Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.fyens.dk/businessfyn/Efte...rtikel/2647755

    Comment


      Yeps, havde smidt linket ind i en anden tråd, da jeg ikke kunne finde den her tråd.

      Comment


        Gætter på at Niels Thorborg igen har haft pengepungen fremme

        Comment


          Pengene kommer jo på et tidspunkt for endnu en ny begyndelse i OB og falder jo meget godt i hak med at JH i sommers sagde at der fra sommeren 15 igen bliver råderum til at købe ind i OB. Med de mange kontraktudløb vi har, samt Emil og Falk der står klar til at blive solgt, så bliver der behov for et solidt fundament til at give Kent og JH gunstige betingelser for at bringe OB tilbage i toppen

          Comment


            95 mio er satme mange penge. Nogen der ved, hvordan OCC og JVC kører for tiden? Er det fodbolden, der trækker selskabet ned alene, eller er knas over hele linjen?

            Comment


              Hvis man har bare et gram fornuft, investerer man nogle af pengene i en udbygning af ungdomsfaciliteterne. Både FCK, BIF, AAB, FCN og FCM har oprustet kraftigt på ungdomsudviklingen i de senere år, og vi kan ikke bare blive ved med at forvente at unge Fynboer automatisk spiller i OB, hvis vores ungdomstilbud halter kraftigt efter de andre klubber i Suppen'.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Hvis man har bare et gram fornuft, investerer man nogle af pengene i en udbygning af ungdomsfaciliteterne. Både FCK, BIF, AAB, FCN og FCM har oprustet kraftigt på ungdomsudviklingen i de senere år, og vi kan ikke bare blive ved med at forvente at unge Fynboer automatisk spiller i OB, hvis vores ungdomstilbud halter kraftigt efter de andre klubber i Suppen'.
                det er jeg fuldstændig enig i, vi har læst et par gange at fynske talenter fravælger OB p.gr.a. "pakken". Det er sikkert p.gr.a. de fysiske rammer som de skal udvikle talentet i ikke er tidssvarende i fht. de førende klubber.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Ikke kun pga. talenter, men pga. hele prof afdelingen bør vi opgradere faciliteterne. Set i bakspejlet burde det nok være gjort for flere år siden i de gode tider

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Ikke kun pga. talenter, men pga. hele prof afdelingen bør vi opgradere faciliteterne. Set i bakspejlet burde det nok være gjort for flere år siden i de gode tider
                    Altså så vidt jeg husker, så snakkede man allerede om det i Lars Olsen tiden..

                    Comment


                      Jeg forstår simpelthen heller ikke, at vi ikke har vores eget styrkecenter til vores spillere. Der har været talt om det længe, men det er aldrig blevet til noget, hvorfor ved jeg ikke? Jeg har altid anset den del som værende amatør-agtig, at vores spillere skal rende rundt nede i OBBC og træne med "almindelige" mennesker. Det er super fedt at man kan rende ind i dem nede i OBBC, men som professionel fodboldklub, burde der jo nok være nogle faciliteter til vores spillere, hvor de kan være sig selv og kan træne i fred og ro.

                      Hvor meget kan det koste? Det er sku lige før at man burde lave en indsamling til kampene, så de kan få deres eget sted og træne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg forstår simpelthen heller ikke, at vi ikke har vores eget styrkecenter til vores spillere. Der har været talt om det længe, men det er aldrig blevet til noget, hvorfor ved jeg ikke? Jeg har altid anset den del som værende amatør-agtig, at vores spillere skal rende rundt nede i OBBC og træne med "almindelige" mennesker. Det er super fedt at man kan rende ind i dem nede i OBBC, men som professionel fodboldklub, burde der jo nok være nogle faciliteter til vores spillere, hvor de kan være sig selv og kan træne i fred og ro.

                        Hvor meget kan det koste? Det er sku lige før at man burde lave en indsamling til kampene, så de kan få deres eget sted og træne.
                        jeg er helt helt enig. Mon ikke mere det har noget med M2 at gøre end finanser

                        Comment


                          Du har helt ret, det er nok ikke den økonomiske del som gør, at de ikke har deres eget sted at træne. Hvor skulle det ligge.. Ville der være plads i ådalen til en udvidelse? Lur mig ikke om at ledelsen i OB også ser det som en glimrende chance for på nuværende tidspunkt, at spillerne kommer lidt ud og reklamere for OB som brand.. `?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg forstår simpelthen heller ikke, at vi ikke har vores eget styrkecenter til vores spillere. Der har været talt om det længe, men det er aldrig blevet til noget, hvorfor ved jeg ikke? Jeg har altid anset den del som værende amatør-agtig, at vores spillere skal rende rundt nede i OBBC og træne med "almindelige" mennesker. Det er super fedt at man kan rende ind i dem nede i OBBC, men som professionel fodboldklub, burde der jo nok være nogle faciliteter til vores spillere, hvor de kan være sig selv og kan træne i fred og ro.

                            Hvor meget kan det koste? Det er sku lige før at man burde lave en indsamling til kampene, så de kan få deres eget sted og træne.
                            Ådalen er fredet og, trods min kærlighed til klubben, noget gammelt lort og det sætter mange grænser for hvad klubben må og kan. Det er formodentlig grunden til at klubben aldrig har fået gjort noget ved eksempelvis styrketræningens muligheder internt i klubben etc. Der var en del snakken i krogene, lige inden finanskrisen, at man ville have profferne væk fra Ådalen, men nu er den økonomiske virkelighed en anden, så jeg tror ikke at det er det der lige står først for nu.

                            Der er mange ting jeg kunne ønske mig bedre for klubben, men pt tror jeg bare at det gælder om at accepterer tingenes tilstand og køre på devisen om at der er så hyggeligt her på Fyn
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Ådalen er fredet og, trods min kærlighed til klubben, noget gammelt lort og det sætter mange grænser for hvad klubben må og kan. Det er formodentlig grunden til at klubben aldrig har fået gjort noget ved eksempelvis styrketræningens muligheder internt i klubben etc. Der var en del snakken i krogene, lige inden finanskrisen, at man ville have profferne væk fra Ådalen, men nu er den økonomiske virkelighed en anden, så jeg tror ikke at det er det der lige står først for nu.

                              Der er mange ting jeg kunne ønske mig bedre for klubben, men pt tror jeg bare at det gælder om at accepterer tingenes tilstand og køre på devisen om at der er så hyggeligt her på Fyn
                              Var det ikke også JH der sagde i en artikel op til jul (kan være efter) at det ikke væk tilfredsstillende at ungdomsholdene oftest skulle træne på Dyreskue pladsen eller på skoler i området, fordi Ådalens baner ikke kunne holde til alt den træning der er på banerne om vinteren?

                              Hvis, og det håber jeg da kommer til at ske, midlerne kommer, vil det klart være at foretrække at dele OB op, så man kan give profferne de bedste forhold (det der hører til hvis man vil ligge i toppen) der er mulige. Og hvis stedet omkring Ådalen ikke er stort nok må man jo finde et andet sted til denne del. For at give ungdommen Ådalen, så de unge mærker hyggen omkring Ådalen inden de så bliver proffer og kommer derhen hvor profferne bruger deres tid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Var det ikke også JH der sagde i en artikel op til jul (kan være efter) at det ikke væk tilfredsstillende at ungdomsholdene oftest skulle træne på Dyreskue pladsen eller på skoler i området, fordi Ådalens baner ikke kunne holde til alt den træning der er på banerne om vinteren?

                                Hvis, og det håber jeg da kommer til at ske, midlerne kommer, vil det klart være at foretrække at dele OB op, så man kan give profferne de bedste forhold (det der hører til hvis man vil ligge i toppen) der er mulige. Og hvis stedet omkring Ådalen ikke er stort nok må man jo finde et andet sted til denne del. For at give ungdommen Ådalen, så de unge mærker hyggen omkring Ådalen inden de så bliver proffer og kommer derhen hvor profferne bruger deres tid.
                                ������

                                Comment

                                Working...
                                X