Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Skulason får den fra mig, for (på uforståelig vis) at være vores mest målsøgende spiller.
    Spelmann er klart runner up, sikken fight!

    Comment


      #17
      Tja der et jo ingen som springer vildt i øjnene i dag .
      Skulason var vel den som havde mest offensivt drive de 2-3 gange han forsøgte sig fremad .
      Spellmann arbejde og fightede sten hårdt men det var hovedsageligt defensivt , hvilket vel siger en del om hvor ringe vi var da opstillingen sagde Spellmann var offensiv midt / hængende angriber ..
      Høegh får den af mig , god kamp fra ham i dag .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Høegh.

        Bedste i forsvaret, holder højt niveau.

        Dårligste: Troels Bech. Med den opstilling/indstilling var der ingen måde vi kunne have vundet den kamp på, ud over et lucky punch. Hvis man vil spille 3-4-3/5-4-1, så må og skal der komme hurtige kontraløb. I stedet spiller vi possession-bold på egen banehalvdel i 85 minutter, og får først lagt et helhjertet pres til sidst. Ligesom mod Brøndby og AAB, by the way.
        Last edited by Onkel Riffel; 01-09-2014, 01:15.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Er du sindssyg en lorte kamp. Alle spiller under niveau. Eller i virkeligheden måske endda på niveau, pilen peger i hvert fald i den retning....

          Banens bedste (af de stribede naturligvis) var i min optik Daniel Høegh.

          Comment


            #20
            Spelmann for gejst.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Er du sindssyg en lorte kamp. Alle spiller under niveau. Eller i virkeligheden måske endda på niveau, pilen peger i hvert fald i den retning....

              Banens bedste (af de stribede naturligvis) var i min optik Daniel Høegh.
              Troels Bech design.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment

              Working...
              X