Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Helt enig. Hvorfor skulle han dog gøre det. Han har tjent alt for mange penge, og har ingen tilknytning til OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes jeg faktisk at han er. Tror han vil passe perfekt til spansk fodbold og få lign rolle som han har i Tottenham. Han kommer nok ikke til at spille samtlige kampe som han gør nu. Men sikke dog et eventyr at slutte sin karriere af med inden han skal spille old boys i OB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Ja. OB vil få 1,2% af en evt transfersum
20 mill. af en transfersum på 500 mill. ville nu heller ikke være så tosset, selvom Middelfart nok skal have en klat.
Mvh pnl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Er du sikker ? Jeg synes, jeg så et sted, at det var 4%. Kan desværre ikke huske, hvor jeg så det.
20 mill. af en transfersum på 500 mill. ville nu heller ikke være så tosset, selvom Middelfart nok skal have en klat.
Mvh pnl
Vidst noget med 4 år af 0,3%
Comment
-
Er du sikker ? Jeg synes, jeg så et sted, at det var 4%. Kan desværre ikke huske, hvor jeg så det.
Mvh pnl
Med det nævnte transferbeløb, bliver det omkring 8-8.5 millioner til OB.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
De 4 % er ca. det Middelfart OB og Ajax får samlet. OB får 1.3 %
Med det nævnte transferbeløb, bliver det omkring 8-8.5 millioner til OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
De 4 % er ca. det Middelfart OB og Ajax får samlet. OB får 1.3 %
Med det nævnte transferbeløb, bliver det omkring 8-8.5 millioner til OB.
Mvh pnl
Comment
-
Tak for oplysningen. På Tipsbladet.dk er en spansk journalist med en tæt kilde hos Real Madrid citeret for, at CE præsenteres i Madrid efter Champion League finalen, og at transfersummen skulle være 821 mill.
Mvh pnl
Jeg tvivler dog på at disse penge får indflydelse på vores ageren i vinduet. Men der er ingen tvivl om at 2019 potentielt kan blive et af de bedst indbringende transferår i mange mange sæsoner hvis Grubbe også bliver solgt. Så nærmer vi os vel 30 mill uden at have solgt nogen fra start 11
MJ 15, Grubbe 4, CE 10 og Desler 1-1,5 mill
Men lad os nu se
Comment
-
Og det burde give OB ca 10,7 mill
Jeg tvivler dog på at disse penge får indflydelse på vores ageren i vinduet. Men der er ingen tvivl om at 2019 potentielt kan blive et af de bedst indbringende transferår i mange mange sæsoner hvis Grubbe også bliver solgt. Så nærmer vi os vel 30 mill uden at have solgt nogen fra start 11
MJ 15, Grubbe 4, CE 10 og Desler 1-1,5 mill
Men lad os nu se
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvis der ikke er rettet op på økonomien i forhold til sidste regnskabsår så forsvinder pengene nok ned i et hul, den ene million ryger til løn til skrige Kent
Comment
Comment