Oprindeligt indsendt af Balor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Vurdering af transfervinduet sommeren 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSommeren 2015 og frem, var det han sagde... samt, at når vi er på plads, ville vi økonomisk være i den bedste halvdel af ligaen igen, uden tvivl ligefrem... om alt så er på plads næste sommer, det ved jeg så ikke, men med det der skal bruges penge på, kan man da godt tvivle...
I den artikel jeg har læst (mener det var i Tipsbladet), sagde JH, at skuden vender fra vinteren 2015. Og i artiklen pointerede han, at det han refererede til ville vende, var økonomien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvor har han sagt det?
I den artikel jeg har læst (mener det var i Tipsbladet), sagde JH, at skuden vender fra vinteren 2015. Og i artiklen pointerede han, at det han refererede til ville vende, var økonomien.
http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspxDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg tæller udelukkende spillere i start-11er, der kommer fra egen talentafdeling. AaB bliver f.eks. højt berømmet for deres god talentarbejde, men mange af deres spillere kommer jo oprindeligt fra andre klubber, som f.eks. Dalgaard, Würtz, Anders K., Nikolaj Larsen (Lyngby), Thelander m.fl. De er så gode til at udvikle spillere og få dem tilpasset deres system - og DET kunne vi godt lære noget af. Det ser jeg så bare mere som trænerteamets opgave, men sportschefen er naturligvis også med inde over der.
2. Ja okay, gik ud fra det var hele vejen rundt du mente, men kan da godt se du nøjedes med defensiven der, nu jeg kigger efter... Defensivt set, et 7-tal, hmmm, det tror jeg at jeg erklærer mig enig i...
3. Det var måske der de navne skulle have været bragt på banen ja, og er da enig, det er for tidligt at konkludere noget, men det er sgu lidt noget rod det der foregår...
4. Ja okay, igen, lige åbne øjnene Kasper...
Det sidste kan jeg som også kun være enig i, men de har så måske været bedre til at indrette talentjagten, da egen talentafdeling næppe kan holde skibet oppe alene, dér går vi lidt den modsatte vej selv...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægHvor har han sagt det?
Men nu melder det naturlige spørgsmål sig – hvornår er vi på plads?
- Jeg kan godt forstå, at der kan være en vis bekymring, når man kigger på os, men det er ikke nødvendigt. Vi er kommet rigtig langt, og jeg tror, at vi kommer til at se et stærkere OB fra sommeren 2015, hvor mange ting begynder at være faldet på plads, siger Jesper Hansen."
http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspxLast edited by Kaspernon; 02-09-2014, 14:26.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det må jo skulle ses i lyset af det scenarie der venter, for det kender JH jo også godt... Når du skal ud og finde eller forlænge, med 2 målmænd, 2 centrale midtbane folk, samt den ene angriber, og cheftræneren samt assistenten + flere andre i staben... så må det nødvendigvis tynde på økonomien, eller i hvert fald, må man være forberedt på det kan komme til at koste, så derfor... etc....Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"- Nårvi er på plads, så har OB faktisk en rigtig god og stærk økonomi, der bestemthører til i den bedste halvdel af Superligaen.
Men numelder det naturlige spørgsmål sig hvornår er vi på plads?
- Jegkan godt forstå, at der kan være en vis bekymring, når man kigger på os, mendet er ikke nødvendigt. Vi er kommet rigtig langt, og jeg tror, at vi kommertil at se et stærkere OB fra sommeren 2015, hvor mange ting begynder at værefaldet på plads, siger Jesper Hansen."
http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægOk - fair nok. Jeg er ret overbevist om, at han sagde vinteren 2015 i en artikel i Tipsbladet i sommer. Måske N'Koum og JC ud af vagten og salget af Kadrii har hjulpet?
OB har givet køb på halvanden sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægOk - fair nok. Jeg er ret overbevist om, at han sagde vinteren 2015 i en artikel i Tipsbladet i sommer. Måske N'Koum og JC ud af vagten og salget af Kadrii har hjulpet?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg"- Når vi er på plads, så har OB faktisk en rigtig god og stærk økonomi, der bestemt hører til i den bedste halvdel af Superligaen.
Men nu melder det naturlige spørgsmål sig – hvornår er vi på plads?
- Jeg kan godt forstå, at der kan være en vis bekymring, når man kigger på os, men det er ikke nødvendigt. Vi er kommet rigtig langt, og jeg tror, at vi kommer til at se et stærkere OB fra sommeren 2015, hvor mange ting begynder at være faldet på plads, siger Jesper Hansen."
http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
Comment
-
Jeg er nu tilhænger af at man driver økonomisk ansvarlig politik - medmindre vi kan lave årlige aktieemissioner til 100 mio. DKK og det kan vi bare ikke i OB. Den her trup kan vi drifte. Når det så er sagt så ærgrer jeg mig stadig over at vi ikke magtede at hente en defensiv midt eller en højre back.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg er nu tilhænger af at man driver økonomisk ansvarlig politik - medmindre vi kan lave årlige aktieemissioner til 100 mio. DKK og det kan vi bare ikke i OB. Den her trup kan vi drifte. Når det så er sagt så ærgrer jeg mig stadig over at vi ikke magtede at hente en defensiv midt eller en højre back.
Når alle de dyre kontrakter er udløbet - hvordan kan det at vi venter et år så ændre noget som helst - ja jeg er med på der bliver sparet nogle lønkroner i årets løb, men det kan da umuligt være noget der ændre det helt store.
Læg dertil at vi igen igen kommer til at lægge dårligt til i tabellen og heller ikke får alt for mange sejre - det trækker fra i tv penge....
Comment
Comment