Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Han tog enorme skridt i OB, og mod slutningen af hans tid her vil jeg gerne vove den påstand, at der var meget meget få OB-fans, i hvert fald herinde, der ikke mente, han var god nok."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Han tog enorme skridt i OB, og mod slutningen af hans tid her vil jeg gerne vove den påstand, at der var meget meget få OB-fans, i hvert fald herinde, der ikke mente, han var god nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Han blev vigtig, og det tror jeg de fleste mente. Han startede som løbemaskine med udviklede sig. Det eneste det manglede var mål og et større beløb da han blev solgt.
Hvis dette passer samt 10-15 % i videresalgsklausul kan det jo vise sig at at have været en fantastisk case
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tja, nu husker det lidt at efter nederlag gik det ret ofte også over ham. For mig var han vores bedste pressspiller som var en trussel for modstandere pga den enorme arbejdsraseri og udfordringsvilje i én mod én. Der manglede kun slutproduktet og kynisme at score. Men han skabte meget plads for medspillere og gjorde de bedre. Især Kløve profiterede meget. Som makker af Casper havde Kløve vel sin bedste tid i OB.
Comment
-
I starten var der uden tvivl meget frustration over ham, og der har da sikkert været nogle, der af vane er blevet ved med at have ham som syndebuk. Men husker bestemt at han blev lidt af en fanfavorit i hans sidste sæson, hvor hans fandenivoldskhed rent faktisk blev kombineret med slutprodukt i form af mål, assist og generelt højere teknisk niveau. Det var jo også den bedste sæson vi har haft i ti år, så der var lidt færre nederlag at skulle finde en syndebuk for ;) Og der er ingen tvivl om at han var uhyggeligt vigtig for vores spil under JM. At han aldrig blev erstattet sf en lignende type er i mine øjne den måske vigtigste grund til at det gik ned ad balle for JM i OB derefter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, de er vi meget enig. Han var i hvert fald en af vores rigtig succesfulde transfers og den manglende erstatning kostede sportslig.meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Af hvad jeg har hørt var Opondo tænkt som den direkte 1:1 erstatning for C. Nielsen. Deri ligger også noget af grunden til Opondo’s mislykkede ophold - endnu en svært fejlcastet spiller der slet ikke passede til den rolle som han var tænkt til."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er ikke 100% sikker. Men de 4-5 mill man hørte om dengang skulle vidst ikke passe. Det var nærmere 8-10 mill er der nogen ved musikken der mener at vide..
Hvis dette passer samt 10-15 % i videresalgsklausul kan det jo vise sig at at have været en fantastisk case
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Har lige hørt Per Ruud udtale at en gennemsnitlig dansk 1. div. klub koster ca. 1 mio. euro (i forbindelse med salget af HB Køge til nogle amerikanere). Mon ikke FC Amager kan samles op og så kan man sende talenterne på græs på et ok niveau Et greb i lommen for NT"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægEr der nogen herinde som ved hvornår OSE præsenterer deres regnskab for 2021? Hvad er forventningerne?
Comment
-
Kommer normalt først en til to uger inde i april …
https://datacvr.virk.dk/enhed/virkso...ndex=0&size=10
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKommer normalt først en til to uger inde i april …
https://datacvr.virk.dk/enhed/virkso...ndex=0&size=10
Comment
Comment