Stort Tillykke til Greve som spiller bedst som Kant i en 4-4-2 opstilling, og desværre ikke passer ind hos os, i et andet system.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Ja eller rykker ned næste sæson fordi de ikke kan finde ud af at spille EC + superliga
der sker sandsynligvis udskiftninger i større stil hos FCM, Bif, GF, FCN.
Kan AaB finde noget stabilitet og holde på LA.
Ligaen bliver samlet set nok lidt dårligere næste sæson, så med god indstilling “også mod bundhold”, så kan vi få en pæn placering.
Comment
-
Vil anbefale folk at høre SFÅ’s podcast #SFÅ Udefra: Fokus på ejerskab i dansk fodbold og Niels Thorborgs OB.
Rigtig mange gode kommentarer og for og imod danske vs udenlandsk ejerskab samt hvorfor og hvorfor NT ikke bare skal firdoble spillerbudgettet (og hvad der sker hvis han ikke gør det)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Så kom der endelig - efter mange års venten - lige et konkret tal på budgetterne fra 'de glade dage'. I Mediano-podcasten siger Enrico lidt henkastet, at han kom ind til budgetter 'omkring de 100 millioner' i 2009,10 og 11. Han sætter også en smule tal på nedskæringerne: 55 medarbejdere i koncernen, 9 i OB. Og ca. en halvering af budgetterne i årene efter '11.
Det er dælme volsomt. Det har været 100% krisestyring, intet andet. Enrico fortsætter i podcasten med at slå 'bæredygtig forretning' som sit primære mål. Det tror da pokker; pengene fossede jo ud af kassen i en mængde, som aldrig rigtigt blev synlig for offentligheden.
Min pointe er, at 'de glade år' kom med en gigant-regning, som stadigvæk trækker spor. De var satme dyre, de der sølvmedaljer. Også for den sportlige sektor. Og den dyreste regning har måske været en ledelse, som den dag i dag er mest optaget af økonomi. Samtidigt er det interessant, at Enrido bekræfter 'løbende interesse for OB' fra investorer - det bekræfter noget, jeg selv har hørt fra anden side; nemlig at Thorborg har afvist adskillige udenlandske bud på at købe sig ind i klubben. På trods af det er 'døren ikke lukket', så who knows...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSå kom der endelig - efter mange års venten - lige et konkret tal på budgetterne fra 'de glade dage'. I Mediano-podcasten siger Enrico lidt henkastet, at han kom ind til budgetter 'omkring de 100 millioner' i 2009,10 og 11. Han sætter også en smule tal på nedskæringerne: 55 medarbejdere i koncernen, 9 i OB. Og ca. en halvering af budgetterne i årene efter '11.
Det er dælme volsomt. Det har været 100% krisestyring, intet andet. Enrico fortsætter i podcasten med at slå 'bæredygtig forretning' som sit primære mål. Det tror da pokker; pengene fossede jo ud af kassen i en mængde, som aldrig rigtigt blev synlig for offentligheden.
Min pointe er, at 'de glade år' kom med en gigant-regning, som stadigvæk trækker spor. De var satme dyre, de der sølvmedaljer. Også for den sportlige sektor. Og den dyreste regning har måske været en ledelse, som den dag i dag er mest optaget af økonomi. Samtidigt er det interessant, at Enrido bekræfter 'løbende interesse for OB' fra investorer - det bekræfter noget, jeg selv har hørt fra anden side; nemlig at Thorborg har afvist adskillige udenlandske bud på at købe sig ind i klubben. På trods af det er 'døren ikke lukket', så who knows...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSå kom der endelig - efter mange års venten - lige et konkret tal på budgetterne fra 'de glade dage'. I Mediano-podcasten siger Enrico lidt henkastet, at han kom ind til budgetter 'omkring de 100 millioner' i 2009,10 og 11. Han sætter også en smule tal på nedskæringerne: 55 medarbejdere i koncernen, 9 i OB. Og ca. en halvering af budgetterne i årene efter '11.
Min pointe er, at 'de glade år' kom med en gigant-regning, som stadigvæk trækker spor. De var satme dyre, de der sølvmedaljer. Også for den sportlige sektor. Og den dyreste regning har måske været en ledelse, som den dag i dag er mest optaget af økonomi. Samtidigt er det interessant, at Enrido bekræfter 'løbende interesse for OB' fra investorer - det bekræfter noget, jeg selv har hørt fra anden side; nemlig at Thorborg har afvist adskillige udenlandske bud på at købe sig ind i klubben. På trods af det er 'døren ikke lukket', så who knows..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvad er det for en podcast? Hvis jeg søger Mediano er der mange forskellige ..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 2
Comment
Comment