handlinger.

                                Små 15 år med ~ 8-pladser. Det er ved at være nu eller aldrig for ledelsen/ejerskabet.
                                af hvad jeg tælle så hentede man 11 spillere sidste sommer;

                                Owusu
                                Helander
                                Köhler
                                Trybull
                                Don D
                                Rami

                                de 6 vil jeg mene har været gode signings. Eneste lille "men" er for mig at man først hentede helander og trybull sent

                                Selvén
                                Mouritsen

                                de 2 er i min bog hverken eller. Selvén en ung spiller med noget potentiale (der blev brugt for meget i efteråret) og Mouritsen, selv om jeg ikke er helt enig i det - så blev han jo hentet som backup, for at han ikke skulle "stå i vejen" for Aske. Og det lever han vel for så vidt op til.

                                Saulï
                                Tyler
                                Buya

                                de 3 var klare fejlcast...

                                6/11 = over 50% hitrate - jo den måtte gerne være lidt højere men tror bare ikke du kommer ret meget højere op.

                                Comment

                                Working...
                                X