Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Nogen forslag til en ny opstilling nu hvor Falk ikke er med?
    tror meget afhænger af hvilken form vores nye angriber er i. Er han klar til at starte frigiver det jo kryger - som vel så ryger på hb - og så kan spelmann overtage falks plads. Beholder man kryger som angriber, spelmann på hb så skifter man vel "bare" falk med lucas.
    Så;

    Toppel


    Spelmann- Høegh - LN - KL - Kirkeskov

    Lucas J - Azer - Ari - Emil

    Kryger

    eller

    Toppel


    Kryger - Høegh - LN - KL - Kirkeskov


    Spelmann - Azer - Ari - Emil


    Lado

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
      Hej jeg sidder her og snakker med en ven om at tage ind og se kampen sammen. Han er Fucker og jeg OB'er. Har dog aldrig kommet meget på stadion da økonomien og tiden har været stram. Nå men vil enlig bare høre hvor hen af man kan sidde på stadion sammen vel at mærke uden at træde nogle over fødderne :)
      I kan sidde på endetribunen modsat Stiften. Du kan sidde på den ene side af hegnet, og din FCK-ven på den anden side. På den måde sidder I stadig sammen.

      Comment


        #18
        Jeg håber ikke de smider Kryger ned på HWB.

        Spelmann har gjort det fint dernede i sidste kamp.

        Angriber mæssigt tror jeg på Kryger, Lado får nok de sidste 30ish.

        Comment


          #19
          Jeg håber, at vi på søndag er bedre til at hylde de spillere som bliver skiftet ud. De seneste to hjemmekampe har simpelthen været så tarvelige.. For at holde spillerne i lidt godt humør, bliver vi nødt til at give dem et hey hey hey med på vejen. imo
          OBeliever

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
            Jeg håber, at vi på søndag er bedre til at hylde de spillere som bliver skiftet ud. De seneste to hjemmekampe har simpelthen været så tarvelige.. For at holde spillerne i lidt godt humør, bliver vi nødt til at give dem et hey hey hey med på vejen. imo
            Enig. Vi skal ikke undervurdere vores betydning for spillerne!

            Comment


              #21
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-formmaessigt

              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                http://www.bold.dk/nyt/bech-fck-vel-...ld-i-historien

                Comment


                  #23
                  Kan vi ikke søge om dispensation, så Zanka får ophævet sin karantæne mod OB. Han ville have været et stærkt kort for os:-)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Kan vi ikke søge om dispensation, så Zanka får ophævet sin karantæne mod OB. Han ville have været et stærkt kort for os:-)
                    Har han karantæne mod os? Pis!

                    Comment


                      #25
                      Zanka er vel ret beset ikke fodbold spiller

                      Comment


                        #26
                        Vi skal vinde så Ståle er det tættere på sparket og FCK ikke får succes. Hader FCK mere end bif

                        Comment


                          #27
                          spørgsmålet er vel bare hvilket fck mandskab vi møder; et der kommer ud med en vild indsats for at skaffe revanche, eller en flok underkuede spillere fysisk og mental trætte.

                          - pt ser dde godt nok skidt ud, så vi får næppe større chancer for at slå dem - håber på 3 point

                          Comment


                            #28
                            Når jeg sidder og kigger på FCK nu her har jeg det ikke helt så dårligt over at Thomas Mikkelsen sandsynligvis skal starte inde, det forsvar ser godt nok sårbart ud for pres... Og Tror godt at Thomas Mikkelsen kan gøre rigtig ondt der og få dem til at lave fejl. Dog bittert at Zanka har karantæne...

                            Comment


                              #29
                              Fck var pinlige.... problemet er bare vi får høvl på søndag. OB er endnu ringere....

                              Comment


                                #30
                                FCK vil komme ud til kampen som et såret dyr - med fanden-i-voldskhed og højt pres. Det er SÅ vigtigt, at vi kan matche og overmatche dem på løbevillighed efter deres onsdagskamp, og at vi kan skralde igennem på dødbolde. Fuck tiki-taka, striberne skal bløde og finde grænsen mellem fight og svinskhed på søndag!

                                Comment

                                Working...
                                X