Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Enig, men som altid også et udtryk for hvilken tidsperiode det er opgjort udfra. Var det udfra en periode, hvor Bassogog-salget ikke talte med, så AaBs tal jo langt mindre gode ud. Man har heller ikke inkluderet transfers fra den her sommer, og hvis de priser vi har kunne læse om skulle være sande, så er AGF og Horsens nok begge forbi OB, og så er AGF lige pludselig ikke så meget et flop længere.
Jeg gad faktisk godt vide hvilket antal spillere der er solgt i hver klub.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Enig, men som altid også et udtryk for hvilken tidsperiode det er opgjort udfra. Var det udfra en periode, hvor Bassogog-salget ikke talte med, så AaBs tal jo langt mindre gode ud. Man har heller ikke inkluderet transfers fra den her sommer, og hvis de priser vi har kunne læse om skulle være sande, så er AGF og Horsens nok begge forbi OB, og så er AGF lige pludselig ikke så meget et flop længere.
nej og hvis man oveni det lægger det der står om en klubbbens track rekord og netværks betydning så bliver man da for alvor bekymret...(Hej Mr. Øhhh jeg har nok ikke forstand på hvad man taler om i sådan en podcast...vi har en stærkere trup end AGF...som jeg godt nok ikke kender så meget til...Vi skal træne hårdere....).....hvis altså ikke man var det i forvejen....Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
-
Er MD ikke ude i et cirkelargument? OB skal skabe en økonomi så der kan købes bedre spillere - men det kræver bedre placeringer, der kræver bedre spillere og derfor flere penge. Eller mener han NT skal “åbne op” for pengetanken som det hedder på mettefrederiksensk?OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægEr MD ikke ude i et cirkelargument? OB skal skabe en økonomi så der kan købes bedre spillere - men det kræver bedre placeringer, der kræver bedre spillere og derfor flere penge. Eller mener han NT skal “åbne op” for pengetanken som det hedder på mettefrederiksensk?
Jeg er med på at klubben skal være bæredygtig. Men man kan også spare sig selv ihjel
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo jo. Det er rent hønen eller ægget. Så det han siger mellem linjerne er at før Thorborg skruer op skal vi ikke forvente mere end nuværende middelmådighed.
Jeg er med på at klubben skal være bæredygtig. Men man kan også spare sig selv ihjel
Hvor mener han vi bør forstærkes, hvad mener han om de seneste 2-3 vinduers indkøb, hvilke spillere bør sendes videre.
At talenterne fik chancen, er det et udtryk for de slog “profilerne” af eller var det tvinge omstændigheder der gjorde det?
Hvordan vurderer han den sportslige ledelse ift at få bedre spillere ?
Skal vi låne pengene til at starte satsningen, skal salg af spillere , eller skal NT finansere.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Det er en letkøbt ekspert udtalelse.
Hvor mener han vi bør forstærkes, hvad mener han om de seneste 2-3 vinduers indkøb, hvilke spillere bør sendes videre.
At talenterne fik chancen, er det et udtryk for de slog “profilerne” af eller var det tvinge omstændigheder der gjorde det?
Skal vi låne pengene til at starte satsningen, skal salg af spillere , eller skal NT finansere.
- Likes 1
Comment
-
Det er en letkøbt ekspert udtalelse.
Skal vi låne pengene til at starte satsningen, skal salg af spillere , eller skal NT finansere.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
MD siger helt klart, at der skal skaffes bedre økonomisk grundlag for, at OB kan øge sit spillerbudget og dermed forstærke holdet. Det kan vel ikke siges tydeligere. Jeg mener til gengæld, du er unfair over for MD, hvis du mener han skal påpege hvor på holdet, og hvem der skal betale gildet. Det må være henholdsvis sportschef/træners ansvar, og hvad økonomi angår ledelsens ansvar. Jeg mener heller ikke, du kan forvente, at han skal udtale sig om den sportslige ledelses evner til at få bedre spillere.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
OSE taber 80-100 mill i omsætning i 2020 pga Corona
https://fyens.dk/artikel/coronaens-p...kr-i-omsætning
Men det var vel forventet desværre
Comment
-
Alle 5 ben i OSE får selvstændig bestyrelse
https://fyens.dk/artikel/nye-tider-i...gen-bestyrelse
Dog ingen info om hvem der sidder i OBs
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAlle 5 ben i OSE får selvstændig bestyrelse
https://fyens.dk/artikel/nye-tider-i...gen-bestyrelse
Dog ingen info om hvem der sidder i OBs
- Likes 1
Comment
Comment